DISKUZE K ČLÁNKU První den v Jerezu trápila týmy spousta problémů, Hamilton havaroval, na čele Räikkönen (+foto)

TESTOVÁNÍ V JEREZU - 1. DEN; Sledovali jsme podrobně průběh prvního dne testování v Jerezu, kde dnes v úterý 28. ledna začalo společné testování týmů Formule 1. Poprvé byly v akci nejen nové monoposty, ale také nové pohonné jednotky s přeplňovanými interními spalovacími motory a pokročilými systémy pro rekuperaci energie.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: První den v Jerezu trápila týmy spousta problémů, Hamilton havaroval, na čele Räikkönen (+foto)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 121, poslední 29.01.2014 09:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001410 (Hlasovalo 32 lidí) 28.01.2014 17:17
.. Skvělá práce. Velká pochvala pro zdejší… »
» markoj153 (Hlasovalo 12 lidí) 28.01.2014 09:12
čo sa dá čakať, od dedka Bernieho, "keď mi… »
» Zip (Hlasovalo 12 lidí) 28.01.2014 15:23
Catterham Ahoj lidi, tak jsem velmi potěšen a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Caterham doobědvala hlásí, že se blíží prvnímu nastartování a výjezdu. Přijeli na oběd a nebo testovat?12

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Huhukoktejl

    193.228.234.XXX
    Boží... Je to drama dneska, jsem tak napjatý od sledování prvních testů, že dnes po obědě v práci ani neusnu! 11

    + 9 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Ten počátek testů se dal předvídat. Nová auta, nové motory, spousta nových přídavných zařízení. Ale pořád lepší, když se nic neděje na prvních předsezónních testech, než aby se nic nedělo při závodech na dráze.

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Jak se tak dívám na průběh prvních testů, tak si říkám, kde jsou ti kritici testování, kteří tady tvrdili že se všechno dá nasimulovat na brzdě, simulátoru a aerodynamickém tunelu.

      + 10 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Dnes je Mercedes etalon,... ...uvidíme, čo ostatné tímy. Zatiaľ nič moc, u niektorých ani merané kolo. Dobre by to bolo porovnať to s minulým rokom, s prvým dňom. 11

    + 7 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Zbynek Havrda

    91.127.53.XXX
    v ramci zatraktivnenia F1 toto bude este pekna komedia spojazdnit tie monstrozne umelo pravidlami zdegenerovane vozidla 18

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • zavo

    212.37.65.XXX
    text Nechcem uraziť pána, ktorý pre nás píše tieto články a dáva si s tým dosť práce, ale stále som neprišiel na chuť tomu písaniu zdola nahor (viem, že je to aj na iných stránkach). Len by som chcel taký malý prieskum, čo si o tom myslia ostatní. Mne osobne je prirodzenejšie čítať zhora dole aj keď sú najnovšie info úplne dolu. Opäť zdôrazňujem - nechcem nikoho urážať.

    + 7 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HaJ

      90.180.91.XXX
      Tento postup jsme zvolili proto, aby byly nejnovější informace čtenářům ihned k dispozici a nemuseli sjíždět článkem až dolu 03

      + 18 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      V minulosti jsme to tak dělali, ale setkali jsme se právem s velkou kritikou, proto jsme to loni změnili. Nejde jen o to, že to je tak běžné i na zahraničních serverech, ale je to přehlednější - otevřu článek a nemusím rolovat dolů, co je nového. Ne každému se to všechn chce číst.

      + 9 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.23.219.XXX
        Stejně musíš rolovat dolů narozdíl od zahraničních stánek.
        Nadpis, reklama,reklama,reklama,souhrn a pak poslední info.

        To že by se řešilo jakým směrem psát se nějak nepamatuju, nakonec je to stejně jedno. Všem se nikdy nezavděčíš. A mě už vůbec ne 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • forhe

      195.168.126.XXX
      Mne osobne by bolo tiez prijemnejsie citat zhora dole. Nesedim stale za pocitatcom a nekontrolujem 6krat za minutu novy zaznam, ale zvladam to zatial aj zdola nahor :)

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.23.219.XXX
      Bohužel je to takto běžné.
      Podobný nešvar rozšiřuje jeden e-mailový klient. A jeho uživatelé kteří neumějí změnit výchozí nastavení

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Andy

    62.168.11.XXX
    Kimiho jízda [odkaz na stránku]

    Video z Kimiho jízdy. Na konci to vypadá, že tam vznikl ten problém...

    A zvuk se mi teda líbí dost :-). A to nejel na plno ani náhodou.

    + 12 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Andy

      62.168.11.XXX
      https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=CHCCznxOOgA

      Další video, tentokrát problém u Mercedesu, zmíněný v článku.

      Ten svist turba po "chcípnutí"! Masakr 12 .

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu