DISKUZE K ČLÁNKU Renault může slavit druhé kompletní podium v řadě

Jako před 17 lety - Renault v Suzuce oslavil již podruhé v řadě plně obsazené stupně vítězů. V Japonsku navíc v TOP5 dojely hned 4 vozy poháněné motory Renault.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault může slavit druhé kompletní podium v řadě

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 16.10.2013 10:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001385 (Hlasovalo 7 lidí) 15.10.2013 07:57
Renault Nyní mají dvě vítězství za sebou, a k… »
» erdedy (Hlasovali 4 lidé) 14.10.2013 22:59
To plati este dnes... 03 momentalne hlavne u… »
» Pepan (Hlasovali 2 lidé) 15.10.2013 05:57
Až Renault postaví kompletní vozy a ty se umístí… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno, má to inak aj pekný dizajn,.. ...a je to pohľad na motor zvrchu, pričom turbaokompresor je spojený s motorgenerátorom - MGU-H a umiestnený nad motorom 1,6 V6 Turbo a druhý MGU-K je zrejme pod nim, pričom sú obidva cez elektromagnetickú spojku (lebo oba nemôžu byť spolu v zábere) a prevodovku napojené na kľukový hriadeľ. Tak sa mi to zdá logické, lebo ak automobil zrýchľuje a ide po rovinke, dobíja ion-lítiové akumulátory MGU-H a keď brzdí, tak zase MGU-K. Na rovinke pri sklopení zadného krídla a zapnutí ERS motor z MGU-K dotáča motor 1,6 V6 Turbo do maximálky. 01

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • M3

    46.13.241.XXX
    osobaky Kdyby radeji cast penez dali do osobaku, aby se kazdej druhej renault nerozsypal. To bych i ozelel Vettela na druhem miste, ty konstruktery at si vezmou.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Arnoux

      37.48.37.XXX
      No koukni do inzerce a jsem zvědavej jestli tam bude víc pojízdnejch 15 letejch bavoráků nebo Renaultů?.12
      A nezapomen, že Rendl je ve Francii auto vyráběný na maximálně 4 roky provozu a to se ti žádnej nerozpadne.

      Laguna Sport Kombi 4WS si v testech redakce Auto-Motor-Sport vytřela zadek s každym včetně bavoráků a jinejch Německejch pokladů.Megane RS je nejrychlejší předokolka světa.Starý Clio RS mělo nejsilnější atmosférák na světě v poměru k obsahu, tak to není uplně špatný.

      Jsou to všechno nesmyslný předsudky.Renault dělá vzhledem,k ceně dobrý auta.Jinak by je nikdo nekupoval.S BMW to ale můžeš těžko srovnávat, to je jiná kategorie.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001385

    uzivatel001385

    89.103.251.XXX
    Renault Nyní mají dvě vítězství za sebou, a k tomu jim gratuluji. Nicméně se domnívám, že toto rozhodně nemusí být konečné číslo. Pokud si uvědomíme, že drtivá většina týmů už ukončila vývojový program vozů pro 2013, a plně se soustředí na sezónu nadcházející, která je pověstná velkou změnou pravidel, tak nemám sebemenší důvod domnívat se, že následující závody nebudou opět v režii Red Bullu, a Lotusu. Tyto dva týmy spolu se Saubrem jdou poslední dobou hodně dopředu. Když pomineme Vettla, jakož to naprosto bezkonkurenčního pilota v bezkonkurenčním monopostu, tak je tady Webber toužící rozloučit se se svou kariérou poněkud v důstojnějším duchu, než v jakém byly vedeny jeho letošní výkony. Tenhle chlapík měl letos hroznou smůlu, a tak určitě doufá, že ji v Suzuce konečně prolomil, a další pódia budou následovat. A pak je tady ten výše zmiňovaný Lotus, a s ním jak Kimi, tak především Grosjean. který se poslední dobou potkal s úžasnou formou, a roste nám ve vynikajícího top jezdce. Už dávno to není ten bourající "frantík", který vždy v první zatáčce marně hledá brzdový pedál. Daří se mu jak kvalifikace, tak i závody, a tak není důvod domnívat se, že by nebyl v nadcházejících závodech horkým aspirantem na stupně vítězů. A v poslední ředě je tady ledový fin, který se sice poslední dobou v kvalifikacích trápí, ale v závodech vždy předvádí úžasné výkony, a mnohdy i špatnou startovní pozici přetaví ve stupně vítězů. Takže ani tady bych to nevylučoval.

    Závěrem bych to shrnul tak, že vývoje jsou takřka u všech týmu zastavené, a současné rozložení sil dává velikou pravděpodobnost, že druhé, plné obsazení stupňů vítězů Renaultem nemusí být posledním, a já osobně věřím, že jím skutečně nebude.

    Přeji krásné ráno.

    + 7 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Až Renault postaví kompletní vozy a ty se umístí na pódiu, tak to budu brát jako porážku Mercedesu a Ferrari. Oba týmy totiž staví kompletní vozy, což vyžaduje mnohem více práce, zatím Renault jenom dodává pohonné jednotky. Takže článek porovnává neporovnatelné. Vzhledem k tomu, že současné motory jsou srovnatelné, článek nevypovídá nic o jejich kvalitě. Vypovídá jenom o tom, že zákazníci, kteří si ty motory koupili, postavili vůz, který v těch dvou závodech dojel před Ferrari a Mercedesem.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Arnoux

      37.48.37.XXX
      Pepo článek sice o jejich kvalitě nevypovídá, naštěstí o jejích kvalitě vypovídá počet podií za letošní sezonu,nejvíc získanejch PP v historii F1 a 21 titulů v poháru jezdců a konstruktérů.Bud rád,že už nestaví komplet auta, viděls jak to dopadlo 2005 a 2006.

      Motory jsou sice srovnatelné, ale ten od Renaultu je prostě momentálně nejlepší.To je realita.Takže pro RS 27 01 A počkej až začnou foukat to bude mazec! Hlavně aby Ferrari nechtělo zase vystoupit z F1 12

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • 1958MrLotus1994

    212.4.142.XXX
    Renault Byli doby,kdy se Renaultu smáli!
    Kdo pamatuje,ví!

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Andy

      62.168.11.XXX
      Žlutá napařovací žehlička? 12

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      178.41.62.XXX
      To plati este dnes... 03 momentalne hlavne u striebornych. To je jedna z veci, ktore nevedia prekusnut - kosostvorec uz pohana aj ich "civilne" vozy.06 18

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Arnoux

        37.48.37.XXX
        Erdedy to není kosočtverec, nebo pí... To je diamant!!!12 Ale máš pravdu DCi dranděj v medvědech dost slušně!

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • erdedy

          erdedy

          195.80.165.XXX
          Jj, diamant!!!01

          Na druhej strane - som si neodpustil ironicku poznamku, ked som videl ako sa otvara zadny kufor na (vtedy novej) LaguneIII - "Strč-Prst"...11
          Hned ma napadlo, ze niekto vo Francii ma zmysel pre humor!04

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Arnoux

      37.48.37.XXX
      Dokonce celkem usměvná přezdívka pro auta "varné konvice".Pravdou je,že vařily víc než dost.04
      Ale jen do Dijonu 1979! Tam se smát přestali.První vítězství Turbomotoru v historii Formule 1.Nesmrtelným se stal J.P.Jabouille a bylo jasné, že na tom turbu asi něco bude.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

KVALIFIKACE GP MONAKA: Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo TOP5

Valtteri Bottas si v ulicích Monte Carla tentokrát příliš nezajezdil

GP MONAKA: V třetím tréninku se Leclerc ještě zlepšil, ostatní mu zatím nestačí

Charles Leclerc se před domácími příznivci v druhém tréninku vytáhl

GP Monaka: v druhém tréninku se nejlépe dařilo Leclercovi, Russell měl potíže, Red Bull nepřesvědčil

Lewis Hamilton v zádově v Austrálii

První trénink byl stříbrný. Díky Hamiltonovi

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama