DISKUZE K ČLÁNKU Zajímá vás technika F1? Ptejte se aerodynamika špičkového týmu
Server F1news.cz připravil pro své čtenáře možnost položit otázky jednomu aktivnímu aerodynamikovi špičkového týmu Formule 1.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Zajímá vás technika F1? Ptejte se aerodynamika špičkového týmu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Jake HorseRadisher
(Hlasovali 4 lidé)
03.03.2014 22:13
Na odlehčení Já bych se jej pro změnu a na… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
anonym
12:27 04.03.2014 95.102.26.XXX
Prvy spalovaci motor mal výkon menej ako kilovat a spotrebu cez 20litrov na kilometer a tiež si vtedy nevedeli predstaviť že budú mať litrový motor so spotrebou 4 litre/100 km s výkonom 150 koni v bežnej premávke. Za to že nevieš ako to funguje, neznamená, že to nie je pravda, potom by nemohol fungovať ani chiptuning, celé mapovanie motora by bolo zbytočné a doteraz by robili motory z ocele.
A mimochodom, RTU už v pár autách na svete je, akurát len prerábky, takže nedosahuje až take parametre.
A ak ťa štve len to, že to vymysleli Slováci, tak mi je ťa lúto, lebo to nie je celkom pravda (medzinárodná spolupráca).
A mimochodom, RTU už v pár autách na svete je, akurát len prerábky, takže nedosahuje až take parametre.
A ak ťa štve len to, že to vymysleli Slováci, tak mi je ťa lúto, lebo to nie je celkom pravda (medzinárodná spolupráca).
Andy
10:02 04.03.2014 62.168.11.XXX
Aerogel Diky za super moznost!
Chtel bych se zeptat, jestli se ve F1 nekdy neexperimentovalo s aerogelem, jakozto dokonalym izolantem - napr. v oblasti motoru.
Pak by me moc zajimal nazor na podilu pilota obecne :-), kdyz to pan vidi z prvni ruky. Setkal se ve sve praci s nekym vyjimecnym? Nemusi byt konkretni, jen jestli se nekdy setkal s nekym, kdo opravdu vycnival.
Diky!
Chtel bych se zeptat, jestli se ve F1 nekdy neexperimentovalo s aerogelem, jakozto dokonalym izolantem - napr. v oblasti motoru.
Pak by me moc zajimal nazor na podilu pilota obecne :-), kdyz to pan vidi z prvni ruky. Setkal se ve sve praci s nekym vyjimecnym? Nemusi byt konkretni, jen jestli se nekdy setkal s nekym, kdo opravdu vycnival.
Diky!
jonatan
00:01 04.03.2014 37.44.16.XXX
Pro RTU hlasovalo 6 ... takže je to nejlepší názor?
To snad ne. To jako když řeknu že nacpat ... do motoru zvýší jeho výkon na dvojnásobek je super a bude pro to hlasovat 7 lidí tak o bude nejlepší názor?
...
Takže ještě jednou RTU je podvod ...
Příspěvek byl redakčně upraven.
To snad ne. To jako když řeknu že nacpat ... do motoru zvýší jeho výkon na dvojnásobek je super a bude pro to hlasovat 7 lidí tak o bude nejlepší názor?
...
Takže ještě jednou RTU je podvod ...
Příspěvek byl redakčně upraven.
Jake HorseRadisher
22:13 03.03.2014 94.113.104.XXX
Na odlehčení Já bych se jej pro změnu a na odlehčení zeptal, který letošní monopost se mi líbí nejvíce a který za celou historii F1.
PS: Doufám, že u něj vyhraje letošní Caterham
PS: Doufám, že u něj vyhraje letošní Caterham
uzivatel001457
21:58 03.03.2014 46.29.230.XXX
Nosy Hodně se nadává na tvary nosů a ani já nejsem jejich kdovíjakým zastáncem. Zajímalo by mě, proč dřív (řekněme do roku 2008-2009) to s nízkými nosy šlo, aniž by vypadaly ohyzdně a nyní je musíte takhle zužovat, abyste dostali co nejvíc vzduchu pod auto. Před tím jste ten vzduch pod auto nepotřebovali? Možná mi něco uniká, ale přesto díky za případné objasnění :)
uzivatel000635
20:23 03.03.2014 178.209.152.XXX
déšť Zajímalo by mne, jaký vliv ma déšť na aerodinamiku vozu f1. Změní se nějakým způsobem aerodinamicke vlastnosti vozu, pokud je mokrý?
uzivatel001447
18:25 03.03.2014 188.123.100.XXX
Zaujimalo by ma, ci sa vyskytlo nejake technicke riesenie jedneho (alebo aj viacerych) timu, ktore ostatnych vylozene prekvapilo? (v tom zmysle, ze je pre tym prinosom a nie starostou)
smidke
17:49 03.03.2014 89.173.88.XXX
McLaren Kedže som fanúšik McLarenu,iste ste si všimli tie elementy ,ktoré sú umiestnené na zadných závesoch.Odpoveď či je to naozaj "tajná zbraň" v oblasti prítlaku tohto auta,nám dá začiatok sezóny.Aký máte na to názor,či skeptický ,alebo kladný a ešte sa chcem opýtať,ak by tieto elementy nefungovali dostatočne,či je možnosť vrátiť sa k obyčajnému zaveseniu,ako používajú všetky ostatné tímy F1.
Nasir
17:35 03.03.2014 188.175.189.XXX
Technické otázky? Redakce zaslouží velkou pochvalu. Nejdřív naservírujete zpravodajství, pak shrnutí a teď to ještě můžeme probrat s aero machrem. Díky.
K té anonymitě - můžete alespoň prozradit všechny týmy, pro jaké dotyčný v kariéře pracoval?
A můžeme pokládat i obecné otázky z F1, nebo jen technicky zaměřené?
K té anonymitě - můžete alespoň prozradit všechny týmy, pro jaké dotyčný v kariéře pracoval?
A můžeme pokládat i obecné otázky z F1, nebo jen technicky zaměřené?
mi88ki
17:20 03.03.2014 165.72.200.XXX
To by mě taky zajímalo, především jestli není nanotechnologie v F1 nějak zakázaná. Když jsem viděl co se s ní dá dělat,tak se divím, že se o tom vůbec nepíše.
Např. když jsem viděl tenkostěnou skleněnou destičku, kde na jedné straně byl puštěný hořák a na druhé straně měl na desce položenou ruku moderátor pořadu, tak by určitě našla uplatnění i v F1. Nebo jsem viděl umyvadlo na kterém nikdy neulpí špína, protože se nemá na dokonale hladkém povrchu jak uchytit. Dokonce i kapky se tam odrážely, místo aby stýkaly. To je přece sen aerodynamiků ?
Např. když jsem viděl tenkostěnou skleněnou destičku, kde na jedné straně byl puštěný hořák a na druhé straně měl na desce položenou ruku moderátor pořadu, tak by určitě našla uplatnění i v F1. Nebo jsem viděl umyvadlo na kterém nikdy neulpí špína, protože se nemá na dokonale hladkém povrchu jak uchytit. Dokonce i kapky se tam odrážely, místo aby stýkaly. To je přece sen aerodynamiků ?