DISKUZE K ČLÁNKU Prohlášení týmů po závodě v Německu: Mercedes přiznává, že risk se safety carem nevyšel

Rosberg doma zvítězil. Jak hodnotí své výkony na Hockenheimu jednotliví piloti a představitelé týmů?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Prohlášení týmů po závodě v Německu: Mercedes přiznává, že risk se safety carem nevyšel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 40, poslední 21.07.2014 12:18 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000635 (Hlasovali 2 lidé) 21.07.2014 10:15
Další pěkný závod já snad tu F1 vezmu na milost.… »
» uzivatel001000 (Hlasovali 2 lidé) 20.07.2014 19:52
Ze záběrů kdy ukazovali srovnání rychlostí… »
» Duncan66 (Hlasovali 2 lidé) 20.07.2014 22:55
vsak si Massa tyto kolize opakuje pomerne… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    158.193.80.XXX
    To nebol risk,... ...ale nedodržanie bezpečnostných predpisov, zo strany traťových komisárov, ktorý tam mali Safety Car poslať. 02

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000635

    uzivatel000635

    88.101.0.XXX
    Další pěkný závod já snad tu F1 vezmu na milost... 11

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    37.48.44.XXX
    Ferrari Nvm co je s Rai, ale nejde mu to.
    Strategie je hrozna. Nevim proc v u konce tak otaleli s prezitim Alonsa, kdyby ho poslali s Ham mohl dojet pred Vettelem...

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Honza

      213.220.204.XXX
      Vyjádření Raikkonena Ferrari muselo hodně učesat, protože v závodě si stěžoval na něco úplně jiného. Chtěl zajet do boxů, protože mu odešly přední pneumatiky a "stratégové" od Ferrari ho nechali kroužit dál s hrozivou ztrátou na kolo 02
      Kdo viděl rozhovor s rozzuřeným šéfem Ferrari Marcem Mattiaccim a jeho vyjádření ohledně závodu, má jasno. Moc bych moc nedal za to, že lidi odpovědné za strategii pilotů v závodech čeká tatáž "reorganizace", jako motorové oddělení.

      + 14 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • driver-ine

        90.178.118.XXX
        Souhlas, myslím že už musel nadávat ve Finštině :o)) Ale jinak bez prdele , strategii pro Rai musel dělat nějaký sabotér, protože nechat auto kroužit s odrovnanýma gumama, na to člověk fakt musí být pošahaný Ital..

        + 7 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Libor

    89.190.61.XXX
    Hamilton maximálka 345 km/h a stejně Botasa nedal05

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      78.157.160.XXX
      To máš těžko, když Bottas měl přes 340 km/h.

      + 9 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Libor

        89.190.61.XXX
        340 bez drs?

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jens

          78.157.160.XXX
          S DRS, stejně jako Hamilton - 345 s DRS.

          + 5 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Libor

            89.190.61.XXX
            To jo, ale když ho naháněl, tak Botas drs nemohl používat. Tak jsem to myslel. Asi to bude odstupňováním převodovky, jak už tady někdo psal.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            213.195.228.XXX
            Nežvaň tady nesmysly... Kdyby měl 345 tak je to ve výpise => měl 340... Jinak bez drs jel max. 330... Ten souboj ale nebyl o rychlosti na rovince... Lewis evidentně nemohl projet pořádně tu pravou zatáčku, vždy se tam klouzal a tam tedy Valtterri získával rozhodující náskok...

            + 4 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jens

              78.157.160.XXX
              Až se ti práší z huby.. nesmysly žvaníš ty. Hamilton měl s DRS 345,2 km/h - viz ten tvůj "výpis": [odkaz na stránku] 03

              + 4 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                213.195.228.XXX
                Sorry, ale tak to si nerozumíme... Ja z tvýho příspěvku pochopil, že se snažíš tvrdit, že měl stejně jako Hamilton 345... A to neměl... Takže ty tím "stejně" myslíš jen s DRS...

                + 2 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Jens

                  78.157.160.XXX
                  Aha.. tak to taky sorry.. ne, Bottas mel o 5 km/h.. což je příliš málo na to, aby ho mohl Hamilton (s 345 km/h) nějak lehce předjet).

                  + 2 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Fanda.LH

                    213.195.228.XXX
                    Není... Přeci v tom souboji měl Ham výhodu DRS, zatímco Bottas ji neměl... Takže když měl Lewis 345, tak měl Vetterri cca 330... Ale jak už jsem psal, ten souboj nebyl o maximálce, ale o výjezdu ze zatáčky...

                    + 2 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Jens

                      78.157.160.XXX
                      Podívej se, kdy toho Lewis dosáhl - hned na začátku a boost za 2 auty - a kolik dosahoval potom. Ke konci už 345 km/h ne.. takže za tím, co jsem řekl, si stojím: nebylo menšího rozdílu (a náročnějšího předjetí) mezi útočníkem s DRS než obránce bez DRS, jako mezi Hamiltonem a Bottasem. Ale pneumatiky hráli ve výjezdu také svou roli, to máš pravdu..

                      + 3 / − 3

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Libor

                        89.190.61.XXX
                        Ham tam měl 345 když ke konci naháněl Botasa, pokud ta grafika neukazuje nesmysly. Měl to tam minimálně 2x nebo 3x, proto mě to celkem zarazilo, že ho nedal. Ta maximálka je stejně nějak vysoká, ten motor musí mít aspoň 850 koní.

                        + 1 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Jens

                          109.81.245.XXX
                          Nevím, ale ten údaj 345 je ze začátku závodu a pak už překonán nebyl. Ta maximálka mě taky překvapila. Ostatně Mercedes na začátku sezóny někde kývnul na to, že dosahujou s plně nabitým ERS až 850 koní.

                          + 4 / − 2

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Libor

                            37.48.39.XXX
                            Ke konci zavodu byla grafika s budikama, ham 2x dosahl 345, Botas 327 bez drs, ale ujelmu vzdycky v te prave zatacce pred parbolikou, jinak williams ma fakt o dost kratsi prevody.

                            + 1 / − 1

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              94.113.8.XXX
              Pokud se nepletu, tak v jednu chvíli tam měl Hamilton 345 (s DRS na sedmičku) a Bottas 340 (bez DRS na osmičku). Williams měl lepší akceleraci, má kratší převody. Bottas podle mě používal v Parabolice naplno svůj ERS.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama