Absolutně nejrychlejší zastávku jsme viděli u Williamsu, když k mechanikům v 15. kole zavítal Valtteri Bottas - ti vše zvládli za 2,3 sekundy! V ostatních případech se ale již nedostali pod tři sekundy ani u Felipeho Massy.
Velmi rychlou a navíc konzistentnější práci předvádělo Ferrari u Fernanda Alonsa: 2,5 a 2,6 sekundy. Ani Kimi Räikkönen se v boxech nezdržel déle než tři sekundy. Podobně dobré výkony jsme pozorovali také u McLarenu - Jensona Buttona se jim podařilo v prvních pokusech odbavit také za 2,5 sekundy.
U Mercedesu se dá pochválit práce mechaniků pouze na voze Nica Rosberga: přezutí za 2,7 a 2,9 s. Podstatně horší práci ale odváděli na autě Lewise Hamiltona: 3,4 a 3,9 s, z čehož byl Brit po závodě viditelně rozladěný.
Do Velké ceny Rakouska vypsané na 71 kol startovala většina pilotů na super-měkké směsi, výjimkou byli Bianchi, Button, Ericsson, Chilton, Maldonado a Pérez, kteří závod začínali na měkké směsi.
Vítězný Rosberg startující ze třetího místa za oběma Williamsy těžil ze své strategie - oba bílé vozy dřívější zastávkou "podsekl" a po prvních výměnách pneumatik se dostal do čela. S vedoucím Massou si snadno poradil díky zahřátým měkkým pneumatikám. Těm chvíli trvalo, než se dostaly na provozní teplotu.
Zajímavou strategií si pomohl opět Pérez - po startu z 15. místa a dlouhém úvodním stintu (do 29. kola) na měkké směsi dojel nakonec na 6. pozici.
Většina pilotů volila strategii o dvou zastávkách, jednou se v boxech objevili pouze obě Marussie a Kobajaši. Třikrát byl kvůli penalizaci Stop&Go Gutiérrez, kterého mechanici nebezpečně vypustili bez utaženého zadního kola. Pilot za chybu mechaniků zaplatí také v příštím závodu v Silverstone, kde bude odsunut o 10 míst na startovním roštu - příliš tvrdý trest vzhledem k tomu, že za to hodně pykal již dnes.
Nejdelší stint předvedl Kobajaši na měkké směsi - zvládl na ní 57 kol (80,3 % závodu). Na super-měkké směsi pneumatik Pirelli vydržel nejdéle Chilton: 37 kol (52,1 % závodu).