DISKUZE K ČLÁNKU První den v Jerezu trápila týmy spousta problémů, Hamilton havaroval, na čele Räikkönen (+foto)
TESTOVÁNÍ V JEREZU - 1. DEN; Sledovali jsme podrobně průběh prvního dne testování v Jerezu, kde dnes v úterý 28. ledna začalo společné testování týmů Formule 1. Poprvé byly v akci nejen nové monoposty, ale také nové pohonné jednotky s přeplňovanými interními spalovacími motory a pokročilými systémy pro rekuperaci energie.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: První den v Jerezu trápila týmy spousta problémů, Hamilton havaroval, na čele Räikkönen (+foto)
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Chasnik
09:39 29.01.2014 78.24.10.XXX
Kdyby šlo o ono řečené "... z počátku něco hned nefunguje", tak je to OK. Ale zde ono "něco" je zaměněno za "téměř nic", a to už OK není.
V rámci F1 je snad předpokládám dosti odborníků, kteří dokáží kvalifikovaně odhadnout dobu vývoje nového vozu a tomu uzpůsobit kalendář, tj. data definitivního uzavření specifikace vozů a následně termíny a rozsah testování.
Nejde o výjimečné selhání jednoho týmu, faktem je, že pouze 2 týmy byly schopné zajet víc než pár propagačních kol. A o nějakém tempu nemůže být vůbec řeč, rychlé kolo nezajel prostě nikdo.
Tohle je prostě systémové selhání. Nechci říct, že na vině jsou týmy, to by bylo příliš jednoduché. Ten problém nastal zřejmě někde jinde.
V rámci F1 je snad předpokládám dosti odborníků, kteří dokáží kvalifikovaně odhadnout dobu vývoje nového vozu a tomu uzpůsobit kalendář, tj. data definitivního uzavření specifikace vozů a následně termíny a rozsah testování.
Nejde o výjimečné selhání jednoho týmu, faktem je, že pouze 2 týmy byly schopné zajet víc než pár propagačních kol. A o nějakém tempu nemůže být vůbec řeč, rychlé kolo nezajel prostě nikdo.
Tohle je prostě systémové selhání. Nechci říct, že na vině jsou týmy, to by bylo příliš jednoduché. Ten problém nastal zřejmě někde jinde.
Petr
21:43 28.01.2014 78.157.160.XXX
U Ferrari šlo údajně o to, že nepoužili chránící kryt turba, čímž sice ušetřili 3 - 4 kg, ale Renaultu se to nelíbilo. Dokonce měli zaslal FIA ukázkové video, k jaké destrukci by mohlo dojít, leč neuspěli.
P. S.: Děkujeme. Laťku bychom rádi udrželi, o to zvednutí mám obavy. Ne že by to nešlo dělat lépe a odváděl lepší práci, žel oproti konkurenci máme poněkud omezené zdroje (něco jako Marussia proti týmům s tovární podporou. Ale na druhou stranu více peněz nemusí vždy automaticky znamenat lépe).
P. S.: Děkujeme. Laťku bychom rádi udrželi, o to zvednutí mám obavy. Ne že by to nešlo dělat lépe a odváděl lepší práci, žel oproti konkurenci máme poněkud omezené zdroje (něco jako Marussia proti týmům s tovární podporou. Ale na druhou stranu více peněz nemusí vždy automaticky znamenat lépe).
hixaxon
21:37 28.01.2014 89.177.88.XXX
Dočetl jsem se, že snad na rozdíl od Mercedesu a Renaultu nemají v motorové jednotce integrovaný štít turba, kdyby se rozsypalo (100k+ otáček je fakt dost), ale je poskládaný zvlášť. Výhoda: bude se dát modifikovat v průběhu sezóny velmi jednoduše. Nevýhoda: váží víc než systém konkurentů (který se navíc počítá do váhy motoru).
Jsou to neověřené informace z jednoho anglicky mluvícího fóra.
Jsou to neověřené informace z jednoho anglicky mluvícího fóra.
uzivatel000917
21:26 28.01.2014 217.197.151.XXX
Motor Ferrari... Zdravím,
celkem mě v dnešním článku zarazilo jedno souvětí, a to konkrétně:
Otazník také visel nad regulérností turba Ferrari. I to by nakonec mělo být uznáno za odpovídající předpisům.
Nevíte někdo co ti kluci italští vymysleli? První prohlašovali, že největší výzvou letošního roku bude chlazení monopostů a nakonec mají snad nejmenší otvory v bočnicích. Buď je někdo z nich blázen, nebo génius a nebo obojí... Jen doufám, že letos se jim to alespoň v týmech podaří urvat, jezdecký složení letos nemají špatný...
PS: Závěrem bych taky chtěl poděkovat redakci za jejich výkon a přeju, aby nastavenou laťku minimálně udrželi, i když osobně si myslím, že ji jako tradičně zase o kus zvednou
celkem mě v dnešním článku zarazilo jedno souvětí, a to konkrétně:
Otazník také visel nad regulérností turba Ferrari. I to by nakonec mělo být uznáno za odpovídající předpisům.
Nevíte někdo co ti kluci italští vymysleli? První prohlašovali, že největší výzvou letošního roku bude chlazení monopostů a nakonec mají snad nejmenší otvory v bočnicích. Buď je někdo z nich blázen, nebo génius a nebo obojí... Jen doufám, že letos se jim to alespoň v týmech podaří urvat, jezdecký složení letos nemají špatný...
PS: Závěrem bych taky chtěl poděkovat redakci za jejich výkon a přeju, aby nastavenou laťku minimálně udrželi, i když osobně si myslím, že ji jako tradičně zase o kus zvednou
Chasnik
21:07 28.01.2014 217.117.213.XXX
Úspěch, když nastartujeme Dnešek byl docela fraška, mám dojem, že Lotus o nic nepřichází, když se na cestu do Jerezu nevydal a pošetřil čas na přípravu vozu v továrně. Nová auta samozřejmě přinášejí nové problémy, ale takový festival nespolehlivosti jsem opravdu nečekal.
Někdo ani nenastartuje, když náhodou jo, tak mu to zdechne na trati... Jako vtip dobrý, ale myslel jsem, že F1 je výstavní skříní motorportu a měla by si zachovat nějakou úroveň. Mno, uvidíme, jestli další dny přinesou zlepšení.
Každopádně je to dobrá reklama pro úvodní závod sezóny. Vyhrát může kdokoli, možná bude stačit, aby dojel :D
Někdo ani nenastartuje, když náhodou jo, tak mu to zdechne na trati... Jako vtip dobrý, ale myslel jsem, že F1 je výstavní skříní motorportu a měla by si zachovat nějakou úroveň. Mno, uvidíme, jestli další dny přinesou zlepšení.
Každopádně je to dobrá reklama pro úvodní závod sezóny. Vyhrát může kdokoli, možná bude stačit, aby dojel :D
Duncan66
20:38 28.01.2014 89.29.32.XXX
Predni kridlo Zda se mi to jenom, nebo maji nektere tymy jako napr. Mercedes ten predni spoiler 2x vetsi lopaty, nez loni, ze misto nad sebou ty jednotlive prvky jsou i mnohem vice za sebou?
Jinak diky moc redakci za super info i super fotky.
Jinak diky moc redakci za super info i super fotky.
Petr
19:58 28.01.2014 78.157.160.XXX
Už jsou tam, omlouváme se za zpoždění. Další fotografie nahráváme, můžete sledovat zde: [odkaz na stránku]
Aktuálně
Nadcházející závod 26.5.2024
GP Monaka78 kol (260.286 km)
Circuit de Monaco
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek