DISKUZE K ČLÁNKU Symonds o svém návratu do práce na pozici technického ředitele Williamsu

Minulý měsíc bylo oznámeno, že se Pat Symonds stává novým technickým ředitelem Williamsu. Letní přestávka je za námi a to znamená jediné - první závod v nové roli pro Symondse v týmu s velkolepou historií. Co tedy tato nová výzva znamena?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Symonds o svém návratu do práce na pozici technického ředitele Williamsu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 31.08.2013 00:55 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • KApor

    194.160.178.XXX
    Ak je Pat vzrušený,... ...že je vo Williamse, ja teda nie, lebo výsledky stále nie sú uspokojivé a 15. a 17. miesto je veľká slabota pre tento tím, ktorí väčšinu sezón jazdil v strede poľa, niektoré sezóny v minulosti dokonca víťazil, no teraz jazdí na konci štartovného poľa, výrazne zaostáva a to je hanba. 11

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • FWMonty

      80.82.145.XXX
      Pat přišel do týmu 19.8.a za tu dobu má jako vylepšit vůz11 Jeho nápady se projeví v Singapuru nebo až v Korei03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Taký odborník musí reagovať ihneď,.. ...mňa by nezaujímali v prvom rade mená pracovníkov tímu a ..., ale ako boli spracované anlýzy dát na tímovom počítači z posledných pretekov a prečo monoposty Williamsu boli pomalšie a v ktorých úsekoch, lebo to je podstatné pre zlepšenie a nie mená, ktoré ja by som sa vôbec neučil, lebo angličania si všetci tykajú a je to v podstate jedno ako sa kto volá, ale či v tom čo robí sa dopracoval k tomu, prečo tie monoposty minulý rok funguvali a teraz žalostne vôbec nie. A to je podstata veci nemyslíš ? 14
        Příspěvek byl redakčně upraven.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • FWMonty

          80.82.145.XXX
          Analyzovat může,ale jestli máji takové díly,které jsou přivezené na okruh a podavají mizerný výkon,tak se s tím nedá nic dělat03 Výroba dílů trvá 14 dní takže až za měsíc můžeme vidět od Pata pokrok ve výkonosti.Jinak FW35 se ve SPA nejvíce trápila na tvrdé směsi v závodě a nejslabší byl v druhém sectoru.
          Mezi vozy FW34 a Fw35 je velký rozdíl spoustu věci předělaly což byla chyba.Navíc odešel aero specialista MARK GILLAN,který FW34 hodně vypiloval03 Suma sumárum se i změnily pneumatiky,takže to taky novému vozu nepřidalo jako i Sauberu nebo McLarenu.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • FWMonty

            80.82.145.XXX
            oprava do 3.tréninku to poladily na konec ztrácely v Prvním sectoru 03 Sledoval jsem druhý trénink a díval se do tabulky a tam jsem viděl že mají velkou ztrátu v 2.sectoru,ale na 3.trénink jsem se nedíval ani do tabulky.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Kapor

              194.160.178.XXX
              No vidíš,.. ...a on ako technický riaditeľ, ihneď po prvom tréningu musí nabehnúť za chlapcami a pýtať sa :"Ty Dežko I., Dežko II.... prečo sme v tom úseku taký pomalý, robíš niečo, aby sme boli rýchlejší. Robím, nerobím,...dá sa toto,..., nedá sa, môže byť odpoveď a odozva je výzva, aby niečo robili preboha, nie. Tým, že sa bude učiť mená a na každého sa usmievať, nič nevyrieši. 02

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • FWMonty

                80.82.145.XXX
                na druhou stranu máš pravdu i když mají slabý vůz proč má tým jako je Williams problém z tvrdou směsí v závodě.A další věc,když to věděly proč jely na tvrdé gumě i po druhém pit stopu05
                MARKA GILLANA jen tak nikdo nenahradí05 05

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama