DISKUZE K ČLÁNKU Ron Dennis: Víme, kdy můžeme realisticky očekávat vítězství

V neděli večer se Ron Dennis nijak netajil svojí spokojeností nejenom s výkonem Kevina Magnussena, ale také celého týmu McLaren. Jeho tým vybojoval po diskvalifikaci Daniela Ricciarda druhé a třetí místo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ron Dennis: Víme, kdy můžeme realisticky očekávat vítězství

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 26.03.2014 15:42 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001447 (Hlasovalo 19 lidí) 18.03.2014 23:07
ako ho niekto moze nemat rad? 01 kazdy fanda… »
» uzivatel000749 (Hlasovali 4 lidé) 19.03.2014 08:53
asi tak... ve vedení takového týmu musí být… »
» uzivatel000749 (Hlasovali 3 lidé) 19.03.2014 09:00
že by na tom neměl vůbec žádnou zásluhu si… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Martin pride z dovolenky,.. ...zasvieti a čo nevidí, Ron sa váľa v jeho obyvádu obytného prívesu McLarenu. No, čo, tak zakričí, Rony lehni ! 18 11 A Ron odbéhne a vymočí se na levé zadní.18 11

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • PC

    212.47.2.XXX
    jsem zatím z Rona nějaký zmatený.
    Připadá mi, že pobíhá po firmě a hledá viníky neúspěchů minulých let a žádné nenachází. Auto zatím vypadá slibně, tým také (i když ale na vítězství to prý ještě není). Ron má zřejmě pocit, že na tom má zásluhu, ale také stavbu tohoto vozu organizoval ten dnes tolik proklínaný Martin W. Je to celé jeho zásluha (samozřejmě jako šéfa). Naopak Ron mi tam chyběl právě v těch minulých kritických letech. Přestože má ve firmě velmi silnou pozici, nijak jsem nepozoroval nějaké jeho snahy týmu pomoct, ať už s přetáhnutím nějakých kapacit nebo s organizací práce a vývoje.
    A teď vítězně vtrhne do týmu, který ale konečně poskládal do (snad) vítězné formace právě Martin W. Připadá mi podobný jako Montezemolo. Jen spousta řečí a křiku, ale skutečná práce (duše týmu) žádná.
    Ale možná je jen brzy na nějakou kritiku a Ron se zatím jen orientuje. Sám si neumím představit, co řízení něčeho takového obnáší.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ron je spokojný,... ...jeho tím nabodoval v prvom závode najviac a to je dôvod k oslave. 01

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001447

    uzivatel001447

    188.123.100.XXX
    ako ho niekto moze nemat rad? 01 kazdy fanda McL musi byt happy ze ho mame nazad01

    + 19 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • TomTom

      94.224.237.XXX
      já ho nemám rád a ještě navíc mě štve, že na rychlosti současnýho vozu nemá vůbec žádnou zásluhu. To auto muselo být prakticky hotový, když si ten tým "ukradnul" zpátky.

      + 5 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jens

        109.81.245.XXX
        Nějak mi uniklo, že Ron v minulosti fungoval v McLarenu i jako designér a tudíž měl přímé zásluhy na jeho rychlosti, než si tým nechal "ukradnout."

        + 6 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • TomTom

          94.224.237.XXX
          To ale nemá naprosto žádnou spojitost s letošním vozem ne?

          + 0 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jens

            109.81.245.XXX
            No, pokud si myslíš, že v minulosti měl Ron přímé zásluhy na výkonnosti vozu, pak bych řekl, že ano.

            + 2 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000749

        uzivatel000749

        91.221.212.XXX
        že by na tom neměl vůbec žádnou zásluhu si nemyslím... ale nutno uznat, že Martin se na tom podílel víc. "Ukradnul" je snad silné slovo, musíš uznat, že výkony McLarenu pod Martinem nahoru nešly, spíš naopak. McLaren není tým, který nemůže být celou sezónu bez umístění na pódiu.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • TomTom

          94.224.237.XXX
          Naprosto uznávám, že minulá sezóna byla totální utrpení a výsledky rozhodně nebyly hodné jména. Ale ono to možná bylo i tím, že se velmi brzy soustředili na vůz na letošní sezónu a teď se bude Dennis bít v prsa, jak McL vytáhnul nahoru a jak se mu hned za jeho vlády daří. Přitom vedení převzal v lednu...

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000749

      uzivatel000749

      91.221.212.XXX
      asi tak... ve vedení takového týmu musí být člověk, který má autoritu a získá si respekt.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama