DISKUZE K ČLÁNKU Prohlášení týmů po závodě v Německu: Mercedes přiznává, že risk se safety carem nevyšel

Rosberg doma zvítězil. Jak hodnotí své výkony na Hockenheimu jednotliví piloti a představitelé týmů?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Prohlášení týmů po závodě v Německu: Mercedes přiznává, že risk se safety carem nevyšel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 40, poslední 21.07.2014 12:18 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000635 (Hlasovali 2 lidé) 21.07.2014 10:15
Další pěkný závod já snad tu F1 vezmu na milost.… »
» uzivatel001000 (Hlasovali 2 lidé) 20.07.2014 19:52
Ze záběrů kdy ukazovali srovnání rychlostí… »
» Duncan66 (Hlasovali 2 lidé) 20.07.2014 22:55
vsak si Massa tyto kolize opakuje pomerne… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Jens

78.157.160.XXX
S DRS, stejně jako Hamilton - 345 s DRS.

+ 5 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

eR

62.245.107.XXX
V tomto případě byly dvě možnosti. Buď přibrzdí a pustí Massu a oba si pojedou svůj závod, nebo nepřibrzdí a pokazí závod oběma. Šance, že by projeli zatáčku vedle sebe tu byla pouze v případě, že by Magnussen přibrzdil a zabočil tak, aby si každý jel svou stopu, což se nestalo. Mě to může být jedno, ale jsem si jistý, že v McL ho rozhodně nepochválí, navzdory tomu, že si mnoho zdejších fanoušků myslí, že to byla Massova chyba.

+ 4 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Chasnik

217.117.213.XXX
Jááák vzadu !?! On jel vedle Bottase, měl lepší start a proto se dostal na jeho úroveň. Před zatáčkou nechal jet Bottase, protože bylo jasné, že tam dva neprojedou. Najednou se od levé krajnice přiřítí jiná formule, která přetne jeho trajektorii.
Magnussen nemohl vidět Massu, kouká v zatáčce hlavně před sebe a z kokpitu je navíc do boku obtížný výhled. A v zrcátku ho taky neviděl, protože Massa nepředjížděl zezadu, ale přilítnul z boku.
Massa ekvivalentně taky Magnussena neviděl, předpokládal, že vedle Bottase už nikdo není. No ale předpokládal špatně.
Ta zatáčka je dost rychlá a závodní stopa samozřejmě vede od apexu na vnější okraj tratě na výjezdu. Pokud si nějaký "chytrák" myslí, že se v prostě v polovině zatáčky víc zatočí volantem a formule pojede tam, kam si myslí, tak by si měl zvednout obtížnost na svoji PC či PS gamesce, realita je jinde.
A pokud si ten samý element myslí, že v půli zatáčky pilot dupne na brzdu, aby pustil někoho, kdo se mu na apexu objeví na levých kolech, tak je taky vedle jako jedle. V obou případech by totiž pilot s nejvyšší pravděpodobností ztratil kontrolu nad vozem a potom by mohla následovat ještě větší kolize.
Už bych se k tomu ani nevracel, ale když jsem viděl ten Massův ubrečený komentář, tak mi to nedalo. Ten kluk je fakt mimo a je zralej na formulovej důchod. Jestli po Kanadě to bylo na vážkách, tak po dnešku je to natuty! Prostě kolize je součástí závodních sérií, ale pokud nemá sebereflexi a z nehod, na kterých má svůj podíl, viní jenom ostatní, tak je pro celé startovní pole velmi nebezpečný, protože nedokáže ze svého chování na trati vyvodit důsledky a vzít si z nich ponaučení...02

+ 7 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

driver-ine

90.178.118.XXX
Souhlas, myslím že už musel nadávat ve Finštině :o)) Ale jinak bez prdele , strategii pro Rai musel dělat nějaký sabotér, protože nechat auto kroužit s odrovnanýma gumama, na to člověk fakt musí být pošahaný Ital..

+ 7 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001000

uzivatel001000

46.39.185.XXX
Ze záběrů kdy ukazovali srovnání rychlostí těchto dvou jezdců bylo docela zřetelné, že Bottas měl o dost kratší převody než Hamilton. Dával tam osmičku už někde kolem poloviny rovinky, Hamilton ji tam dával o dost později až někde u konce a to ještě myslím díky DRS. Řekl bych, že tady byl zakopaný pes.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

193.179.208.XXX
to je primo za hranou odvolavat se na startu na pravo stopy.

+ 7 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

193.179.208.XXX
hodne optimisticky jel i Massa, ostatne jak je u nej zvykem "ja jedu v idelani stope, tak mi musi kazdy uhnout a hotovo, ja si muzu jet jak chci." V zavode to praktikuje vzdy. Ale ze se bude stejne chovat i na startu a zrovna v prvni zatacce, ktera je pomerne hodne uzka, to je docela ranec. Ale on uz asi opravdu jiny nebude. Jisteze v tom ma prsty i Kevin, ale pokud nekdo tvrdi, ze je to pouze Kevinova vina, tak je stejne slepy a hloupy ve vykladu pravidel jako Massa.

+ 11 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Honza

213.220.204.XXX
Vyjádření Raikkonena Ferrari muselo hodně učesat, protože v závodě si stěžoval na něco úplně jiného. Chtěl zajet do boxů, protože mu odešly přední pneumatiky a "stratégové" od Ferrari ho nechali kroužit dál s hrozivou ztrátou na kolo 02
Kdo viděl rozhovor s rozzuřeným šéfem Ferrari Marcem Mattiaccim a jeho vyjádření ohledně závodu, má jasno. Moc bych moc nedal za to, že lidi odpovědné za strategii pilotů v závodech čeká tatáž "reorganizace", jako motorové oddělení.

+ 14 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Libor

89.190.61.XXX
340 bez drs?

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

85.70.74.XXX
V Austrálii měl Kobi technický problém. Když hamptnul na brzdu, tak už z něj byl pasažér. Neovladatelný Caterham Kimiho naštestí jenom líznul a Felipeho už sestřelil. Ani jeden z dotčených s tím nemohl nic moc dělat.

V Kanadě udělal prvotní chybu Pérez, ale Massa svým počínáním následky Pérezovi chyby spíše zpečetil než, aby se kolizi snažil zabránit. Doba mezi začátkem Pérezova vyjetí a samotným kontaktem byla relativně dlouhá, aby Massa mohl adekvátně reagovat. Tam mi bylo jeho fňukání a voláním po tvrdším trestu proti srsti.

V Británii udělal kapitální blbost Raikkonen svým bezhlavým vrácením na trať. Massa v tom zlomku vteřiny reagoval spíše reflexivně než racionálně, ale i tak následky kolize spíše minimalizoval navzdory tomu, že sám nad formulí ztratil kontrolu.

Tady to jde ale čistě za Kevinem, který správně neodhadl situaci a šel na to hodně optimisticky.
Na předjetí v této situaci prostě neměl. I kdyby tam bylo více místa, tak by stejně Massu musel minimálně vymést z trati.

Pokud víš o nějakém dalším letošním karambolu do kterého byl Massa zapleten, tak sem s tím.
Ve třech případech ze čtyř Felipe neudělal nic špatného a stejně mu souběh okolností a nebo chyby druhých, případně kombinace obojího zruinovaly závod. Podle mě má plné právo hovořit o smůle.

+ 11 / − 15

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jenik

89.103.66.XXX
Já bych obecně nikoho moc nevinil. Není úplně pravda, že Magnussen Massu musel vidět. Musel ho vidět až ve chvíli, kdy už nešlo nic dělat, celou dobu předtím mu stínil Bottas. Magnussen tam nevjel nijak neohleduplně, snad by ani nebyl příliš široký. Hlavně nešťastná náhoda. Ale odvolávat se na právo stopy je v tomhle případě dost na hraně.

+ 19 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

eR

62.245.107.XXX
Podle této fotky [odkaz na stránku] tu zatáčku Magnussen mohl v klidu projet bez kontaktu s Massou. Ano, musel by být pravými koly na obrubníku, ale to je v F1 normální. Massa ho v zrcátkách neměl šanci vidět, protože nejdřív byl mezi nimi Bottas a potom byl Magnussen tak blízko a z boku, že byl mimo zorný úhel. Naopak Magnussen Massu vidět musel.

Dle mého šlo o závodní incident, za který ovšem může spíš naivní přístup Magnussena, protože po startu je třeba v zatáčce formuli, která je i jen o polovinu před vámi pustit, aby se všichni do zatáčky vešli. Massa takto přibrzdil a pustil Bottase, protože bylo jasné, že ho v té zatáčce beztak nemůže předjet a to samé měl udělat Magnussen, přibrzdit a pustit Massu, protože byl přeci jen o půl formule před ním, a zkusit štěstí na další rovince. Šance že by se Magnussen mohl v té zatáčce před Massu dostat tam prostě nebyla. Díky ostřejšímu úhlu nájezdu by totiž měl Magnussen beztak pomalejší výjezd. Pokud ovšem nechtěl vytlačit Massu až do výběhové zóny. V každém případě ta fotka ukazuje, že Magnussenova přední kola nejsou natočena pro optimální průjezd touto zatáčkou.

+ 9 / − 22

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

176.74.136.XXX
Protoze byl Magnussen vzadu.. On musí dávat bacha. Byl to,zavodni incident, Massa má fakt smůlu, ale rozhodne to,nebyla chyba Massaka...

+ 8 / − 16

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

37.48.44.XXX
Ferrari Nvm co je s Rai, ale nejde mu to.
Strategie je hrozna. Nevim proc v u konce tak otaleli s prezitim Alonsa, kdyby ho poslali s Ham mohl dojet pred Vettelem...

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

78.157.160.XXX
To máš těžko, když Bottas měl přes 340 km/h.

+ 9 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Libor

89.190.61.XXX
Hamilton maximálka 345 km/h a stejně Botasa nedal05

+ 2 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Sunkael

78.45.153.XXX
Přesně tak. Jak si může myslet, že tam Magnussen neměl co dělat?

+ 16 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

vulzi

178.23.219.XXX
S tím musím jen souhlasit.Je to bezohledný ufňukánek

+ 19 / − 11

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

94.112.218.XXX
Nejlepší je, že se pokaždé cítí nevinen, vždy za to může ten druhý. Už mě s tím začíná pěkně vytáčet, tolik nehod kolem něho, to asi není náhoda nebo smůla, to je něco u něho špatně. Ale on hledá chybu stále u druhých. Už by to měl zabalit, nebo si ještě ublíží....

+ 32 / − 11

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kubyk002

85.207.90.XXX
Masso, Masso Masso, Masso, kdybs měl zpětná zrcátka tak vidíš, že je za tebou jezdec...:
Prostě jel závodní stopu od apexu k apexu a to je při startu blbost, tohle si může udělat jen jezdec co je s náskokem na prvním fleku nebo ten co jede poslední....

+ 34 / − 12

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama