DISKUZE K ČLÁNKU První den v Jerezu trápila týmy spousta problémů, Hamilton havaroval, na čele Räikkönen (+foto)

TESTOVÁNÍ V JEREZU - 1. DEN; Sledovali jsme podrobně průběh prvního dne testování v Jerezu, kde dnes v úterý 28. ledna začalo společné testování týmů Formule 1. Poprvé byly v akci nejen nové monoposty, ale také nové pohonné jednotky s přeplňovanými interními spalovacími motory a pokročilými systémy pro rekuperaci energie.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: První den v Jerezu trápila týmy spousta problémů, Hamilton havaroval, na čele Räikkönen (+foto)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 121, poslední 29.01.2014 09:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001410 (Hlasovalo 32 lidí) 28.01.2014 17:17
.. Skvělá práce. Velká pochvala pro zdejší… »
» markoj153 (Hlasovalo 12 lidí) 28.01.2014 09:12
čo sa dá čakať, od dedka Bernieho, "keď mi… »
» Zip (Hlasovalo 12 lidí) 28.01.2014 15:23
Catterham Ahoj lidi, tak jsem velmi potěšen a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Chasnik

78.24.10.XXX
Kdyby šlo o ono řečené "... z počátku něco hned nefunguje", tak je to OK. Ale zde ono "něco" je zaměněno za "téměř nic", a to už OK není.
V rámci F1 je snad předpokládám dosti odborníků, kteří dokáží kvalifikovaně odhadnout dobu vývoje nového vozu a tomu uzpůsobit kalendář, tj. data definitivního uzavření specifikace vozů a následně termíny a rozsah testování.
Nejde o výjimečné selhání jednoho týmu, faktem je, že pouze 2 týmy byly schopné zajet víc než pár propagačních kol. A o nějakém tempu nemůže být vůbec řeč, rychlé kolo nezajel prostě nikdo.
Tohle je prostě systémové selhání. Nechci říct, že na vině jsou týmy, to by bylo příliš jednoduché. Ten problém nastal zřejmě někde jinde.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
hixaxon

hixaxon

89.177.88.XXX
Zajímalo by mě, jak je to s tou váhou. To co jsem četl dávalo taky celkem smysl, ale nechám se opravit.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
U Ferrari šlo údajně o to, že nepoužili chránící kryt turba, čímž sice ušetřili 3 - 4 kg, ale Renaultu se to nelíbilo. Dokonce měli zaslal FIA ukázkové video, k jaké destrukci by mohlo dojít, leč neuspěli.

P. S.: Děkujeme. Laťku bychom rádi udrželi, o to zvednutí mám obavy. Ne že by to nešlo dělat lépe a odváděl lepší práci, žel oproti konkurenci máme poněkud omezené zdroje (něco jako Marussia proti týmům s tovární podporou. Ale na druhou stranu více peněz nemusí vždy automaticky znamenat lépe).

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
hixaxon

hixaxon

89.177.88.XXX
Dočetl jsem se, že snad na rozdíl od Mercedesu a Renaultu nemají v motorové jednotce integrovaný štít turba, kdyby se rozsypalo (100k+ otáček je fakt dost), ale je poskládaný zvlášť. Výhoda: bude se dát modifikovat v průběhu sezóny velmi jednoduše. Nevýhoda: váží víc než systém konkurentů (který se navíc počítá do váhy motoru).

Jsou to neověřené informace z jednoho anglicky mluvícího fóra.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000917

uzivatel000917

217.197.151.XXX
Motor Ferrari... Zdravím,

celkem mě v dnešním článku zarazilo jedno souvětí, a to konkrétně:

Otazník také visel nad regulérností turba Ferrari. I to by nakonec mělo být uznáno za odpovídající předpisům.

Nevíte někdo co ti kluci italští vymysleli? První prohlašovali, že největší výzvou letošního roku bude chlazení monopostů a nakonec mají snad nejmenší otvory v bočnicích. Buď je někdo z nich blázen, nebo génius a nebo obojí... Jen doufám, že letos se jim to alespoň v týmech podaří urvat, jezdecký složení letos nemají špatný...

PS: Závěrem bych taky chtěl poděkovat redakci za jejich výkon a přeju, aby nastavenou laťku minimálně udrželi, i když osobně si myslím, že ji jako tradičně zase o kus zvednou 01

+ 9 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

dannak

89.103.144.XXX
je to bohuzel taky dusledek velmi omezene moznosti testovani. ale jinak je prirozene, ze z pocatku neco hned nefunguje, ale casem se to vyladi.

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Chasnik

217.117.213.XXX
Úspěch, když nastartujeme Dnešek byl docela fraška, mám dojem, že Lotus o nic nepřichází, když se na cestu do Jerezu nevydal a pošetřil čas na přípravu vozu v továrně. Nová auta samozřejmě přinášejí nové problémy, ale takový festival nespolehlivosti jsem opravdu nečekal.
Někdo ani nenastartuje, když náhodou jo, tak mu to zdechne na trati... Jako vtip dobrý, ale myslel jsem, že F1 je výstavní skříní motorportu a měla by si zachovat nějakou úroveň. Mno, uvidíme, jestli další dny přinesou zlepšení.
Každopádně je to dobrá reklama pro úvodní závod sezóny. Vyhrát může kdokoli, možná bude stačit, aby dojel :D

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
B2SoS

B2SoS

193.165.69.XXX
Objevila se další fota, kde je uchycení lépe vidět.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

ala

178.196.202.XXX
Pánové proč jen video?Zajedtě si na GP a pak diskutujte o zvuku,pak napište rozdíly12

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Chasnik

217.117.213.XXX
Zipe, užijme si to, nejpozději příští sezónu, ne-li už během té letošní, se design zase unifikuje, až se zjistí, jaké řešení funguje a jaké ne. Ta pestrost se mi taky líbí.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

ala

178.196.202.XXX
01 01 01

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Duncan66

89.29.32.XXX
Predni kridlo Zda se mi to jenom, nebo maji nektere tymy jako napr. Mercedes ten predni spoiler 2x vetsi lopaty, nez loni, ze misto nad sebou ty jednotlive prvky jsou i mnohem vice za sebou?

Jinak diky moc redakci za super info i super fotky. 01

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Duncan66

89.29.32.XXX
docela pekna perda. 17

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Andy

62.168.11.XXX
Oukej, díky.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
Byli bychom rádi, kdybyste tady kvůli autorským právům dávali odkazy pouze na fotky své. Pokud už máte tak silné nutkání, že nemůžete odolat, ať to prosím nevede na konkurenční servery.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Andy

62.168.11.XXX
Fakt super práce, taky poděkuji.

Můžu se jen zeptat - jaké fotky se smí a nesmí do diskuze přidávat? Caterham jste mi nějak smazali, tak se tomu chci příště vyvarovat :-).

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
Marussia MR03 ještě do Jerezu nedorazila.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
Taky děkujeme, tak zase zítra 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
Děkujeme za podporu, Chime. 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
Už jsou tam, omlouváme se za zpoždění. Další fotografie nahráváme, můžete sledovat zde: [odkaz na stránku]

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Valtteri Bottas si v ulicích Monte Carla tentokrát příliš nezajezdil

GP MONAKA: V třetím tréninku se Leclerc ještě zlepšil, ostatní mu zatím nestačí

Charles Leclerc se před domácími příznivci v druhém tréninku vytáhl

GP Monaka: v druhém tréninku se nejlépe dařilo Leclercovi, Russell měl potíže, Red Bull nepřesvědčil

Lewis Hamilton v zádově v Austrálii

První trénink byl stříbrný. Díky Hamiltonovi

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama