DISKUZE K ČLÁNKU Boullier: Žádných osm týmů a tři vozy za tak krátkou dobu, Parr jen provokuje

Sportovní ředitel McLarenu Eric Boullier popřel zprávu Adama Parra, kterou bez rozmyslu převzala bulvární média. K žádné dramatické změně příští rok dojít nemá.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Boullier: Žádných osm týmů a tři vozy za tak krátkou dobu, Parr jen provokuje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 10.09.2014 10:43 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

KApor

80.87.214.XXX
Je to technika pre takých ako si ty ! 18 11 Preto si ju kúp !

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.255.168.XXX
Myslím, že s těmi motory jsi vedle. Downsizingová turba v kombinaci s elektrikou se začínají objevovat a automobilky v nich vidí budoucnost nejen u luxusnějších vozů v blízké době, ale později i v běžnějších sériovkách. Neměj péči, že se pokročilé techniky rekuperace mimo F1 neuplatní, opak je pravdou. Vždyť právě automobilky si nové pohonné jednotky v F1 prosadily. Proč asi?

Třeba na takové BMW i8 (plugin hybrid s 1,5l tříválcem) je pořadník i přes poměrně šílenou cenu (u nás dost přes 3 mil. Kč). V Británii bylo beznadějně vyprodané během dvou týdnů od představení a údajně se na něj čeká 10 měsíců. 04

+ 6 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

80.87.214.XXX
Adam je skutočný vizionár,... ...a prognostik, ak to takto pekne povedal na rovinu a nie je sa ani čo čudovať, lebo do F1 bola uvedené predpisom pohonná jednotka, ktorá je nnielen drahá, ale nemá uplatnenie v komerčných automobiloch, lebo by auto predražila natoľko, že by si taký hybrid kúpil len hlupák. To ale nie je všetko, na rok má vstúpiť v platnosť aj to, že podvozok bude znovu riadený počítačom, čo nie je žiadna novinka, lebo na komerčných autách je veľa systémov, ktoré vodiča zastúpia, alebo opravia počas jazdy jeho omyly, aby nedošlo k havárii, jeho zavinením, preto jazda na takýchto autách v F1, bude priblížením sa 4D simulátoru, na ktorom si bude možno za pár rokov zajazdiť každý z nás a F1 zapadne prachom a ľudia o ňu stratia záujem, lebo jazda na monopostoch nebude žiadne majstrovstvo. 02 Určite príde potom obdobie elektromobilov a oživenie myšlienok dr. Nikolu Teslu, ktorý ako vidieť predbehol svet o dve storočia, lebo jeho techniku, ktorou rozhýbal Ford poháňaný elektromotorom v r. tuším 1891, dodnes nik nenapodobil a raz možno príde deń, že sa to niekomu podarí.01 Myslím si ale, že skôr nie a tento svet zájde na svoju hlúposť a pažravosť a zničí sa úplne sám. 02 Už nie sme v našom snažení ďaleko a Adam na to upozorňuje. 14

+ 4 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama