DISKUZE K ČLÁNKU Coulthard: K omezení radiokomunikace nevidím žádný důvod

Přechod na menší motory David Coulthard chápe, omezení radiokomunikace nepovažuje za dobrý nápad.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Coulthard: K omezení radiokomunikace nevidím žádný důvod

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 30.09.2014 17:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Loqenc (Hlasovali 2 lidé) 30.09.2014 09:21
Souhlas To zase bude kontroverzí a osočování, že… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Face

    Face

    88.102.130.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 5 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Presne tak,.. ...je to tak ako hovorí David C., komunikovať je potrebné, lebo je to základ modernej spoločnosti a kto to nerobí tak potom stráca, lebo čo jeho nenapadne, napadne jeho traťového inžiniera a moderné komunikačné prostriedky a technológie sú na to, aby sa využívali a nikto to hlúpo nezakazoval ani zo strany FIA, ako napr., že vták musí byť len na čuranie. 18 11

    + 7 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Loqenc

    Loqenc

    77.240.177.XXX
    Souhlas To zase bude kontroverzí a osočování, že nějaká zpráva byla ve skutečnosti něco jiného, než byla.

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • dannak

      193.245.34.XXX
      Presne tak, proto je to omezovani nesmyslne. Tymova rezie a kontrola trakce prosly stejnou cestou, jen u trakce to pak vyresili unifikovanou ECU.
      Nekdo chce zrejme zpet stare casy, ale je liny chodit na zavody veteran, jine vysvetleni me nenapada. Pak se ale nemuzou divit, ze F1 klesa sledovanost.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        88.100.206.XXX
        Stále čekám až se v komunikaci ozve:"Levisi na konci rovinky zatoč doleva!"

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama