DISKUZE K ČLÁNKU Prohlášení týmů po závodu na Hungaroringu: "Rosberg měl vyhrát," tvrdí Wolff

HUNGARORING - PROHLÁŠENÍ TÝMŮ PO ZÁVODĚ; Jak hodnotí pilot a hlavní zástupci týmů vzrušující Velkou cenu Maďarska, která startovala za mokra a ve finiši společně bojovalo několik jezdců?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Prohlášení týmů po závodu na Hungaroringu: "Rosberg měl vyhrát," tvrdí Wolff

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 132, poslední 02.08.2014 11:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Loqenc (Hlasovalo 24 lidí) 27.07.2014 17:51
Nico Rosberg: "Nechtěl jsem, aby mě Lewis… »
» zipp (Hlasovalo 18 lidí) 27.07.2014 18:18
kdyby se k němu nico přiblížil, tak by ho Lewis… »
» Loqenc (Hlasovalo 16 lidí) 27.07.2014 17:53
Brawna tady netahejj, ten byl vždy velkým… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • Hr3bec

            Hr3bec

            213.155.255.XXX
            No nevím jestli je tohle dobrá úvaha zrovna :-)

            1.Ano kdyby se vyřadili tak by rozestup zůstal stejný, ale vzhledem k tomu, že Lewis s body skoro nepočítal a Rosberg startoval z PP, tak by to asi více štvalo Rosberga.
            2.Mohl vypadnout Lewis a Nico by si polepšil....
            3....ale taky to mohl odskákat jen Rosberg a mohl jít s 0 a Ham mohl být na +15.

            Takže to nevím co bys na to říkal pak :-)

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              1. Správně, zůstal by stejný, což je lepší výsledek než byl v cíli.
              2 a 3. Ano mohlo by to dopadnout všelijak. Neříkám že ne. Trest pro Nica by ale určitě nepřišel. 04

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Chasnik

              217.117.213.XXX
              Neřikal bych na to pak nic jiného, anžto jsem jasně řekl, že bych si to nepřál.
              Nevím, podle čeho posuzuješ úvahy na dobré nebo špatné, tahle je logická a pragmatická a nemá ambice býti "dobrou" :)
              Vychází z jednoduchého matematického výpočtu. Jeden jezdec má více bodů a ten druhý potřebuje získávat body navíc, aby do dohnal a předehnal. Vzájemná kolize obou jezdců způsobí, že bodový rozdíl zůstává stejný a počet příležitostí "toho vzadu" na vylepšení pozice se snižuje o jednu. Čistě teoreticky, pokud zezadu nikdo další neohrožuje, tak se dá "dobrou kolizí" pojistit titul, viz Senna 1990 nebo Schumacher 1994. A dopředu zdůrazňuju, že tomuhle řešení nefandím.

              A v posledním kole je jedno, kdo startoval první a kdo poslední, bere se aktuální pozice. Copak asi Nica štve víc - že od startu ztratil 3 pozice nebo že skončil za Lewisem? 03 Start se nepočítá, počítá se cíl...

              + 4 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                109.81.209.XXX
                Chasníku nehroť to... Tyhle incidenty, o kterých mluvíš by už dneska neprošli... Tak je ani nepřipomínej... Kdyby Nico sejmul Lewise a nebo to ke kolizi dotlačil, tak by to taky mohlo skončit jeho diskvalifikací ze sezóny nebo spíše stop na 3 závody apod... Je zkrátka jiná doba...

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Promiň, ale Nico by dostal trest jen v případě, že by Lewise vytlačil. Ale těžko by ho někdo potrestal za to, že zůstal na samotném okraji dráhy, zatímco měl Lewis na druhé straně celou dráhu volnou.

                  + 4 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Fanda.LH

                    109.81.209.XXX
                    Pozor on mluví o trochu jiných manévrech...


                    Jinak, kdyby se držel na kraji dráhy a dostal ránu od vozu na vnitřní straně, tak spíš by na to doplatil sám... Tam měl Lewis fyziku na své straně...

                    + 2 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      90.177.207.XXX
                      Možná, že Ano, ale nejspíš by to odnesli oba. Těžko říct.

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                • Chasnik

                  78.24.10.XXX
                  Ale já to nehrotím, jenom rozvíjím tu myšlenku, že Lewis má být tím, kdo si musí dávat pozor, protože případný společný neúspěch při kolizi je větší ztrátou pro něj. A případný incident v posledním kole v zatáčce 2 lze těžko srovnávat s těmi, které jsem zmínil jako příklad. Hlavně ten Sennův byl s jasným úmyslem soupeře sestřelit, ani to nezastíral.
                  Dovolím si tvrdit, že pokud by Nico v té zatáčce zůstal na vnějším okraji tratě v momentě, kdy byl předním kolem v úrovni Lewisovy hlavy nebo začátku bočnic, a Lewis do něj najel, tak by nebyl Nico potrestán za tu kolizi - a o diskvalifikaci nebo stop na více závodů by vůbec nemohla být řeč. Právo stopy jezdce vpředu je limitováno povinností nechat prostor. Na vnějšku se to toleruje více než na vnitřku, takže případná penalizace Hamiltona by se taky zřejmě nekonala. I když by Lewis musel vysvětlovat, proč Ricciarda o pár kol dříve nechal projet a stájového kolegu zazdil...

                  + 3 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Fanda.LH

                    109.81.209.XXX
                    Kdyby tam zůstal, dostal by bodyček do předního kola a skončil mimo trať... Lewis Ricciarda nenechal předjet, bránil se co to šlo, taky k tomu potřeboval více než 1 pokus, aby ho předjel... Nico měl jen ten jeden...

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Chasnik

                      217.117.213.XXX
                      Anebo by se potkaly PZ kolo Lewise a LP Nica a Lewis by letěl podobně, jako Gutti v Bahrajnu nebo Massa v Německu. Podotýkám, že v obou případech formule vzadu s nějakými šrámy přežila a mohla pokračovat v jízdě. Auto, které je "hore kopytama" už většinou nejede...
                      Spekulování o tom, jako dopadne kontakt obou jezdců, je ošemetné a záleží na centimetrech, nikdy se nedá předpovědět.

                      + 2 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama