Massa v boxech přezut za 2,5 sekundy, Grosjean s nejdelším stintem - 54 kol

Petr Hlawiczka, 25. května 2014, 22:50 Google+

MONAKO - ZASTÁVKY V BOXECH A PNEUMATIKOVÉ STRATEGIE; Který tým pracoval během Velké ceny Monaka v boxech nejrychleji a jaké strategie naordinoval svým pilotům?

Počet komentářů:  5 komentářů (Poslední 26.05. 09:08) Napište svůj názor
Massa, Felipe

Massa, Felipe | foto: Williams F1 Team

Sdílejte článek

Nejrychlejší přezutí jsme viděli u Massy, který jako jediný nevyužil výjezdu safety caru k návštěvě svých mechaniků - trvalo 2,5 sekundy.

Pod 3 sekundy se v Monaku dostali již jen oba jezdci Mercedesu při dvojité zastávce ve 26. kole. Hamilton po přezutí a položení vozu na dráhu kousek popojel, ale pak musel dávat přednost kolem projíždějícímu Ferrari, proto pak v boxové uličce strávil skoro o 3 sekundy více. Samotná výměna pneumatik však byla stejně rychlá jako u jeho týmového kolegy.

zastavky

Do Velké ceny Monaka vypsané na 78 kol startovala většina na super-měkké směsi, měkkou na začátku využili Bianchi, Ericsson, Hülkenberg, Chilton, Maldonado a Sutil.

Devět z 14 jezdců vsadilo na jednozastávkovou strategii, dvakrát se v boxech ukázali Ericsson, Grosjean a Kobajaši, třikrát Chilton a Räikkönen.

Massa se díky své inovativní strategie, kdy na super-měkké směsi vydržel až do 45 kola, posunul z 16 místa na roštu až na konečné sedmé. Hülkenberg využil startu na tvrdší směsi a v závodě si pomohl o šest příček.

Nejdelší stint předvedl Grosjean s Lotusem, který včera nemohl pneumatiky dostat do provozního rámce. Dnes na jedné sadě super-měkkých pneumatik zvládl 54 kol za sebou (69 % závodu). Na měkké sadě ujeli 52 kol (67 %) Alonso, Button, Hamilton, Ricciardo i Rosberg.

stinty

Vytisknout

Diskuze: Massa v boxech přezut za 2,5 sekundy, Grosjean s nejdelším stintem - 54 kol

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 26.05.2014 09:08 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 5 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Bianchi, Jules

Bianchi: Marussia neměla jen štěstí, jde o opravdový krok vpřed

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

  2. Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

  3. FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

  4. Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

  5. GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

  6. Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud