DISKUZE K ČLÁNKU Alonso: Peníze nejsou všechno, důležitý je talent a touha po úspěchu

Jenom 1 procento Alonsova štěstí má původ v jeho práci.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso: Peníze nejsou všechno, důležitý je talent a touha po úspěchu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 26.06.2013 18:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 10 lidí) 24.06.2013 15:04
Ohánět se slovem "kdyby" je trochu… »
» Pepan (Hlasovalo 10 lidí) 24.06.2013 19:33
Kdyby to Ferrari bylo skutečně tak dobré, tak… »
» Pepan (Hlasovalo 8 lidí) 24.06.2013 15:07
Obávám se že Lotusu docházejí peníze. Tým má… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Maski

    194.79.55.XXX
    Alonso Alonsovi jsem fandil hlavne kdyz zacal u Ferrari a i kdyz si myslim ze to je jeden s nejlepsich jezdcu v F1 co se umu a konzistence tyce, trochu menim nazor na nej pro jeho nektere vyroky, trochu politikareni a afery u McLarenu, kde me hodne nemile prekvapil naprasenim na vlastni tym. Titul(y) mozna ziskal diky smule souperu a dobre technice, ale to je potreba temer vzdy a um to nesnizuje. Ve smolnem Abu Zabi 2010 jsem mu titul pral.
    Osobne mu ted preju at trochu prolomi viteznou snuru RedBullu. Kombinace Vettel - Red Bull je velmi silna. De facto je nyni jediny, kdo jim je schopen vice konkurovat...Kimi a McLaren pridejte!! Mercedes at doladi konzistenci!

    + 9 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Obávám se že Lotusu docházejí peníze. Tým má velké dluhy a i když Kimi avizoval v Británii snad největší zlepšení, realita může být jinde. Snad se nemýlí a bude se prát o vítězství. Moc bych mu to přál, Je to pilot podle mého gusta a ne nějaká napomádovaná reklama na limonádu.12

      + 8 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Áno v tomto máš úplnú pravdu,... ..lebo to krédo:" Nikdy sa nevzdávaj!". má Sebastián od Kimiho a Kimi bude určite bojovať ako lev do konca šapionátu. Mal by si však rázne pohovoriť so Sergiom, aby s ním zbytočne nekolidoval, nakoľko ak si to Sergio neuvedomuje dopláca na to sám. Situácia po predaji 35% akcií odnoži Infinity, by sa mala zlepšiť a ja dúfam, že situácia sa vyrieši tak, že Renaul v pozadí tohoto tímu, odkedy bol jeho zrušný, bude stáť aj za týmto tímom a dodávať mu kvalitné pohonné jednotky, poradenstvo a servis, lebo ak sa veci zlepšia Kimi v tíme ostane, nakoľko jeho odchodom by sa veci značne zkomplikovali. 11 Nie je totiž za neho adekvátna náhrada.

        + 4 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Karel

          89.102.68.XXX
          pokud má Kimi v plánu jezdit okolo Sergia, tak to se může s titulem rozloučit rovnou :D

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            78.98.85.XXX
            kazdu chvilu sa najde nejaky blb naposledy to bol maldonado potom grosejan a ako skoncili tak skonci aj perez. takyto sposob sa dneska netoleruje

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Karel

              89.102.68.XXX
              ne že by ho Perez sejmul, ale že jezdí okolo pozic, kde se body na titul nerozdávají..

              + 2 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Kapor

                194.160.178.XXX
                Je to už minulosťou,... ...z dôvodu, že v Lotuse prišli na chybu, prečo Kimi jazdil sice na bodoch, ale hodne vzadu, ako sme u neho zvyklý, čo Elvis dementoval, že je to už minulosťou, preto by sme mali vidieť zase starého dobrého Kimiho aj Romaina na lepších pozíciách na VC Anglie v Silverstone. 11

                + 2 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • anonym

    78.98.85.XXX
    majster zlyhania a premrhanych prilezitosti keby sumacher neodstupil z poslednych pretekov pre poruchu bol by len jednonasobny majster hmotovych tlmicov ktore vzapati zakazali.
    zlyhal v Mc Larene kde mu nalozil uplny novacik Hamilton, V Abu Zabi si ho pamatame ako hrozil Petrovovi. Rozviedol sa so zenou a plati si milenky, vyhral po fingovanej buracke preteky v Singapoore, bonzoval na svojho zamestnavatela aby si zarucil beztrestnost, Massa vdaka nemu uz nikdy neziska titul, fantasticky si rozumie s talianmi ktori vdaka nemu maju majstrovske suchoty. vsetko zle kde sa ten clovek objavi.........

    + 11 / − 21

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Ohánět se slovem "kdyby" je trochu mimo mísu. Dokud FIA nezakázala tyto tlumiče, byly legální. Do McLarenu přišel Alonso jako dvojnásobný mistr světa, ale tam zjistil, že tým hraje na Hamiltona a co se týče Massy, sám Alonso za něj intervenoval, aby u Ferrari zůstal. Sám musíte uznat že Ferrari dalo Massovi hodně šancí se po úraze vrátit a jiný tým by jej už dávno vyhodil. Massa o svoji šanci stát se mistrem přišel v roce 2008 a po úraze už to není ten bojovník jako v době, kdy měl za partnera Raikkonena. Sice se hodně zlepšil, ale pořád mu něco chybí a nedosahuje stejných výkonů jako před úrazem. Snaží se, ale když pokazí kvalifikaci, může se rvát sebevíce a jenom paběrkuje. A tohle píšu s tím, že Massa je mi hodně sympatický. Už to asi nikdy nebude ten pilot jako před úrazem a bude z něj do konce kariéry jenom nosič vody.

      + 10 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        78.98.85.XXX
        hamilton tam bol ako novacek. nikto necakal ze bude rovnocenny alonsovi dokonca lepsi. dennis zistil ze ma mladucku jednotku samozrejme alonsove superpoziadavky uz neakceptoval. mal mladeho sampiona.
        dovolim si tvrdit ze vettel, raikkonen, webber, rosberg, hamilton, massa by uz ziskali titul nebyt santanderu. to auto na ktore sa alonso vyhovara je neskutocne dobre.
        smola ze sa hra na samuraja ktory podava supervykony so slabym autom ked realita je uplne inde.....

        + 6 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Kdyby to Ferrari bylo skutečně tak dobré, tak by s ním lépe jezdil i Massa. Ten nový systém zavěšení kol dal skutečně Ferrari zabrat a vyladit ho trvalo hodně dlouho. Ostatně, letos s tím systémem zavěšení přišel McLaren a má podobné problémy. A to měl loni McLaren snad nejrychlejší auto a nebýt průserů v boxech a zbytečných odpadnutí, tak se s limonádami prali o titul oni a ne Ferrari. A co se týče Hamiltona, tak byl odchovanec McLarenu, který ho dozoroval od motokár, takže byl vlastně domácí, zatímco na Alonsa se pohlíželo jako na přivandrovalce

          + 10 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            78.98.85.XXX
            massovi ako odskrtili kohutik 2012 lebo potrebovali nutne body do PK tak zacal porazat alonsa. staci si pozriet koniec minuleho roku. dokonca to zaslo tak daleko ze museli trhat plombu z prevodovky a podobne absolutne nesportove tahy aby alonsa umelo dostali dopredu ale aj tak nepomohlo. samuraj znova zlyhal. keby dojazdil sezonu z bodmi co ziskaval massa by bol s velkou rezervou majster sveta. toto uz len slepy nevidi ze superpilot premrhal 40 bodovy naskok a nestacil na masu.
            McLaren doplatil v 2013 na dvoch slabuckych pilotov a neskuseneho Pereza, pretoze Hamilton v Mercedese hned zdvihol team hore a robi vysledky aj tam.
            co sa tyka Hamiltona a Alonsa cakali ze Hamilton sa bude rok dva ucit pri superpilotovi a je absolutne nemozne aby novacik co nikdy nejazdil v F1 dosahoval lepsie vysledky ako majster sveta nech uz tam bol od motokar to je jedno ale bez testov sa stal rovnocenny partner spanielovi od prvej VC ! Samozrejme ze spaniel automaticky sa stal outsider nebolo o com s nim dalej a musel ist prec ......

            + 5 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Arnoux

      89.24.8.XXX
      Ty máš upal ještě z horka ne? Takovouhle kravinu jako tvůj nadpis jsem už dlouho nečet.
      Pilot, který dal Renaultu po 30 letech dva tituly mistra světa po sobě je fakt mistr selhání.Přečti si někde něco o jeho celé karieře,než začneš plácat takový blbosti.
      Naopak Fernando se stává věkem špičkovým pilotem jak na dráze tak ve svých názorech.Osobně mu nezapomenu vyjádření ve smyslu že je pro něho víc jezdit Ferrari,než ty dva tituly s Rendlem, ale přičítám to jeho mládí a časem jistě docení jakou mu tým Renault F1 a Flavio dali šanci a co to tenkrát znamenalo ukončit Michaelovu serii.

      + 6 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000677

        uzivatel000677

        95.105.184.XXX
        ono tych pilotov ostatnych ani moc sancu nemali tie tituly dat kedze renault dlho nejazdil ako samotny tim.:)

        a ziskaval tituly ako dodavatel a dost financna injekcia napr williamsu :) a tam tych titulov bolo hodne

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Arnoux

          89.24.9.XXX
          Nebylo jich moc? Renault působil v F1 od roku 77 do roku 85 jako Renault Equipe F1 a od roku 2002 do 2011 jako Renault F1 Team.To je dost sezon na to aby získal titul F1.Někdy k tomu nebylo opravdu daleko a i seznam kvalitních jezdců by tomu napovídal.

          1977–1985: Jean-Pierre Jabouille · René Arnoux · Alain Prost · Eddie Cheever · Derek Warwick · Patrick Tambay 2002–2011: Jacques Villeneuve · Heikki Kovalainen · Nick Heidfeld · Jenson Button · Giancarlo Fisichella ·
          Jarno Trulli · Robert Kubica · Vitaly Petrov · Fernando Alonso · Bruno Senna

          Nedělám z Alonsa nějakého boha, ale mimo jiné získal pro tým, který má v F1 obrovskou tradici a jak píšeš mnoho titulů s ostatními týmy dva tituly mistra světa a tím se zapsal navždy do historie celé F1.

          Dá se diskutovat o všem,každý má jiný názor, ale kdo o něm tvrdí, že je "mistr selhání a promrhaných příležitostí" to prostě nemá v hlavě v pořádku a dělá ze sebe blbce.Nic víc netvrdím.

          + 4 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            78.99.141.XXX
            2005 2006 vyhral s nelegalnymi hmotovymi tlmicmi, odvtedy McLaren, Ferrari vsetko premrhane pokusy na titul. Najspickovejsie teamy do neho vrazili financie a nadej a nic z toho....

            + 3 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Nasir

            188.175.176.XXX
            To je jenom trollující zoufalec. Nic z toho, co píšeš, ho zjevně nezajímá. A promrhané šance vidím v tom, že navzdory tomu, kolik věcí ses mu např. ty snažil vysvětlit, tak místo aby se zamyslel, promrhal to a zůstal v životě dál trollujícím anonymním zoufalcem. Gól do vlastní branky. 03

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    V tom má Fernando pravdu,.. ...že všetko je perfektne zorgalizované zo strany tímu, no stáva sa z toho stereotip. A aby tomu tak nebolo, aby bol každý týždeň rovnaký treba urobiť zmeny, lebo potom je to železná košeľa a unikajú detaily a v tom je u Ferrari tá najväčšia chyba, lebo každé podujatie je iné a preto treba pri organizovaní ďalšieho podujatia prihliadnúť na minulý rok a tiež predošlý závod, čo sa nepodarilo urobiť dobre a tieto chyby odstrániť a naopak sledovať a navrhnúť tímu zo strany jazdca, čo by sa dalo urobiť lepšie a následne to vyhodnotiť. Dnes je to už možné pri testoch, ktoré nasledujú po závode, čo predtým jazdci nemali. Za to môžu poďakovať tímu Mercedes a keď sa zas niečo prihodí, tak na ních kydať. K talentu a vášni len toľko, musí sa rozvíjať, aby pomáhala, ak nemáš Fernando víťazné auto, budeš aj tohoto roku bez titulu a talent a vášeň si môžeš dať do vytriny. 11

    + 4 / − 16

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama