DISKUZE K ČLÁNKU Prohlášení týmů po závodu na Hungaroringu: "Rosberg měl vyhrát," tvrdí Wolff

HUNGARORING - PROHLÁŠENÍ TÝMŮ PO ZÁVODĚ; Jak hodnotí pilot a hlavní zástupci týmů vzrušující Velkou cenu Maďarska, která startovala za mokra a ve finiši společně bojovalo několik jezdců?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Prohlášení týmů po závodu na Hungaroringu: "Rosberg měl vyhrát," tvrdí Wolff

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 132, poslední 02.08.2014 11:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Loqenc (Hlasovalo 24 lidí) 27.07.2014 17:51
Nico Rosberg: "Nechtěl jsem, aby mě Lewis… »
» zipp (Hlasovalo 18 lidí) 27.07.2014 18:18
kdyby se k němu nico přiblížil, tak by ho Lewis… »
» Loqenc (Hlasovalo 16 lidí) 27.07.2014 17:53
Brawna tady netahejj, ten byl vždy velkým… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • Chasnik

        217.117.213.XXX
        To je zase keců - protežovat, krajani apod. Je to jednoduché - tým chce maximalizovat bodový zisk. Takhle mají P3 a P4. V době, kdy Nico dojížděl Lewise (po druhém stopu, ne v závěru závodu), to vypadalo na P1 pro Nica a P2 nebo P3 pro Lewise. Proto se ho snažili dostat dopředu. Kdyby to bylo obráceně, požádali by Nica, aby Lewise pustil.
        Stačí sledovat livetiming a trošku počítat...
        Že Lewis týmového kolegu nepustil, je z jeho pohledu logické. Na druhou stranu, Nico byl příliš konzervativní. Měl do toho jít natvrdo. Nakonec, Lewis je ten, kdo musí dohánět a dát si bacha na případné další výpadky. Pokud by došlo ke tvrdému souboji, tak by při případném odpadnutí obou jezdců více prodělal Lewis.
        Tím nechci říct, že bych si to přál, je to pouze pragmatická úvaha.

        + 13 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • zipp

          zipp

          89.103.184.XXX
          kdyby se k němu nico přiblížil, tak by ho Lewis pustil. Proč by ale měl tak výrazně zpomalovat, když se na něj Nico nebyl schpnej ani dotáhnout?
          Největší problém vidím ale v tom, že Nico na dominantním autě nebyl čtvrt závodu schopnej se dostat přes Vergneho s autem z hloubi pole. Kdyby jej na začátku předjel, k ničemu takovýmu dojít vůbec nemuselo.

          + 18 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            80.95.126.XXX
            Protože v době, kdy se Nico zasekl, tak byla nezávodní stopa stále příliš mokrá, to už neplatilo, když se do svého tažení naplno pustil Lewis. Nebude úplně nejlehčí někoho na takovéto trati předjet, když kdekoliv mimo ideální stopu je voda. Alespoň tak to vidím já, nechci se dohadovat. 03

            + 6 / − 10

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              194.213.46.XXX
              Lewis zaútočil jen kolo (nebo 2) po té, co Nico zajel do boxů. Trať byla dost suchá, když se snažil předjíždět už Nico, takže to bylo čistě o odvaze a umění předjíždět. (Lewis je odvážnější, agresivnější a využil momentu překvapení - v té zatáčce bych to nečekal ani já)

              + 12 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • alfred

              85.237.227.XXX
              Tak jistě, Rosberg jel na mokru a Hamilton o kolo, dvě později na suchu...12
              Ono Hamilton do té doby taky jezdil na mokru, ale taky i předjížděl...na rozdíl od Rosberga, který většinou pozice jen ztrácel (a nikoliv jen díky SC)

              + 9 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Nasir

              213.216.61.XXX
              Tohle tvrzení neobstojí. Někteří jezdci už tehdy předjížděli, třeba Alonso předjel právě Vergneho a předtím samotného Rosberga.
              Spíš ho trochu omlouvá problém s brzdami, který Ros údajně měl, ale ani tak si svůj výkon za rámeček nedá.

              + 7 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Chasnik

            217.117.213.XXX
            Vergne je vysvětlenej jinde. Ono je potřeba to fakt sledovat, když chci vědět, o co jde. Pokud na to někdo občas po očku mrkne a do toho poslouchá kecy nováckejch komentátorů, tak se pak nedivím, že onen jedinec nejni v obraze...

            + 2 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Pěkně napsané.
          Moc nechápu, proč Nico Lewisovi uhnul. Ztratit mohl Lewis víc než on, tak měl zůstat na trati i přes nevyhnutelnou kolizi.

          + 7 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            178.255.168.XXX
            Za to by pak asi dostal v boxech pěkně po papuli. Obrazně řečeno, samozřejmě.

            Já bych ještě neházel flintu do žita, pořád zbývá dost závodů. Jestli bude boj o titul stejně těsný i v říjnu, emoce z nich budou úplně stříkat a hádám, že se ještě nějakého vzrůša ze strany pilotů Mercedesu dočkáme. Jen škoda, že mají tak obludný náskok v technice. Největší fór by byl, kdyby se ti dva rvali a titul jim nakonec vyfouk někdo jiný, jako v 2007 u McL. 03

            + 2 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Honza

              213.220.204.XXX
              Stát se to může. Víme, jak silné závěry sezóny má každoročně Red Bull. PK je Mercedesu, ale o jezdeckém titulu není zdaleka rozhodnuto.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              93.99.87.XXX
              Jestli by nedostal spíš Lewis, Nico by neměl za co. 04

              + 5 / − 8

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Hr3bec

                Hr3bec

                213.155.255.XXX
                No pokud chápu dobře tak tím ve předu byl Lewis a mohl si jet kudy chtěl. Takhle se závodí a vytlačuje napříč všemi sériemi. Když už chcete být tak spravedliví a pranýřovat Lewise....kde jste byli v Kanadě v T1? :-D Tak asi tak.

                + 4 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Já Lewise neodsuzuju, dělají to oba. Jen říkám, že kdyby zůstal na trati, nikdo by mu to nemohl vyčítat. Pravidlo kdo jede první volí stopu dávno neplatí. V pravidlech je, že pilotovi vedle musíš nechat místo. A Rosberg vedle byl. Ale to neznamená, že bych chtěl Lewise trestat. 03

                  + 4 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • anonym

                    178.255.168.XXX
                    V článku 20.3 sportovních pravidel sice je, že pilotovi vedle musíš nechat místo, ale je to napsané trochu jinak než naznačuješ.

                    "... každý pilot navracející se zpět do závodní stopy poté, co dříve bránil svou pozici mimo ni, musí nechat alespoň jednu šířku vozu mezi svým vozem a okrajem trati na vjezdu do zatáčky." Nejsem překladatel, takže to asi není přeloženo dokonale, ale je zřejmé, že se tady mluví o obraně na rovině před zatáčkou. Stejně je tomu i v následujícím článku, kde je přímo zmíněno "... na rovině a před jakoukoliv brzdnou zónou...".

                    Výjezd ze zatáčky je ale přece něco úplně jiného. Pilot kouká na opačnou stranu, takže si třeba ani nemusí všimnout, že má za sebou (nebo už částečně vedle sebe) na vnějšku soupeře, tudíž dokud není útočník s obráncem aspoň na stejné úrovni a nemá vyšší rychlost, je na něm, aby se včas stáhl a nemusel ven z trati. Takhle se prostě jezdí. Taky by se mi líbilo, kdyby si dávali víc prostoru a jezdili čistěji, jenže F1 není charitativní exhibice, že jo? 04

                    + 2 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • Fanda.LH

                    109.81.209.XXX
                    Do praviděl bych se nepouštěl... Tohle není o pravidlech, jako spíš o zvklosti a domluvě... Obvykle se bere ohled na borce na vnitřní straně. Když je v předu, tak si prakticky může jet jak chce... To co předvedl LH jsem viděl mnohokrát i s kontaktem (Vzpoměňme loni Kimi vs Grosjean) a vždy to prošlo...

                    + 0 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • Fanda.LH

                    109.81.209.XXX
                    Do praviděl bych se nepouštěl... Tohle není o pravidlech, jako spíš o zvklosti a domluvě... Obvykle se bere ohled na borce na vnitřní straně. Když je v předu, tak si prakticky může jet jak chce... To co předvedl LH jsem viděl mnohokrát i s kontaktem (Vzpoměňme loni Kimi vs Grosjean) a vždy to prošlo...

                    + 1 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      V podstatě souhlasím. Jen říkám, že by Nica nikdo nepotrestal a těžko by ho mohl za to vinit. 03

                      + 4 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.96.XXX
                        Máš na mysli úmyslnou kolizi?
                        Pak konečně chápu jak uvažuješ. A také mi tohle tvoje stanovisko objasnilo leccos z našich minulých sporů.03

                        + 5 / − 5

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          90.177.207.XXX
                          Myslíš umyslnou ze strany Lewise, nebo Nica?
                          Nebo Nico nemá právo zůstat na trati? To má jen Lewis? To pak zase chápu já tvé uvažování. 03

                          + 5 / − 3

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            77.240.96.XXX
                            Nico má právo zůstat na trati stejně, jako každý jiný pilot. A tak také měl na trati zůstat třebas v Kanadě, když si ji zkrátil. Bohužel tehdá jsi tu vehementně bránil Nica a jeho manévr. Asi tehdá neplatilo to, co nyní, že? Tehdá na tom vydělal a tak podle tebe, mohl trať opustit. Nyní na svém výjezdu mimo prodělal a tak je tvůj pohled zcela opačný. Proč mne to stále překvapuje?
                            Jinak je obtížné určit čí vinou by byla kolize úmyslná. Ale jedno je jasné. Při předjíždění vnějškem jsou oba, jak bránící, tak útočící, piloti vynášeni odstředivou silou. A tudíž výjezd na okraj a někdy i mimo trať je logickým vyústěním manévru. A zůstávat na trati je z hlediska Nica, nesmysl. Buď chtěl předjíždět a musel jet rychleji (tudíž čelil větší odstředivé síle, která ho vynesla mimo trať), nebo předjíždět nechtěl a pak by útok pouze naznačil a chtěl by jen sejmout Lewise. Z mého pohledu by byla jasná vina na straně Nica. A to neberu v potaz ani kalkul s body. Lewis si zkrátka žádnou kolizi dovolit nemůže. Což ty samozřejmě ignoruješ.04 14

                            + 3 / − 7

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

  • Pátek

    • Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:30 - 23:14)
  • Sobota

    • Závod (18:00 - 19:00)
    • Kvalifikace (22:00 - 23:00)
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama