DISKUZE K ČLÁNKU Proč Horner pevně věří, že Red Bull s odvoláním uspěje a Ricciardovy body získá zpět

Šéf Red Bullu Christian Horner vysvětluje, na čem založí svou argumentaci u Odvolacího soudu FIA. Pevně věří, že s nimi uspějí a získají body z Velké ceny Austrálie zpět.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Proč Horner pevně věří, že Red Bull s odvoláním uspěje a Ricciardovy body získá zpět

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 103, poslední 28.03.2014 09:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mr.B (Hlasovalo 20 lidí) 26.03.2014 08:05
Vyhrožování Mně tedy nevadí, že používají svůj… »
» uzivatel001447 (Hlasovalo 18 lidí) 26.03.2014 07:42
ach jaj Ako vidno, vedeli od zaciatku do coho… »
» uzivatel000615 (Hlasovalo 12 lidí) 26.03.2014 07:43
Víra Je jasné, že neřekne, že úspěchu v odvolání… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • seven

    85.160.43.XXX
    Ač se odpůrcům RB nebude líbit, zachovali se tak jak se chová každý subjekt který investuje ohromné množství peněz do něčeho, co je podstatou jejich byznysu (v tomto případě závodění). To , že ostatní týmy stáhli uši a poslechly FIA je asi taky tak trochu součástí závodní taktiky, protože se rozhodli radši dojet na horší výsledek než riskovat případný problém. RB se toho nebál a zariskoval. Všichni ví, že něco je špatně, ale každý se rozhodl jinak. Jinak obecně neschvaluji porušování pravidel v ničem, nicméně pokud nějaká instituce nebo úřad rozhoduje o tom, že mé investice vyletí výfukem jen tak nazdařbůh, není to v pořádku. Je chválihodné, že FIA se snaží udržovat férové sportovní prostředí, jenomže za své mnohdy nesmyslné rozhodnutí nenese vůbec žádnou odpovědnost. Ani finanční ani morální. My jsme FIA. Kdo je víc? ... Podle toho taky ten motorsport vypada 05

    + 0 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    91.148.41.XXX
    žartuje :_ najvacsi formulovy podvodnik hôrner, momentalne najvacsi prassivec F1

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kakaa

    85.71.39.XXX
    no nový velký technický změny přinesly díry v pravidlech, to bylo jasný a že toho redbull zkouší využít neni nic divnýho, ostatní maj doufám taky něco a buď se báli nebo to zatim nefachá jak má a nehodilo se pro nento závod, jen doufám že je zato fia bude mlátit přes prsty a nenechá se sebou vyje..vat, jenže vadný senzory který jim zpochybnili už dřív a víc týmů si fia nemůže dovolit takže a bacha průser

    + 0 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    90.180.29.XXX
    Kontrola U me RB padl na samotne dno. On plne vyuzil vse kde kontrola FIA selhavala a nebyla schopna svym merenim prokazat nepravosti RB - at uz to byl prohybani kridla, kde vsichni vedeli ze se ohyba daleko vice ale FIA to nebyla schopna doklazat - to se jim to hodilo. Ted je tu uplne stejny problem, ackoliv obracene, FIA ma svuj zpusob mereni, take nedokonale jako u kridel, ale RB se to nehodi do kramu. Cili za me musim konstatovat, ze RB porusoval pravidla ohebnosti kridel, ale zpusob mereni nebyl dostatecny tak profitoval, a ted spotrebovavaji urcite mnozstvi paliva v case a FIA opet svym nedokonalym merenim stanovuje limit, ovsem RB se to nehodi tak plne obraci a odvolava se na pravidla a ne technicke stanovy. Je to hnus a za me za to ze si dovolili hrat takto spinavou hru bych je vyloucil na jeden zavod. ono totiz odsud podsud - a tohle je tak spatne pro F1, ze uz tak ochabujici atraktivnost dost podkopavaji. 05

    + 10 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      90.180.29.XXX
      Jo a teke nepochybuji, ze kdyby senzor od FIA ukazoval 96 l/h a jejich 100, tak si to v klidu zvysek na 100 a jejich mereni bude ukazovat 104. Toto je spravne?? Fuj tajbl!

      + 5 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jens

        109.81.245.XXX
        A proč by to němělo být správně, kdyby dodržovali pravidla (kdyby dle oficiálních průtokoměrů FIA nepřekračovali limit 100 kg/h)?

        + 4 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          90.180.29.XXX
          Ale ono by to bylo spravne, protoze se ridili regulim FIA, a proto take meli snizit svou spotrebu v zavode ne? Aha, oni nemusej ze 10

          + 10 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jens

            109.81.245.XXX
            Zkus to ještě jednou a česky, nerozumím řeči tvého kmene. Nebo víš co, pokud si ani neumíš zvolit nick, tak se raději ani nenamáhej, takových lidí jsou tisíce.

            + 4 / − 8

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              90.180.29.XXX
              Nic proti, ale vypada to ze si jen slepej RB. Ja predkladam jasne argumenty, proc ty ne? Ja rikam ze nejde aby se to jednou hodilo a vyuzili toho a jednou nehodilo a udelali si to po svem. Co rikas vlastne ty?

              + 4 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Jens

                109.81.245.XXX
                Tvou dětinskou poznámku o zaslepenosti a argumentech raději nekomentuji, podle té logiky by to totiž znamenalo, že jsi žádný argument nepředložil.

                Říkám, že když neporušují pravidla, tak je to správně, snad tento argument dokážeš pochopit. Nebo ti to ještě raději vysvětlím, abys nás ušetřil hloupých poznámek: pokud dle metodiky FIA nepřekračují pravidly daný limit 100 kg paliva na závod a limit průtoku ve výši 100 kg/h, tak ať si tam spotřebovávají a vstřikují tolik paliva, kolik jim je libo.

                + 3 / − 8

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • ej_kej_ej

    77.234.43.XXX
    Článek 2.1 Sportovního řádu jasně říká že účastník soutěže je povinen dodržovat nejen Sportovní a Technický řád, ale i všechny předpisy a nařízení které oba řády dplňují, nebo pozměňují - a technická směrnice delegace FIA takovým předpisem rozhodně je....

    + 15 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.227.XXX
      Fakt by mne zajímalo, za co jsi dostal ty čtyři mínusy, co máš v tudle chvíli 17

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    94.199.40.XXX
    Homologace "Ačkoliv senzor ukazoval odlišné hodnoty... zůstává homologovaným a požadovaným senzorem"
    Už jen tahle věta by měla stačit na to, aby Red Bull vyhrál (pokud se bude postupovat v souladu s právem), stačí se podívat do pravidel homologace. Součástí homologace je i stanovení maximální odchylky měření. Pokud je tato odchylka větší, má se za to, že přístroj je vadný a neodpovádá homologaci.
    Senzor by tudíž neodpovídal homologaci a nemohl by být vydáván za homologovaný.

    + 5 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.255.168.XXX
      Ty víš co je součástí homologace FIA? 03

      Z pohledu fair play by měla být hlavním požadavkem co nejmenší odchylka měření mezi jednotlivými kusy. Dokud všichni využívají stejnou metodiku, není její absolutní přesnost z hlediska sportu podstatná.

      Pokud je všem měřeno stejným metrem, je přece úplně jedno, kolik centimetrů mu chybí či přebývá proti ryskám na oné platinovo-iridiové tyči, která se používala, než vědátoři vymysleli ten příšerný zlomek rychlosti světla. 04

      + 7 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        94.199.40.XXX
        Okolo homologací jsem se kdysi motal. Nejde o odchylku měření mezi jednotlivými kusy jak píšeš, ale o odchylku v měření každého kusu, danou homologací.
        Dám příklad. Jestli je dán homologací průtok 1000 ml/s a odchylka + - 10 ml/s, nesmí žádný přístroj mít větší odchylku naž je dána, jinak porušuje homologaci a ta je pak u daného přístroje neplatná. Znamená to, že někdo může mít průtok 1010 ml/s a jiný 990 ml/s a je to v pořádku, ale běda, když je průtok jiný.
        A z reakce Red Bull vyplývá, že právě k tomu došlo.

        + 1 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jens

          109.81.245.XXX
          Nevím, jestli máš pravdu či ne, spíše než kolem právních věcí se motám kolem techniky. Ale i kdyby ji měl, pak by FIA homologovala čidlo, které ustřeluje min. o +/- 4 %, to ti přijde v F1 normální? V Austrálii ta 4 % u okamžitého průtoku dělala půl sekundy na kolo.

          + 5 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            94.199.40.XXX
            Nevím, jakou odchylku stanovuje homologace u tohoto konkrétního přístroje, ale domnívám se, že nebude tak velká, aby to dělalo půl vteřiny na kolo.
            Pro mě je otázkou, jestli přístroj, který Red Bull používal tuto odchylku překračoval, nebo ne.

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jens

              109.81.245.XXX
              Pokud je podle tebe u homologace stanovena odchylka nižší než +/- 4 %, pak ji průtokoměr Red Bullu v Austrálii určitě překračoval, když FIA chtěla dodržování 100 kg/h a Red Bull se bránil tím, že by za daných podmínek musel vstřikovat jen 96 kg/h. Takže svou otázku máš zodpovězenu. Ale o to podle mě moc nešlo, FIA o problémech ví, u všech to lítalo kolem +/- 1,5% - tam jde o to, že přešli na alternativní měření sami od sebe. A zřejmě i o to, zda jsou technické směrnice pravidlům nadřazeny či zda jde jen o nějaký nepodstatný názor někoho z FIA.

              + 3 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                94.199.40.XXX
                Pokud se pohybovali v rámci tolerance přístroje, ať jsou diskvalifikováni, ale tento argument nikde nezazněl a proto o něm pochybuji, určitě by ho FIA uplatnila už v rámci diskvalifikace.
                Jaký je stanovený oficiální postup FIA, pokud podle týmu přístroj ukazuje během závodu odchylku?

                + 1 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Jens

                  109.81.245.XXX
                  A pokud se v rámci tolerance přístroje nepohybovali?

                  Oficiální postup je zmiňován v té tech. směrnici 016 z letošního roku. Pokud čidlo selže, FIA se spojí s týmem a dá mu pokyn k přechod na alternativní model výpočtu průtoku.

                  + 2 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci GP Kanady: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

GP KANADY: Kvalifikace skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

GP KANADY: V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Fernando Alonso v závodě v Austrálii

Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Alonso. Verstappen v problémech

Guanyu Zhou se postaral o přerušení tréninku (ilustrační foto)

GP KANADY: Montreal se potýkal se špatným počasím, trénink spadl do klína Norrisovi s oběma Ferrari v zádech

Vizualizace vozu F1 dle nových pravidel pro rok 2026

Jak budou vypadat formule v roce 2026? FIA zveřejnila nová pravidla + VIDEO

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama