DISKUZE K ČLÁNKU První den v Jerezu trápila týmy spousta problémů, Hamilton havaroval, na čele Räikkönen (+foto)

TESTOVÁNÍ V JEREZU - 1. DEN; Sledovali jsme podrobně průběh prvního dne testování v Jerezu, kde dnes v úterý 28. ledna začalo společné testování týmů Formule 1. Poprvé byly v akci nejen nové monoposty, ale také nové pohonné jednotky s přeplňovanými interními spalovacími motory a pokročilými systémy pro rekuperaci energie.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: První den v Jerezu trápila týmy spousta problémů, Hamilton havaroval, na čele Räikkönen (+foto)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 121, poslední 29.01.2014 09:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001410 (Hlasovalo 32 lidí) 28.01.2014 17:17
.. Skvělá práce. Velká pochvala pro zdejší… »
» markoj153 (Hlasovalo 12 lidí) 28.01.2014 09:12
čo sa dá čakať, od dedka Bernieho, "keď mi… »
» Zip (Hlasovalo 12 lidí) 28.01.2014 15:23
Catterham Ahoj lidi, tak jsem velmi potěšen a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001410

    uzivatel001410

    89.103.251.XXX
    .. Skvělá práce.
    Velká pochvala pro zdejší redakci, jak se stará o informovanost svých fanoušků. V tomto ohledu jste na míle daleko před vaší českou konkurencí. 01 Těším se na zítřek.

    + 32 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • eR

    62.245.107.XXX
    To jsem tedy opravdu nečekal, že Caterham nasadí pullrod. Vzhledem k tomu, jak se s tím těžce vypořádávali Ferrari a McLaren, který zřejmě za celou loňskou sezónu nezjistil, jak to donutit fungovat, je to od nich velká odvaha. Nicméně to vypadá, že ten jejich "trubka" nos spolu s pullrodem vypadá jako nejefektivnější varianta, jak dovést co nejvíc vzduchu dolů. Takže jsem na ně v závodech hodně zvědavej. Buď jim to zafunguje nebo se budou trápit, ale už teď u mě mají palec nahoru za odvahu 01.

    Jinak jsem rád, že Williams konečně vyjel a ta jejich kára vypadá na dráze dost dobře, viz. [odkaz na stránku]

    + 17 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • B2SoS

      B2SoS

      193.165.69.XXX
      Caterham mě taky dost, hodně mile překvapil. Jsem hodně zvědavej, kam dotáhnou celej balík. Přál bych jim odpich ode dna.

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • B2SoS

        B2SoS

        193.165.69.XXX
        Už píšu kvůli Caterhamu asi čtvrtej příspěvek, jak mě to nadchlo! Tomu borci z týmu, kterýho to napadlo, bych jednou rád podal ruku. Otevřená, osvícená hlava!

        Tohle je design.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Nikos

    213.195.215.XXX
    zajimave Mercedes paradni az n ato ze maji jen jeden nos trosku skoda velka (jejich blbost) ... Jinak Ferrari jede huraaa kimi bojuje a jen at najzedi co nejvic kol ... jde videt ze maji jeste co nastavovat ale ferrari to jezdi, nej cas, nejvic kol ... takovy redbull trosku trapas ne? celi den se tam perou s pruzinou? myslim ze kazdy den testu pujde poznat a lotusu tohle zkouseni bude hodne chybet

    + 14 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • FF

    37.221.245.XXX
    Caterham Tak řešení Caterhamu je přinejmenším zvláštní, popravdě jsem dostal záchvat smíchu, když jsem to poprvé uviděl. Připomíná mi to moderní a vzhůru nohama otočenou reinkarnaci "servírovacího stolku" March 711.

    + 10 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mirec

    213.81.222.XXX
    Caterham... Už som si mylsel ze horsie riešenie čumaku nik nevymysli ale Caterham prekonal všetkych myslim :D toto som fakt nečakal... brutus :D

    + 9 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Zip

    Zip

    194.228.13.XXX
    Tvůrčí fantazie Tak letos se ukazuje, že pokud nemají konstruktéři co kopírovat od konkurence, tak se konečně dočkáme toho, co dnes spatřujeme. Když nám bylo tvrzeno kolik bude vše stát co se týče změn pravidel, tak se mi zdálo že změny jsou moc razantní. Ale když to tu vše vidím, tak si dovolím tvrdit, že to stálo za to.(určitě, leckterý mechanik, či dizajnér by si dovolil se mnou nesouhlasit, protože je nová řešení nenechala se ani pořádně vyspat). Na vynášení soudů je ještě brzy, ale jak to vidím i zde, tak nás F1 zase konečně baví a máme o čem diskutovat. Ne jen se dohadovat, kdo je lepší jezdec a proč.

    + 11 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Chasnik

      217.117.213.XXX
      Zipe, užijme si to, nejpozději příští sezónu, ne-li už během té letošní, se design zase unifikuje, až se zjistí, jaké řešení funguje a jaké ne. Ta pestrost se mi taky líbí.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • PC

    212.47.2.XXX

    Myslím, že Caterham to přední křídlo po pár závodech vymění. Jednobodové uchycení mu nejspíš bude dělat problémy s vibracemi a třepotáním.

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • B2SoS

      B2SoS

      193.165.69.XXX
      Spíš bych tipoval, že je někdo bude následovat, než že to sundají. Úplně jednobodově bych to uchycení neviděl. Apropos, jsou týmy s "jednobodovým" uchycením zadního křídla a pochybnosti jsem v diskusích pod nimi nezaznamenal.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Knoxx

    217.168.213.XXX
    Ten Caterham to je snad špatný vtip 18

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Huhukoktejl

      193.228.234.XXX
      ...špatný vtip to bude jen v případě, že to bude tak dobrý, že to všichni okopírují..

      + 13 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Zip

    Zip

    194.228.13.XXX
    Catterham Ahoj lidi, tak jsem velmi potěšen a nadšen z netradičních řešení. Koukám, že Catterham má naprosto odlišné řešení nosu, což možná překvapilo i konkurenci. Nechci posuzovat "nosy" dle atraktivity, ale každý z nás si určitě něco na každém najde, mne nevyjímaje. Konečně se ty formule liší víc než v detajlech. Uvidíme, jak se tak rozdílná řešení srovnají časově na dráze. Byl bych rád, když by se ukázalo,že i značně rozdílná řešení mohou být sobě rovnocenná.

    + 12 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kapor

      194.160.178.XXX
      A Erikson na tom,,. ..umí i jezdit. 01

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Withman

      85.193.41.XXX
      Hodně překvapivý design. Pokud chtějí dostat co nejvíce vzduchu pod auto, tak by mohlo být zajímavé řešení. Byla by sranda, kdyby jej ostatní týmy okopírovaly. :-))

      + 7 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu