DISKUZE K ČLÁNKU Pre di Restu Formula 1 nie je nudná

Formula 1 je v tejto sezóne stále rovnako vzrušujúcou, ako bola aj inokedy, bez ohľadu na reči okolo degradácie pneumatík, tvrdí Paul di Resta.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pre di Restu Formula 1 nie je nudná

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 21.05.2013 10:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasoval 1 člověk) 21.05.2013 07:29
Naprosto přesně řečeno. Kvalifikace by opět… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Je ale naškodu veci to,... ...ak minulý rok sa konštatovalo, že jazdci nejdú v kvalifikácii naplno a tento rok je to ešte horšie, lebo niektorý ju úplne ignorujú, aby ušetrili pneumatiky a potom tá kvalifikácia stráca pôvodný zmysel lebo každý je sústredený na závod a stratégiu v ňom, ktorá je výhodná, lebo rýchle vozy z kvalifikácie viď Mercedesy sa v závode prepadávajú na vzdialené miesta k stupni víťazov. 02 Pýtam sa, k čomu je to dobré ?

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • *04*

      141.170.128.XXX
      ...podmínky jsou dané a každý na to reaguje jinak...
      do nedávna s tímn vy.... RB, teď se tyto strategie ( a jiné ) naučili i ostatní...04
      Příspěvek byl redakčně upraven.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      188.120.195.XXX
      Kvalifikace ztratila svůj původní účel už někdy před 20 lety, když poklesl počet zájemců o start v GP na/pod hranici počtu vozů připouštěných do závodu. 03

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        Naprosto přesně řečeno. Kvalifikace by opět mohla získat na významu tím, že by za přední umístění byly nějaké body. Už se to kdysi navrhoval, ale ani nevím proč to neprošlo.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kapor

          194.160.178.XXX
          Áno, pomerná časť bodov zo závodu,... ...napr. 10, alebo 20%, aby sa to dobre zrátavalo. 01

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama