DISKUZE K ČLÁNKU Týmy volají po změkčení gum, Pirelli je dle nich příliš konzervativní

Pravidla pro sezonu 2014 snížila úroveň přítlaku vozů, proto současné směsi pneumatik jsou příliš tvrdé. Týmy by upřednostnily měkčí gumy, aby se zlepšila přilnavost.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Týmy volají po změkčení gum, Pirelli je dle nich příliš konzervativní

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 21.05.2014 18:24 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Jens

    78.157.160.XXX
    Pirelli těžký chleba má Má to Pirelli těžké - jednou je kritizují, protože jsou moc měkké a rychle se opotřebovávají (loni), pak jsou zas pro změnu příliš tvrdé a moc toho vydrží. Jsem zvědav, kdy zas nějaký chytrák vyleze s tím, jaké do F1 dodávají šmejdy.

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Nasir

      188.175.189.XXX
      Nejsmutnější na tom je, že i když se pneu kritizují dlouhodobě, jednou zleva podruhé zprava, jednou toho někdo využil, zatáhl v zákulisí za drátky a dotáhl to k neférové změně pneu uprostřed sezony.

      Kdybych to měl brát jako precedens, tak bych navrhoval, aby se pneu měnily uprostřed každé sezony, ve které jsou kritizovány. 03

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ostatní sa vždy ozývajú vtedy,... ...že pneumatiky sú tvrdé, ak ich niekto predčí o riadny kus, ako je tomu tohto roku, keď Mercedes kraľuje a silou mocou len špekulujú ako to prekaziť a ako to dosiahnuť. Nakoniec dosiahnu len to, že budú prehrávať ešte viac, lebo ak má Mercedes navrch a nechýba mu prítlak, tak im naloží aj s tými mäkšími, že budú z toho nešťastný, lebo mäkšie pneumatiky sú vždy rýchlejšie. Inak v prostred sezóny by sa pneumatiky nemali meniť, až na začiatku novej sezóny, ak sa má konečne v F1 šetriť a nie vymýšľať, stále nové nejaké vtákoviny, keď si to niekto zmyslí. 02

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • eR

    62.245.107.XXX
    Když je Pirelli změkčí, tak si zas týmy budou stěžovat, že nic nevydrží a žmolkují. Jsem proti jakékoliv změně v probíhající sezóně, gumy jsou pro všechny stejný, tak ať se s nimi naučí pracovat.

    + 10 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • PC

    212.47.2.XXX
    A neměly náhodou všechny týmy stejnou možnost si letošní pneu otestovat?
    Já za tím vidím snahu poškodit Mercedes - ten býval známý větším opotřebením měkčích gum. Takhle sice uškodí všem, ale pokud to srazí i Mercedes, vyplatí se jim to. Budou mít větší šanci i ostatní týmy.
    Je to ale podle mě pěkná sprosťárna.

    + 6 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama