DISKUZE K ČLÁNKU Alonso třikrát aktivoval DRS proti pravidlům, Ferrari pokutováno

Fernando Alonso za ilegální využívání systému pro snížení odporu (DRS) postižen nebude, pokutě se však za tento přestupek nevyhlo Ferrari.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso třikrát aktivoval DRS proti pravidlům, Ferrari pokutováno

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 29.07.2013 10:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovalo 9 lidí) 28.07.2013 21:47
mínus ode mne nedostaneš, ale nesouhlasím s… »
» Pavel A. (Hlasovalo 7 lidí) 28.07.2013 21:15
Precedent Pokutovat neoprávněné spuštění DRS je… »
» tom11 (Hlasovali 5 lidé) 28.07.2013 21:17
oblíbenci tak se moje oblíbená FIA zase vytáhla!… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Stala sa chyba v nastavení,... ...niekedy sa to stane. Prišlo sa na to a určite to jazdcovi nepomohlo, skôr ho to mohlo psychicky rozhodiť. 08

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • David

    178.72.244.XXX
    Alonso = podvodník Směšné trestat tým za něco, co provede pilot sám! Fanatičtí Alfonzisti budou okamžitě palečkovat, ale celé to ukazuje jen nato, jaký je Alfonz ubohý slaboch, který se snaží "bojovat" (tlachat) přes média místo na trati, kde navíc ještě podvádí. Předražená primadona k ničemu. Alfonzo: Go home. Jednoznačně 02

    + 10 / − 29

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      193.86.205.XXX
      mínus ode mne nedostaneš, ale nesouhlasím s Tebou. myslím, že nemáš ty správné informace: sw pro využití DRS nastavuje tým, nikoli jezdec. ale s tím, jak celou situaci vyřešili páni komisaři nesouhlasím zcela zásadně.

      + 9 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • eR

        94.113.56.XXX
        Ale bez stlačení tlačítka na volantu se DRS neaktivuje, ať už je tam software/nastavení/závodní režim jakýkoliv, k aktivaci může dojít vždy, jen po stisknutí tlačítka pilotem. A pilot dobře ví, kde DRS zóny jsou, takže to tlačítko mimo tyto zóny mačkat nemá. Pokuta pro tým, je z mého pohledu spíš trapasem, protože DRS je čistě v režii pilota.

        + 4 / − 17

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Nasir

          188.175.176.XXX
          On ho taky nemačkal mimo stanovené zóny. Přečti si prosím tě článek, než začneš něco psát.

          + 16 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • anonym

          84.19.66.XXX
          Nikde se nepíše, že Alonso používal DRS mimo DRS zónu. Nevím jak to má řešené Ferrari, ale většině týmu se na volantu rozsvítí kontrolka, že může použít DRS. Pokud se Alonsovi tato kontrolka rozsvítila, tak neřešil jestli je do 1s za soupeřem. Kontrolka že může využít DRS svítila, tak DRS použil. Pilot ani nemá šanci poznat jestli je za soupeřem 1.2s nebo 0.9s.

          + 16 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • anonym

      85.70.91.XXX
      ... ty bys asi poznal, jestli seš za nejakym autem 0,999 sekundy nebo 1,001 od oka, že? Prakticky měl signalizaci nefunkční a kdyby sis přečetl celý článek, tak kvůli tomu občas nevyužil DRS i když legitimně mohl.
      Příspěvek byl redakčně upraven.

      + 10 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    193.86.205.XXX
    oblíbenci tak se moje oblíbená FIA zase vytáhla! s ohledem na ostatní dnešní události je to opravdu k smíchu. tedy, po pravdě řečeno, spíše k pláči. naprostá nekonzistentnost v rozhodování je tak markantní, že jsem opravdu zvědavý, jak bude příští rok fungovat ten bodovací systém.
    a pro britskou režii přenosu01 to byl pravý anglický humor03

    + 5 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pavel A.

    Pavel A.

    88.103.60.XXX
    Precedent Pokutovat neoprávněné spuštění DRS je chyba a špatný precedent do budoucna. Komisaři dali na vědomí, že kdokoli si teď může "přilepšit" pomocí DRS a zaplatí za to jen směšnou pokutu. Jednou spustit DRS je náhoda a může se to stát komukoli, ale další spuštění už znatelně pomáhá a mělo by být penalizováno odečtením času.

    + 7 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • ABC

      194.228.20.XXX
      Kbyby dostal klasickych 20 sekud, tak by to na poradi nic nemenilo, pac grosjean je dostal taky, no tak z toho aspon vytriskali penize 12

      + 5 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pavel A.

        Pavel A.

        88.103.60.XXX
        Ale přeci nejde o tento případ. Jde do budoucna zamezit úmyslného použití DRS ke zvýšení rychlosti.

        + 5 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Phill

          90.180.164.XXX
          Ale pokud to chápu dobře, tak tady bylo prokázáno, že to nebylo jezdcovým úmyslem, ale chybou týmu, kterej nepřenastavil auto na režim závodu. Kdyby to udělali schválně, tak by ho ve využívání DRS nebrzdili a použil by to víckrát, než jen třikrát. Nevim přesně jak to funguje, ale představuju si to tak, že když je závod, pilot to prostě, pokud je ve vzdálenosti, která se mu zdá jako 1 s, na rovince zmáčkne a systém by měl sám ověřit, jestli byl v tom rozmezí a otevřít se, nebo ne a nic se nestane. Jenže bylo to nastavený pro kvalifikaci, takže se DRS otvíralo při každym zmáčknutí, proto mu ho používat povolili jen na pokyn z boxový zídky.
          Ten trest je takhle mírnej právě proto, že šlo o chybu týmu, kterej si jí hned v začátku uvědomil a přijal patřičný opatření...
          Chápu, že se tak komisaři rozhodli, ale je fakt, že trest pro pilota by seděl, aspoň na první pohled, víc...

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Byla to chyba týmu, proto komisaři potrestali tým. Kdyby potrestali Alonsa 20-ti vteřinami, nic by se nestalo a Ferrari by ušetřilo peníze.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.40.218.XXX
        nie 20s ale 3x20s
        ked spravi jazdec 3 kolizie tak dostane 3 tresty a tak to malo byt aj v tomto pripade

        + 4 / − 12

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Adam

    85.239.228.XXX
    Rozhodovani Tak to je opravdu trapne rozhodovani - na jedne strane dostane GRO 2x prujezd boxy (z toho jednou po zavode) a jednou s Massou - coz bych se opravdu vubec nebal nazvat "malou sportovni vyhodou", jestli vubec bych to takto nazval!
    Opravdu trapne...

    + 13 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      89.173.217.XXX
      ...ako uz zacina byt cela formula1...

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      193.179.208.XXX
      je to opravdu zajimave, ze nekdo za minimalni vyhodu dostane trest a druhy za zcela prokazatelny nekolikery zisk casu dostane pokutu tym 20

      + 4 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • ABC

        194.228.20.XXX
        Tak ta jedna sekunda, kterou pri tom aloso ziskal je taky minimalni vyhoda ne? Navic diky tomu nikoho nepredjel a tym udelal uz behem zavodu napravu...

        + 5 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          93.99.142.XXX
          Takových bylo, ale dnes víc, Button a další taky použili DRS neoprávněně. To potrestání Grosjeana je fakt trapný. Kdyby takhle řídili závody, když byl Hamilton v MCl, tak by Hamilton jen projížděl boxovými uličkami, protože se furt s někým srážel a jezdil na úkor žlutých vlajek a pod.

          + 5 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • David

            178.72.244.XXX
            Nějaký důkaz na neoprávněné použití DRS Buttonem a dalšími? Díky.

            + 3 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama