DISKUZE K ČLÁNKU Zajímá vás technika F1? Ptejte se aerodynamika špičkového týmu
Server F1news.cz připravil pro své čtenáře možnost položit otázky jednomu aktivnímu aerodynamikovi špičkového týmu Formule 1.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Zajímá vás technika F1? Ptejte se aerodynamika špičkového týmu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Jake HorseRadisher
(Hlasovali 4 lidé)
03.03.2014 22:13
Na odlehčení Já bych se jej pro změnu a na… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Arnoux
19:21 05.03.2014 217.66.164.XXX
dotaz Zdravím Petře.Po delší době je možnost dotazu na experta,tak bych zase využil.Pokud tedy bude můj dotaz shledán pro někoho zajímavým budu rád za odpověd.
Dotaz se týká se stáje Redbull a tuším,že jde o někoho od nich.
"Nevím jestli jde jen o můj názor, ale tedy podle mne se u nového vozu Redbullu snaží konstruktéři o dokonalé využití horkého vzduchu od chlazení motoru,intercoolerů a systemu ERS.
Je evidentní, že konstruktér chce využít maximální teplotu vzduchu z chlazení,která je ještě unosná zároven s maximální rychlostí-tedy vtěsnání proudu vzduchu do malého prostoru a jeho vypuštění pod vůz.
Proto má RB takové problémy s chlazením a jde o hranici na které je možné toto řešení spolehlivě provozovat.
Samotný dotaz tedy zní: Myslíte,že je možné aby toto řešení-pokud existuje přineslo Redbullu výhodu,která může zaručit velký náskok před konkurencí?
Sám Button prohlásil,že mimo Redbullu nebylo v testech jiné auto schopno předjíždět v zatáčce 11 vnější stopou.
Může i to být výsledek náročného řešení Redbullu ohledně horkého vzduchu?
A připouštíte teoreticky,že by horký vzduch ze všech chladičů toto umožnoval ? "
Dík redakci za případnou redakční úpravu a nějakou formu.
Dotaz se týká se stáje Redbull a tuším,že jde o někoho od nich.
"Nevím jestli jde jen o můj názor, ale tedy podle mne se u nového vozu Redbullu snaží konstruktéři o dokonalé využití horkého vzduchu od chlazení motoru,intercoolerů a systemu ERS.
Je evidentní, že konstruktér chce využít maximální teplotu vzduchu z chlazení,která je ještě unosná zároven s maximální rychlostí-tedy vtěsnání proudu vzduchu do malého prostoru a jeho vypuštění pod vůz.
Proto má RB takové problémy s chlazením a jde o hranici na které je možné toto řešení spolehlivě provozovat.
Samotný dotaz tedy zní: Myslíte,že je možné aby toto řešení-pokud existuje přineslo Redbullu výhodu,která může zaručit velký náskok před konkurencí?
Sám Button prohlásil,že mimo Redbullu nebylo v testech jiné auto schopno předjíždět v zatáčce 11 vnější stopou.
Může i to být výsledek náročného řešení Redbullu ohledně horkého vzduchu?
A připouštíte teoreticky,že by horký vzduch ze všech chladičů toto umožnoval ? "
Dík redakci za případnou redakční úpravu a nějakou formu.
Jake HorseRadisher
08:10 05.03.2014 94.113.104.XXX
který letošní monopost se MU líbí nejvíce, samozřejmě :D
jonatan
19:28 04.03.2014 37.44.16.XXX
Slováci nic nevymysleli akorát se chlubí jak jsou světoví s něčím co je podvod.
Videa jsem viděl někdo do toho dal prachy aby se zviditelnil. Pohádka o tom jak Slovák s Kanaďanem zkoumali až vyzkoumali zázračný motor a nazvali ho pseudoadiabatický aby to bylo jaksepatří záhadný. Kdežto světové automobilky se svými mnohačetnými výzkumnými týmy nepřišli na nic ha ha ha. Už jen to že údajně zvýšili několikanásobně výkon upraveného motoru
a nechali tam stejnou kliku a ojnice a písty tak by jim po chvíli ojnice vyletěla blokem ven.
Videa jsem viděl někdo do toho dal prachy aby se zviditelnil. Pohádka o tom jak Slovák s Kanaďanem zkoumali až vyzkoumali zázračný motor a nazvali ho pseudoadiabatický aby to bylo jaksepatří záhadný. Kdežto světové automobilky se svými mnohačetnými výzkumnými týmy nepřišli na nic ha ha ha. Už jen to že údajně zvýšili několikanásobně výkon upraveného motoru
a nechali tam stejnou kliku a ojnice a písty tak by jim po chvíli ojnice vyletěla blokem ven.
hixaxon
18:31 04.03.2014 89.177.88.XXX
aero ballance How many iterations (setup changes) it usually takes, during FP sessions, to set the car both for the qualifying session and the race, aero-wise?
How much does pilot input affects the aero development, and in which areas is his experience crucial? I can understand, that setup and suspension changes are greatly affected by the pilot, but aero development is a question for me.
Thank you.
Jinak, pokud byste vybírali z mých otázek, nejvíc mě fascinuje ten vortex v mém minulém příspěvku.
How much does pilot input affects the aero development, and in which areas is his experience crucial? I can understand, that setup and suspension changes are greatly affected by the pilot, but aero development is a question for me.
Thank you.
Jinak, pokud byste vybírali z mých otázek, nejvíc mě fascinuje ten vortex v mém minulém příspěvku.
hixaxon
17:50 04.03.2014 89.177.88.XXX
vortex na red bullu Předpokládám, že aerodynamik není čech. Redakce, klidně dotaz gramaticky poupravte, pokud vás tam něco bije do očí.
What is the reason to create vortex like this? To help to seal the diffuser? And how do you create one this stable?
[odkaz na stránku]
Díky moc.
What is the reason to create vortex like this? To help to seal the diffuser? And how do you create one this stable?
[odkaz na stránku]
Díky moc.
Kapor
15:26 04.03.2014 194.160.178.XXX
Otázka :... ..."Ako môže byť vhodne urobené utesnenie podlahy na monoposte F1, na oboch stranách jej vonkajších hrán vhodným tvarovaním podlahy aj vonkajšieho tvaru kokpitu a jej obtekania, aby dochádzalo na jej oboch vonkajších hránách k skrutnému víreniu, ktorej charakteristická rýchlosť turbulentných vírov je druhá odmocnina pí/2 násobku, rýchlosti priemerného laminárneho prúdenie rýchlosti vzduchu cez podlahu ?" a " Či je to tým, že vo vírivej skrutnej vrstve, na oboch vonkajších hranách podlahy je vyšší tlak na úkor rýchlosti, ktorá je nižšia, alebo to spôsobuje niečo iné ?"
Aktuálně
Poslední závod 26.5.2024
GP Monaka78 kol (260.286 km)
Circuit de Monaco
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 09.06.2024
GP Kanady 70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuitdní | hod | min | sek