DISKUZE K ČLÁNKU Coulthard: K omezení radiokomunikace nevidím žádný důvod

Přechod na menší motory David Coulthard chápe, omezení radiokomunikace nepovažuje za dobrý nápad.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Coulthard: K omezení radiokomunikace nevidím žádný důvod

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 30.09.2014 17:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Loqenc (Hlasovali 2 lidé) 30.09.2014 09:21
Souhlas To zase bude kontroverzí a osočování, že… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Face

    Face

    88.102.130.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 5 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Presne tak,.. ...je to tak ako hovorí David C., komunikovať je potrebné, lebo je to základ modernej spoločnosti a kto to nerobí tak potom stráca, lebo čo jeho nenapadne, napadne jeho traťového inžiniera a moderné komunikačné prostriedky a technológie sú na to, aby sa využívali a nikto to hlúpo nezakazoval ani zo strany FIA, ako napr., že vták musí byť len na čuranie. 18 11

    + 7 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Loqenc

    Loqenc

    77.240.177.XXX
    Souhlas To zase bude kontroverzí a osočování, že nějaká zpráva byla ve skutečnosti něco jiného, než byla.

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • dannak

      193.245.34.XXX
      Presne tak, proto je to omezovani nesmyslne. Tymova rezie a kontrola trakce prosly stejnou cestou, jen u trakce to pak vyresili unifikovanou ECU.
      Nekdo chce zrejme zpet stare casy, ale je liny chodit na zavody veteran, jine vysvetleni me nenapada. Pak se ale nemuzou divit, ze F1 klesa sledovanost.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        88.100.206.XXX
        Stále čekám až se v komunikaci ozve:"Levisi na konci rovinky zatoč doleva!"

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama