DISKUZE K ČLÁNKU Prohlášení týmů po závodě v Německu: Mercedes přiznává, že risk se safety carem nevyšel

Rosberg doma zvítězil. Jak hodnotí své výkony na Hockenheimu jednotliví piloti a představitelé týmů?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Prohlášení týmů po závodě v Německu: Mercedes přiznává, že risk se safety carem nevyšel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 40, poslední 21.07.2014 12:18 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Libor

    89.190.61.XXX
    Hamilton maximálka 345 km/h a stejně Botasa nedal05

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      78.157.160.XXX
      To máš těžko, když Bottas měl přes 340 km/h.

      + 9 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001000

      uzivatel001000

      46.39.185.XXX
      Ze záběrů kdy ukazovali srovnání rychlostí těchto dvou jezdců bylo docela zřetelné, že Bottas měl o dost kratší převody než Hamilton. Dával tam osmičku už někde kolem poloviny rovinky, Hamilton ji tam dával o dost později až někde u konce a to ještě myslím díky DRS. Řekl bych, že tady byl zakopaný pes.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      213.195.228.XXX
      Ten souboj nebyl o maximálce... Ten rozhodovala ta zatáčka před rovinkou...

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        213.195.228.XXX
        Nežvaň tady nesmysly... Kdyby měl 345 tak je to ve výpise => měl 340... Jinak bez drs jel max. 330... Ten souboj ale nebyl o rychlosti na rovince... Lewis evidentně nemohl projet pořádně tu pravou zatáčku, vždy se tam klouzal a tam tedy Valtterri získával rozhodující náskok...

        + 4 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        213.195.228.XXX
        Chlapi sundejte brejle... To tady vážně tolik lidí nevidělo, jak se Lewis tou zatáčkou před DRS zónou proklouzal...? Tam byl rozdíl ve stopě jako prase... Evidentně se nemohl opřít o svou levou přední gumu....

        + 7 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jens

          78.157.160.XXX
          Až se ti práší z huby.. nesmysly žvaníš ty. Hamilton měl s DRS 345,2 km/h - viz ten tvůj "výpis": [odkaz na stránku] 03

          + 4 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            213.195.228.XXX
            Sorry, ale tak to si nerozumíme... Ja z tvýho příspěvku pochopil, že se snažíš tvrdit, že měl stejně jako Hamilton 345... A to neměl... Takže ty tím "stejně" myslíš jen s DRS...

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • anonym

          94.113.8.XXX
          Pokud se nepletu, tak v jednu chvíli tam měl Hamilton 345 (s DRS na sedmičku) a Bottas 340 (bez DRS na osmičku). Williams měl lepší akceleraci, má kratší převody. Bottas podle mě používal v Parabolice naplno svůj ERS.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jens

            78.157.160.XXX
            Aha.. tak to taky sorry.. ne, Bottas mel o 5 km/h.. což je příliš málo na to, aby ho mohl Hamilton (s 345 km/h) nějak lehce předjet).

            + 2 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Jens

            78.157.160.XXX
            Pleteš.. Bottas měl 340 s DRS. A myslíš, že když se ho Hamilton snažil předjet, tak ERS v Parabolice naplno nepoužíval?

            + 3 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              213.195.228.XXX
              Není... Přeci v tom souboji měl Ham výhodu DRS, zatímco Bottas ji neměl... Takže když měl Lewis 345, tak měl Vetterri cca 330... Ale jak už jsem psal, ten souboj nebyl o maximálce, ale o výjezdu ze zatáčky...

              + 2 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Jens

                78.157.160.XXX
                Podívej se, kdy toho Lewis dosáhl - hned na začátku a boost za 2 auty - a kolik dosahoval potom. Ke konci už 345 km/h ne.. takže za tím, co jsem řekl, si stojím: nebylo menšího rozdílu (a náročnějšího předjetí) mezi útočníkem s DRS než obránce bez DRS, jako mezi Hamiltonem a Bottasem. Ale pneumatiky hráli ve výjezdu také svou roli, to máš pravdu..

                + 3 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • Libor

          89.190.61.XXX
          To jo, ale když ho naháněl, tak Botas drs nemohl používat. Tak jsem to myslel. Asi to bude odstupňováním převodovky, jak už tady někdo psal.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Libor

            89.190.61.XXX
            Ham tam měl 345 když ke konci naháněl Botasa, pokud ta grafika neukazuje nesmysly. Měl to tam minimálně 2x nebo 3x, proto mě to celkem zarazilo, že ho nedal. Ta maximálka je stejně nějak vysoká, ten motor musí mít aspoň 850 koní.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jens

              109.81.245.XXX
              Nevím, ale ten údaj 345 je ze začátku závodu a pak už překonán nebyl. Ta maximálka mě taky překvapila. Ostatně Mercedes na začátku sezóny někde kývnul na to, že dosahujou s plně nabitým ERS až 850 koní.

              + 4 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Libor

                37.48.39.XXX
                Ke konci zavodu byla grafika s budikama, ham 2x dosahl 345, Botas 327 bez drs, ale ujelmu vzdycky v te prave zatacce pred parbolikou, jinak williams ma fakt o dost kratsi prevody.

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama