DISKUZE K ČLÁNKU Týmy zamítly dvě povinné zastávky i zvýšení minimální hmotnosti vozů

FIA včera schválila další změny v pravidlech pro příští rok včetně pětisekundových penalizací, stálých čísel závodníků, rozpočtových stropů či dvojnásobné porce bodů v posledním závodě. Naopak neprošlo zavedení povinných dvou zastávek či zvýšení minimální hmotnosti monopostů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Týmy zamítly dvě povinné zastávky i zvýšení minimální hmotnosti vozů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 10.12.2013 19:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovali 2 lidé) 10.12.2013 11:00
Zamítnutí zvýšení váhy. Týmy to zřejmě zamítly… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • wrt

    88.80.244.XXX
    . Koho zaujíma nefér výhoda dvojmetrových hráčov basketbalu, alebo molých džokejov.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Zamítnutí zvýšení váhy. Týmy to zřejmě zamítly proto, že i když své vozy dovažují, je trochu něco jiného, když se rozmístí závaží po celém obvodu vozu než když se do sedačky auta posadí o těžší pilot.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Olda

    89.203.220.XXX
    Váha Cituji: "v tomto teoretickém případě hraje nefér výhoda ve výši 0,42 s na kolo, pokud se Force Indii nepodaří dostatečně snížit hmotnost vozu."

    Podle mě jsou všechny formule i s jezdci lehčí a dovažují se pomocí závaží, takže ta "nefér výhoda ve výši 0,42s na kolo" je nesmysl. Nevýhoda spočívá v slabších možnostech dovážení monopostu závažími, ale uváděný časový hendikep je číslo vycucané z prstu.

    + 3 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • XR

      109.81.245.XXX
      Ty jsi taky vycucaný z prstu - je tam uvedeno, jak k tomu přišli. A že byly vozy pod limit - bejvávalo. Teď už žádná rezerva pro závaží podle týmů nezbývá. Pak někteří mohou mít opravdu nefér výhodu. To je něco jiného, než vyvažování, kdy tu hmotnost stejně musíš vézt. Takhle vysocí piloti musí nést oproti těm lehčím penalizaci navíc.

      + 6 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ták, tak, F1 nie je krasokorčuľovanie,.. ...aby sa zavádzali povinné cviky-zastávky, čo je niečo úplne mimo torhoto športu a nič prirodzené, ktoré by so závodením súviselo. A pokiaľ sa hmotnosti týka, tak už v roku 2014 je možné do aut F1 inštalovať lítium-air (lítiovo-vzduchové) batéerie s nižšou hmotnosťou a o 10x vyššou kapacitou, tak tekže hmotnosť oproti vozu r. 2013 sa ani nezmení, naopak, ešte jejaké kilo sa ušetrí na výmeník turba, ktorý pribudne. Dobá správa je všek tá, že tieto batérie nemôžu explodovať a teda nie sú v monoposte F1 ako časovaná bomba.01

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    89.102.3.XXX
    heh 2 povinne zastavky neprojdou, ale dvojnasobne body za posledni zavod jsou v poradku? To z toho jako bude jeste vetsi fraska nez dosud?

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

GP MONAKA: PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

KVALIFIKACE GP MONAKA: Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo TOP5

Valtteri Bottas si v ulicích Monte Carla tentokrát příliš nezajezdil

GP MONAKA: V třetím tréninku se Leclerc ještě zlepšil, ostatní mu zatím nestačí

Charles Leclerc se před domácími příznivci v druhém tréninku vytáhl

GP Monaka: v druhém tréninku se nejlépe dařilo Leclercovi, Russell měl potíže, Red Bull nepřesvědčil

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama