DISKUZE K ČLÁNKU Pirelli bude dodávat obutí pro F1 další tři roky, co se mění v pravidlech o pneumatikách?

Mezinárodní automobilová federace (FIA) prodloužila smlouvu s italskou společností Pirelli, která bude výhradním dodavatelem pneumatik pro Formuli 1 i v dalších třech letech.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pirelli bude dodávat obutí pro F1 další tři roky, co se mění v pravidlech o pneumatikách?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 16.01.2014 18:42 Vložte komentář

Nejlepší názory

» mi88ki (Hlasovali 5 lidé) 16.01.2014 15:16
Jak můžou testovat gumy před předsezonními… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Chasnik

217.117.213.XXX
Nikde není psáno, že musí furt jet na hraně. V trénincích se jezdí v různých režimech a při testování různých dílů víc než max. výkon je důležitá konzistence, tj. aby pilot např. dvě jízdy s různými díly zajel pokud možno shodně (a nemusí to být na max.), aby byl co nejlépe rozeznatelný rozdíl. Taky se zkouší jízdy na delší vzdálenost a ověřuje se předpokládaná spotřeba paliva (letos důležitý ukazatel, protože se budou získávat nová data).
Takže se neobávám, že by se nejezdilo, když budou pneušky navíc.

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Oprava:predsezónne 11

+ 7 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Veď taký bol pôvodný plán,... na tento rok, v Jereze testovanie pneumatík Pirelli a v Abu Zabí predezónne testy.

+ 6 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
mi88ki

mi88ki

165.72.200.XXX
Jak můžou testovat gumy před předsezonními testy, když nikdo nebude mít aktuální vozy dřív než právě během těchto testů ? :D
Když už, tak bych jeden den těchto předsezonních testů vyhradil speciálně pro test pneumatik na základě požadavků Pirelli. Otázka je zda se gumy stejně nebudou vyvýjet právě na základě těchto všeobecných testů. Nikde asi není psáno, že se mezi předsezonním testováním a prvním závodem nemůže změnit specifikace gum, pokud se zjistí, že z nějakého důvodu nevyhovují. Je to celkem logické, protože na starých vozech asi nemá cenu testovat, když vozy se budou lišit z roku na rok tak jako nikdy v její historii.

+ 5 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Zo strany Pirelli a FIA,... ...je to úplne praštené a nesystémové riešenie. Lebo testy pneumatík mali prebiehať pred predsezónnymi testami všetkými tímami, potom sa mali všetky druhy pneumatík pripomienkovať a schváliť tak, aby sa už na nich nemenilo v r. 2014, ak to nemá žiaden vplyv na bezpečnosť a ochranu zdravia pre pretekárov a až potom ísť do predsezónnych testov, aby sa dalo všetko na novom aute doladiť k pneumatikám, okolo ktorých sa monoposty vždy stavali a budú stavať a ja sa len čudujem, že nielen Pirelli, ale aj FIA sa z minulého roku nepoučili a zase blbnú tímy svojimi hlúpymi návrhmi. Veď predsa všetkých 8 dní predsezónnych testov je určených na to, aby tímy zistili, kde ich na novom aute tlačí päta a dali všetko do poriadku do prvej VC v Austráliii tak, aby bolo všetko v najlepšom poriadku a oni miesto toho im jeden deň z predsezónnych testov ešte zoberú. Je to úplne hlúpe riešenie. Čo sú tam vlasne za ľudia ? 02

+ 7 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jarda

109.81.245.XXX
Já myslím, že s tím počítají a v trénincích budou hodně jezdit - potřebují testovat a připravovat se na závody, omezovaly je hlavně gumy. U motorů uvidíme, ale převodovek se jen trochu natahuje cyklus z pěti na 6 závodů, to zas tak velká změna není (nikoliv, že za rok můžou použít jen 6 převodovek, jak píšou nesprávně - jako obvykle pokud jde o techniku - u zelené konkurence).

+ 5 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Andy

62.168.11.XXX
Pneumatiky navíc pro trénink Těžko říct, jestli je to nějak výrazně přiměje víc jezdit - nebudou se spíš všichni bát, aby si zbytečně "neojezdili" motory, ERS, převodovky atd., když jich mají tak málo na celý rok?

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama