DISKUZE K ČLÁNKU Pirelli bude dodávat obutí pro F1 další tři roky, co se mění v pravidlech o pneumatikách?

Mezinárodní automobilová federace (FIA) prodloužila smlouvu s italskou společností Pirelli, která bude výhradním dodavatelem pneumatik pro Formuli 1 i v dalších třech letech.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pirelli bude dodávat obutí pro F1 další tři roky, co se mění v pravidlech o pneumatikách?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 16.01.2014 18:42 Vložte komentář

Nejlepší názory

» mi88ki (Hlasovali 5 lidé) 16.01.2014 15:16
Jak můžou testovat gumy před předsezonními… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Zo strany Pirelli a FIA,... ...je to úplne praštené a nesystémové riešenie. Lebo testy pneumatík mali prebiehať pred predsezónnymi testami všetkými tímami, potom sa mali všetky druhy pneumatík pripomienkovať a schváliť tak, aby sa už na nich nemenilo v r. 2014, ak to nemá žiaden vplyv na bezpečnosť a ochranu zdravia pre pretekárov a až potom ísť do predsezónnych testov, aby sa dalo všetko na novom aute doladiť k pneumatikám, okolo ktorých sa monoposty vždy stavali a budú stavať a ja sa len čudujem, že nielen Pirelli, ale aj FIA sa z minulého roku nepoučili a zase blbnú tímy svojimi hlúpymi návrhmi. Veď predsa všetkých 8 dní predsezónnych testov je určených na to, aby tímy zistili, kde ich na novom aute tlačí päta a dali všetko do poriadku do prvej VC v Austráliii tak, aby bolo všetko v najlepšom poriadku a oni miesto toho im jeden deň z predsezónnych testov ešte zoberú. Je to úplne hlúpe riešenie. Čo sú tam vlasne za ľudia ? 02

    + 7 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • mi88ki

      mi88ki

      165.72.200.XXX
      Jak můžou testovat gumy před předsezonními testy, když nikdo nebude mít aktuální vozy dřív než právě během těchto testů ? :D
      Když už, tak bych jeden den těchto předsezonních testů vyhradil speciálně pro test pneumatik na základě požadavků Pirelli. Otázka je zda se gumy stejně nebudou vyvýjet právě na základě těchto všeobecných testů. Nikde asi není psáno, že se mezi předsezonním testováním a prvním závodem nemůže změnit specifikace gum, pokud se zjistí, že z nějakého důvodu nevyhovují. Je to celkem logické, protože na starých vozech asi nemá cenu testovat, když vozy se budou lišit z roku na rok tak jako nikdy v její historii.

      + 5 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Veď taký bol pôvodný plán,... na tento rok, v Jereze testovanie pneumatík Pirelli a v Abu Zabí predezónne testy.

        + 6 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Andy

    62.168.11.XXX
    Pneumatiky navíc pro trénink Těžko říct, jestli je to nějak výrazně přiměje víc jezdit - nebudou se spíš všichni bát, aby si zbytečně "neojezdili" motory, ERS, převodovky atd., když jich mají tak málo na celý rok?

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jarda

      109.81.245.XXX
      Já myslím, že s tím počítají a v trénincích budou hodně jezdit - potřebují testovat a připravovat se na závody, omezovaly je hlavně gumy. U motorů uvidíme, ale převodovek se jen trochu natahuje cyklus z pěti na 6 závodů, to zas tak velká změna není (nikoliv, že za rok můžou použít jen 6 převodovek, jak píšou nesprávně - jako obvykle pokud jde o techniku - u zelené konkurence).

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Chasnik

      217.117.213.XXX
      Nikde není psáno, že musí furt jet na hraně. V trénincích se jezdí v různých režimech a při testování různých dílů víc než max. výkon je důležitá konzistence, tj. aby pilot např. dvě jízdy s různými díly zajel pokud možno shodně (a nemusí to být na max.), aby byl co nejlépe rozeznatelný rozdíl. Taky se zkouší jízdy na delší vzdálenost a ověřuje se předpokládaná spotřeba paliva (letos důležitý ukazatel, protože se budou získávat nová data).
      Takže se neobávám, že by se nejezdilo, když budou pneušky navíc.

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alonso v závodě v Austrálii

Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Alonso. Verstappen v problémech

Guanyu Zhou se postaral o přerušení tréninku (ilustrační foto)

GP KANADY: Montreal se potýkal se špatným počasím, trénink spadl do klína Norrisovi s oběma Ferrari v zádech

Vizualizace vozu F1 dle nových pravidel pro rok 2026

Jak budou vypadat formule v roce 2026? FIA zveřejnila nová pravidla + VIDEO

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama