Nejlepší práci předváděli mechanici Red Bullu, kterému ani jedno přezutí netrvalo déle než tři sekundy. První zastávky Ricciarda a Vettela zvládli dokonce za 2,4 sekundy.
Konzistentně pod tři sekundy se vždy vlezl také Magnussen u McLarenu (2,6 a 3,0 s) a Alonso u Ferrari (3,0 a 2,9 s).
Williams se blýsknul jednou zastávkou za 2,5 sekundy - ve 14. kole u Bottase, opět se však nevyhnul jednomu přehmatu: Massova první výměna kol trvala 7 sekund.
Do Velké ceny Kanady vypsané na 70 kol startovalo 15 pilotů na super-měkké směsi, sedm (Bianchi, Chilton, Ericsson, Gutiérrez, Hülkenberg, Kvjat a Maldonado) na měkké.
Na jedinou zastávku vsadily pouze Force Indie, které měly přesto velmi dobré tempo. Pérez vydržel na super-měkkých gumách dokonce až do 35. kola, tj. do poloviny závodu! Žel po nehodě cíl nespatřil, do té doby však s Massou bojoval o pódium.
Výše tedy skončil jeho týmový kolega Hülkenberg, jenž zvládl v úvodu na měkkých pneumatikách 41. kol - absolutně nejdelší stint (58,6 % závodu). Opotřebení obou směsí bylo obecně nízké, přestože teploty dráhy přesahovaly 45 °C a teploty vzduchu 30 °C.