DISKUZE K ČLÁNKU Myšlenka tří vozů v týmu F1 opět na scéně

Bernie Ecclestone oprášil několik let starou myšlenku a chce velkým týmům umožnit nasadit třetí monopost do závodů. Tvrdí, že malé týmy by měly skončit, pokud si to nemohou dovolit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Myšlenka tří vozů v týmu F1 opět na scéně

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 03.07.2014 18:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Tomur (Hlasovalo 14 lidí) 02.07.2014 06:57
Skončit by neměly malé týmy, ale Bernie 02 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

fo-ol

89.176.25.XXX
jsem rad za kazdeho noveho fanouska F1! 01 takze drzim palce at vam to vydrzi! nicmene: zkuste si o historii tohoto sportu neco precist, pripadne - neni-li psany text vasim spojencem - shlednout nejaky dokument. v nekterych stajich je povoleno souperit mezi sebou, v jinych nikolv

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

158.193.80.XXX
Je to hlúposť,... ...a ďalší klinec do rakvy F1, ktorá sa vytráca zo sŕdc fanúšikov a ak v F1 ostane pár tímov s 3 autami, tak to prestenem sledovať, lebo je to o hovne. 11 18 A to som ešte moc pekne. 01

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jožo

90.177.186.XXX
On Rosbergovi Hamilton nějak pomáhá v boji o itul?

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Gregorius

78.45.201.XXX
Pochopitelně by týmy musely mít možnost upravit starší šasi, aby vyhovovalo platným regulím, což by letos asi bylo složité... Ale to je jen jeden přelomový rok...

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

kakaa

85.71.39.XXX
no já bych se nezlobil, kdyby letos bojovali o titul 3 jezdci místo dvou, další auto by přineslo další data k analýze, tudíž rychlejší cestu jak dohnat soupeře, možná by to bylo lepší, protože abych pravdu řekl chvost pole moc nesleduju, spíš vůbec, jak taky když ho tv nezabírá, strach bych měl pouze z týmový režie u ferrari, kde by to mohlo končit pro dva vždycky blbě

+ 2 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

fo-ol

89.176.25.XXX
:( takze priistimu schumimu budou pomahat jen barrik i massa soucasne. to bude vazne super zavodeni :(

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

eR

62.245.107.XXX
Osmi týmy po třech autech to začíná a třemi týmy po osmi autech končí.

Pokud by se to někdy rozšířilo, tak za současných pravidel, kdy je v rámci stáje povolena (a zhusta uplatňována) týmová režie, mě takové závodění moc vzrušující nepřipadá. Jen uměle snižujeme počet stájí a tím omezujeme konkurenci i pokrok (přeci jen méně konstruktérů znamená i méně nových revolučních nápadů).

Samozřejmě je to dobrý scénář pro špatné časy, kdy většina stájí finančně vykrvácí a zanikne, ale ať nad tím přemýšlím jak chci, tak nikde nevidím tu lepší zábavu, kterou by to mělo přinést. V poli kde mám 11 stájí, které se v průběhu sezóny zlepšují a zhoršují, ať už svým vývojem nebo vlastnostmi okruhu, je rozmanitost, rivalita a možnost překvapivého vývoje daleko vyšší, než když počet stájí zredukuji. Osobně si myslím, že F1 zabíjejí především takovéto pitomé nápady, přílišná regulace a neustálé změny pravidel.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

RoBertino

83.208.82.XXX
Malá vize Formule 1 by se tímto krokem vrátila někam do roku 1950 - ale pořád by to nezajišťovalo vyrovnanost startovního pole. Zkusme si to představit: v čele jedna trojice, za ní s velkým odstupem dvě další, následuje větší pauza a dejme tomu další šestka a na konci poslední nejslabší. Obávám se, že více než šest týmů Ecclestoneho vizi nenaplňuje. Měli bychom tedy zhruba stejně rozložené pole, vypadl by jen ten tradiční chvost, ale jinak by to zásadní změnu nepřineslo. Tedy jednu ano, v rámci jedné stáje by se bili tři piloti. A to ještě ne vždycky.
Ecclestone si je vědom stále větší sterilnosti a upadající závodní atraktivity. A tak to zkouší, jak se dá - tu medailemi, tu třetími vozy. Aby to nedopadlo nakonec tak, jak si to plánovali Williamsovi první arabští mecenáši - klidně nasadíme deset aut, po finanční stránce to není problém.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Red_Blaf

87.197.122.XXX
souhlas uz je to senilni dedek 09

+ 5 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Nabel

193.86.109.XXX
Zapomněl jsem se podepsat :-)

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

193.86.109.XXX
To by se ale pořád nesměly měnit pravidla, protože třeba letos by Ti bylo loňské auto na nic. Pak je otázka, jaký by byl zájem o to, že sice utratí o něco méně peněz, ale s jistotou toho, že nikdy nemá šanci jezdit nějak vysoko. Smysl by měl prodej současné techniky jako v MOTOGP. Věřím, že zájemců o aktuální Ferarri s tím, že budu o pár % pomalejší by byl velký a přispělo by to i k vyšší vyrovnanosti pole. Navíc by na tom ty velké týmy mohly i slušně vydělat.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Gregorius

81.91.210.XXX
RedBull už teď má v podstatě 4 vozy :-)
Máš pravdu, ale navíc z těch 4 týmů, které jsi vyjmenoval, je RedBull a Mercedes pořád jednou nohou na odchodu a kdy odejdou, to je jen otázkou času.
Bernie je mimo; místo aby se zastával tradičních týmů, které dnešní F1 vybudovaly a které se budou držet zuby nehty, tak jim naopak ještě okopává kotníky. Přitom by stačilo, kdyby byly povoleny zákaznické vozy z předchozích let. Malé týmy by to stálo méně a byly by konkurenceschopnější.

+ 5 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Fanda.LH

213.195.228.XXX
Myslím si, že... Je to dobrá myšlenka, problém vidím v tom, že velké týmy jsou jen 4 (RB.Mercedes, Ferrari, Mclaren) tj. potenciálních 12 vozů... Zbytek má fin. problémy, tak kde vezme těch dalších 12 vozů?

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Tomur

Tomur

95.173.85.XXX
Skončit by neměly malé týmy, ale Bernie 02

+ 14 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama