DISKUZE K ČLÁNKU Proč "plný plyn" už nebude znamenat "plný výkon"

Technický ředitel Renaultu Naoki Tokunaga vysvětluje, proč už letos plný plyn nebude odpovídat požadavku na plný výkon pohonné jednotky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Proč "plný plyn" už nebude znamenat "plný výkon"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 08.02.2014 22:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Lord Mystic (Hlasovalo 21 lidí) 07.02.2014 11:34
ano je to tak. osobně jsem fandou hammiltona… »
» Lord Mystic (Hlasovalo 19 lidí) 07.02.2014 09:51
jinými slovy - od letošní sezóny už opravdu … »
» uzivatel001000 (Hlasovalo 15 lidí) 07.02.2014 10:38
Dříve pilot musel mít cit, musel umět točit… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • eR

    62.245.107.XXX
    Pokud bude mít RedBull spolehlivost ERS na stejné úrovni jako měl v minulých letech u KERSu, tak se jeho dominance bát rozhodně nemusíme.

    + 6 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno, bude to o poznanie ťažšie,... ...nielen pre tímy, ale aj jazdcov a to nielen v oblasti nastavenia a vyváženia vozidla, ale aj mapy pohonnej jednotky pre daný okruh, ktorá bude musieť byť šitá na mieru a rozhodujúca bude samozrejme situácia na trati, kde jazdec bude musieť oveľa uvážlivejšie postupovať pri stratégii jazdy najmä v premávke, aby toho miesto toho, aby ušetril jazdou za konkurenciou a potom v zóne DRS to zúžitkoval, to neprekaučoval zbytočnými, nepremyslenými a neuváženými útokmi v miestach, kde by to bolo sice možné, ale vzhľadom na to, že súperi majú dostatok energie na bránenie, málo prevdepodobné. 11

    + 6 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lord Mystic

    Lord Mystic

    79.110.38.XXX
    jinými slovy - od letošní sezóny už opravdu nebudeme mít šanci poznat zda-li předjetí bylo díky umu pilota nebo díky tomu že druhý pilot šetřil palivo nebo neměl nabité baterie, nebo měl již vyčerpaný ERS nebo milion dalších věcí... :(

    + 19 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      82.119.113.XXX
      12 a ty si to niekedy vedel ? (milion - 4) ďalších vecí to bolo aj do teraz. Pripomeniem len ojazdené gumy, nedostatok paliva či iné technické problémy ... 03

      + 5 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Lord Mystic

        Lord Mystic

        79.110.38.XXX
        ano viděl jsem to dokud byli gumy co vydrželi a nebylo kers.

        + 12 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          82.119.113.XXX
          takže mi chceš povedať, že gumy neodchádzali aj keď sa mohli vymeniť aj 10x za závod ? 03

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Lord Mystic

            Lord Mystic

            79.110.38.XXX
            ano není to tak dávno kdy gumy vydrželi celý závod, případně půlku téměř bez ztráty výkonnosti.

            + 4 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Nasir

              188.175.189.XXX
              Taky tehdy prakticky nikdo nikoho nepředjížděl, takže tvůj původní požadavek nebude splněn už tuplem. 03

              + 1 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001000

      uzivatel001000

      46.39.185.XXX
      Dříve pilot musel mít cit, musel umět točit volantem, dobře řadit a manipulovat se spojkou a mít velké koule. Dnes k citu dopomáhají sofistikované posilovače, o řazení se stará poloautomatická převodovka, o spojku pilot zavadí jen při startu a v pitu, motor si v podstatě dělá co chce, předjíždí se prakticky díky DRS a koule polovina dnešních pilotů nemá žádné, natož tak velké. Achjo.

      + 15 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Lord Mystic

        Lord Mystic

        79.110.38.XXX
        ano je to tak. osobně jsem fandou hammiltona protože to je jeden z posledních jezdců kteří přišli do F1 a nebáli se bojovat agresivně na trati. líbí se mi také jeho čistá rychlost, jeho cit pro max. čas na jedno kolo, tvrdá ramena v soubojích. bohužel takovéhle jezdce se snaží FIA za každou cenu potlačit, raději úplně odnaučí všechny piloty soubojům na trati aby náhodou nemuseli dva spolu svést souboj kolo na kolo - a dnes to neumí 3/4 jezdců, většinou to rozbijou protože prostě nebyli k takovým soubojům vychování když mají KERS, DRS, ERS, atd... :(

        + 21 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Tom

          90.182.20.XXX
          Pod to bych se podepsal 01

          + 6 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Plecháček

          Plecháček

          85.207.10.XXX
          Kde mám tužku, tohle musím podepsat.

          Jsou to přesně tebou uvedené důvody, proč jsem také fanoušek Lewise. Tímhle stylem si mně v roce 07 získal. 14 01

          + 8 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.23.219.XXX
          já nevím,ale v sériích odkud jezci přicházejí Kers,ERS,DRS není.
          Takže naučit se musí předjíždět bez těchto pomůcek.
          Rozbít se to učí v GP3.
          Grosjean se napřiklad hodně zlepšit,když pochopil, že to nemusí rosekat v první zatáčce...

          + 6 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001000

          uzivatel001000

          46.39.185.XXX
          Čoveče nějak nerozumím tomu citu pro "max." čas na jedno kolo 11

          Ale jinak souhlas, já Hama teda moc nemusím, ale to, cos napsal je v podstatě pravda. Mně se třeba dosl líbil Kobajaši v Toyotě, potom trochu zhasl resp. už nebyl tak vidět. Možná proto, že bojům ve středu pole se režie moc nevěnuje.
          Jako malou obhajobu jezdců je však potřeba ale připomenout, že některé udělené tresty od komisařů byly natolik přísné, že se mnohdy člověk ani nediví, že se do toho předjíždění nijak nevrhají.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Lord Mystic

            Lord Mystic

            79.110.38.XXX
            na druhou stranu bych vše neházel na komisaře, hlavní chyba při kolizi při soubojích je podle mě v tom, že když už jde někdo předjíždět, tak ten předjížděný je totální ignorant který si slepě drží svou závodní stopu protože je v nájezdu do zatáčky třeba o půl metru před protivníkem a slepě jde klidně do kolize. tohle se musí změnit, pokud budu v nájezdu do zatáčky předními koly na úrovni zadních kol předjížděného, tak ten prostě musí nechat místo. ano nebude mít optimální stopu, ale aby se bojovalo na trati tak tohle tak musí fungovat.

            + 7 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001000

              uzivatel001000

              46.39.185.XXX
              Yes.

              + 5 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • mi88ki

              mi88ki

              165.72.200.XXX
              Ty si můj člověk, máš naprosto shodné názory :D

              Někdo si myslí, že je o čumák vepředu, že si klidně může zatáčet jako by tam ten druhý nebyl a pak se strašně divý, že ten druhý nezmizel, tak to se mi vždycky otevírá kudla.

              Jinak jsem to takhle řešil v našich pravidlech.

              *** ODKAZ SMAZÁN ***

              Příspěvek byl redakčně upraven.

              + 3 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • anonym

              178.23.219.XXX
              V zásadě s tebou souhlasím.

              Podle mne je dáno tím, že se jezdci cítí až moc bezpečně a neváží si života druhého jezdce.
              Jinak by například Rosberg nemohl při obraně pozice přejet celou šířin dráhy a vylačit auto vedle sebe mimo trať...

              + 3 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Lord Mystic

                Lord Mystic

                79.110.38.XXX
                tohle ale nedělá pouze rosberg, pamatuji alonsa a další. agresivní obrana k tomu patří, nebezpečné vytlačení jako předvedl schumi na bariéru už ne...

                + 3 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama