DISKUZE K ČLÁNKU Lauda kritizuje rozhodnutí zastavit závod v Británii: "Lidé budou vypínat televize"

Šéf Mercedesu Niki Lauda kritizuje rozhodnutí komisařů vyvěsit červené vlajky po havárii Kimiho Räikkönena v úvodním kole Velké ceny Británie.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Lauda kritizuje rozhodnutí zastavit závod v Británii: "Lidé budou vypínat televize"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 08.07.2014 11:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» mi88ki (Hlasovalo 18 lidí) 07.07.2014 10:57
Řešení Když se báli, tak tam měli složit balík… »
» Pepan (Hlasovalo 15 lidí) 07.07.2014 09:46
Ono se to Laudovi mluví, když už nezávodí. I… »
» Pepan (Hlasovalo 12 lidí) 07.07.2014 10:19
Trať je od toho, aby se na ní závodilo a pokud… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • AAA

    178.41.9.XXX
    Tak keď som po 10 minútach videl ako tam jeden drepí a štúra do toho šrobovákom a druhý na neho pozerá tak som si pomyslel, že to je riadny trapas pre organizátora. Až ku koncu tam bola organizovaná schopná skupinka.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • dae

    37.48.38.XXX
    Kdyby ta vymena svodidel trvala 10, 15 min, bylo by to ok, stejne se musela uklizet trat... Ale hodinu... 02

    + 11 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Rostislav M.

    Rostislav M.

    109.107.201.XXX
    sporný moment Pokud si pořadatelé nebyli jistí, že svodidlo vydrží druhý takový náraz, tak je lepší jej vyměnit nebo zpevnit. Je ale pravdou, že tato havárie byla řádná náhoda a tak nevěřím, že by takovou blbost jako Kimi udělal někdo během závodu podruhé.
    Také je nutno si říci, že Kimi porušil pravidla....vrátil se nebezpečně na trať a to se mu stalo osudným. Ne nadarmo se v pravidlech řeší jak se má jezdec vracet na trať když ji takto opustí...
    Je tedy pravda, že prodlení závodu nebylo ideální....ale když se jedná o bezpečnost, tak mi to ani nevadilo.

    + 9 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • M3

    109.107.201.XXX
    Bezpečnost Jednou je trať v nějakém stavu schválena FIA a pořadatel za to ručí. Ono rána do plechových svodidel se nevidí tak často, jsou instalována tam, kde je skoro nemožné do nich zaplout. Většinou se to píchne do gum, kterých má pořadatel dost a jen je vymění během chvíle. Proto mají všichni pocit, že jediný problém po havarii je odklidit formuli. Tzn. v případě, že by se závod jel s tím rozbitým svodidlem, koledovali by si minimálně na pokutu. Btw. Rally je nebezpečná, ale taky je povinnost udělat určitá bezp. opatření. Pokud je porušeno nemělo by se jezdit. Pokud se přesto jezdí a něco se stane .... pak všichni říkají, že se mohlo chvíli počkat, že, že....

    + 5 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • TomTom

      193.41.42.XXX
      Myslím, že tohle byl opravdu nesmysl zastavovat. Tyhle plechová svodidla jsou všude, ne jenom v místech, kde "havárie nehrozí". V takovym Monaku jsou všude kolem trati a taky se pokaždý závod nezastavuje. A to tam je ta pravděpodobnost, že to do stejnýho místa švihne někdo znova podstatně vyšší. Jasně, menší rychlosti, ale zas to jsou mobilní svodidla, tady je to všechno v betonu.

      + 8 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • M3

        109.107.201.XXX
        Mluvím samozřejmě o tradičních okruzích. Na každém okruhu je míra rizika jiná. Mobilní svodidla jdou určitě opravit lépe než ty v Silverstone. Btw. nepamatuju si v Monaku ránu skoro na kolmo do svodidel ve 230km/h.

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • FWMonty

    80.82.145.XXX
    Částečně má Lauda pravdu.Ale věrní fanoušci by určitě vydržely i kdyby to zpravovaly 5 hodin03
    Já jsem šel na 18 hodinu na noční a vydržel jsem to.

    + 5 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Řešení Když se báli, tak tam měli složit balík slámy 03
    Mě to přišlo též absurdní. Když si uvědomím jaké nebezpečí je třeba v rally a tady se bojí, že by mohlo dojít teorereticky ke kontaktu ve stejném místě. Stejně byla impulsem ta strouha, ta se měla řešit, ale už dávno před závodem. To si jí nikdo nikdy nevšimnul ? Všude min. 100 m bezpečnostní unikové zóny a tady strouha hned vedle trati ? To mě hlava nebere.

    + 18 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      tak se nema kimi vracet na trat v plne rychlosti. zcela vlastni vinou se dostal mimo trat, takze je to pouze a jen jeho chyba. Divim se, ze nedostal poradny flastr. Asi komisari vymekli, protoze kulhal a bali se, ze je zraneny a ze se tak potrestal sam.

      + 6 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Panek

      89.24.149.XXX
      Závodní trať musí splňovat mnoho kritérií. Jedním z nich je i dostatečné odvádění vody. A Velká cena Velké Británie je asi trochu více častěji skrápěna vodou, než Bahrain. Nemusím snad připomínat závody, kdy byl na nových okruzích odvod vody nedostatečný a tak se pod červenou vlajkou čekalo mnohem dešlí dobu, než při havárii Kimiho. Dokonce i když, přestalo pršet, musel trať vysoušet SC, tím že kroužil na trati. Silverstone je trať několikrát v sezoně odzkoušená a pokud je v daném místě strouha nezbytná k odvádění vody, pak je tam asi právě proto, ne?

      + 6 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • kakaa

    85.71.39.XXX
    no něco podobného jsem viděl snad už jen u fisichely, prostě i kimi předvedl, že i starej mazák může být noob, přišlo mi že měl auto chvíli rovně a hned zas jako přetáčivej smyk, takže moc plynu moc brzo, no a tu hodinu jsem věnoval kočkám, na který už to bylo taky moc dlouho, lauda má pravdu tohle bylo směšný a znova se to stát nemohlo, prostě akce Z a zajímalo by mě kdo a proč jí vymyslel a kdo odkejval

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • TomTom

      193.41.42.XXX
      Myslim, že Kimi ten plyn vůbec nepustil, prostě se chtěl rychle vrátit na trať, aby nepřišel o místo.

      + 5 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • PC

    212.47.2.XXX
    spíš by měli opravit ty strouhy kolem asfaltu trati, kde to tak hnusně vymrštilo Kimiho. V trávě není nic vidět, obruba tam není - o to je taková rýha zákeřnější. A není to zdaleka jediná trať. Když v takovém místě kdokoliv vyjede přes okraj, tak je s jeho vozem konec.

    + 9 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      62.209.192.XXX
      Piloti znají každý cm trati... prostě měl zpomalit...

      + 8 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Trať je od toho, aby se na ní závodilo a pokud jsou někde únikové zóny, ty slouží k tomu, aby se pilot nezabil a ne k tomu, aby si třeba krátil trať (viz včera souboj Alonso x Vettel). Pilot by měl při závodě počítat s tím, že pokud vyjede z trati, poškodí si vůz a ne využívat prostor mimo dráhu k závodním manévrům.

      + 12 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • PC

        212.47.2.XXX
        s těmi zónami nesouhlasím - to by bohatě stačil kačírek. Ale když jsou kolem zatáček obrovský asfaltový plochy, tak to slouží k jedinému - pokračování v závodě. O to je skrytá rýha kolem asfaltu zákeřnější. Vzpomeň před pár lety - Ham si takhle kdesi urval kolo a byl konec - a to z první pozice, snad jen kolo před cílem.
        Tomuhle se podle mě říká ohrožení bezpečnosti. Ne prohnutým svodidlům. Ty by udržely ještě deset dalších nárazů.

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.255.168.XXX
          V asfaltové únikovce vůz zpomnalí rychleji než v kačírku. Nemusí se ti to líbit, můžeš s tím nesouhlasit, ale taková jsou fakta - asfaltové únikové zóny jsou primárně kvůli bezpečnosti.

          Jinak souhlas s Pepanem - závodit se má na trati. Tady není o čem. Plus k těm obrubníkům - stačilo by aby měl obrubník šíři max. metr a trať od asfaltové únikovky odděloval několik metrů široký pruh kačeru/trávy, který by začínal bezprostředně za obrubníkem. Potom by vyjet z trati znamenalo automaticky časovou ztrátu a piloti by si sami dávali na podobné excesy setsakra majzla.

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Já nechci argumentovat tím že před dvaceti léty by piloti nejezdili tak jako dneska, ale je fakt, že dneska hodně hřeší na to, že po výjezdu z trati se jim a hlavně jejich autům nemůže nic stát. Ale kdysi taky jezdili na limitu a přes to byly závody minimálně stejně zajímavé jako dneska. Asi by to chtělo fakt upravit okolí trati tak, aby výjezd automaticky znamenal velké zdržení, nebo taky možná konec závodu.

            + 4 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama