DISKUZE K ČLÁNKU McLaren vzpomíná na vývoj legendárního vozu MP4/4

McLaren na svých stránkách uveřejnil zajímavé vzpomínky Neila Oatleyho, který vzpomíná na stavbu monopostu MP4/4, který poháněl motor Hondy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren vzpomíná na vývoj legendárního vozu MP4/4

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 20.05.2013 07:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» hixaxon (Hlasovalo 10 lidí) 17.05.2013 20:41
krásný pohled do historie Díky za tento článek,… »
» erdedy (Hlasovali 2 lidé) 18.05.2013 08:36
MP4/4 najkrajsie auto! 01 01 01 Len… »
» Tomur (Hlasovali 2 lidé) 19.05.2013 08:10
newrtej do předpisů 18 ale vážně, mám na to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    178.41.150.XXX
    ach jaj ... celé mi to pripadá, ako odpútanie pozornosti od ich súčasnej pozície, kde sú v pekných sra.kách. jasné, za všetko môžu motory Mercedes ... 12

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kapor

      194.160.178.XXX
      Nie,.. ...za všetko môžu pneumatiky Pirelli, lebo ich zmenšené vzorky 3:5 sa inak deformujú, ako tie o skutočnej veľkosti 1:1 a v tom to je. Oni totiž postavili auto v mierke 1:1 a jeho aerodynamiku predcízne stavali na základe údajov zmenšeného modelu v aerotuneli a výsledok nie je uspokojivý, čo už sinnalizovali v predsezónnych testoch, kde však kôli nepriaznivým poveternostným podmienkam to nevedeli zavčas analyzovať apotvrdilo sa to po prvých závodoch, pričom bolo treba robiť radikálne zmeny. A že mali pravdu, svedčí o tom aj zmena, ktorá sa od Kanady udeje, že pneumatiky budú ako v minulom roku. 08

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Bolo to na tú dobu veľmi vydarené auto,.. ...štíhle, jednoduchých tvarov, pričom sa tvorcovia trafili do aerodynamiky vozu, lebo tie prostriedky na simuláciu nemali ako dnes a všetko bolo len o tom, či to navrhnuté bude naozaj fungovať. A nakoniec to fungovalo vďaka dvom dobrým jazdcom, ktorý tím vtedy mal. 11

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    91.127.40.XXX
    MP4/4 najkrajsie auto! 01 01 01

    Len pozn. - Bell by mal byt uz od 2011(?) v Mercedese.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Arnoux

      89.24.10.XXX
      Je to legenda,ale když na to koukám po těch letech, připadá mi ve srovnání s dneškem jako formulka v dětském koutku v obchodáku.
      To člověk musí smeknout před těmi co s tím závodili.Nulová aerodynamika,nulová bezpečnost-prostě auto pro opravdové závodníky.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000792

        uzivatel000792

        88.212.36.XXX
        Nulova aerodynamika??? Daj si facku... Tvar coca-colovej flase, aky MP4/4 ma bol zvoleny prave z aerodynamickych dovodov, pretoze to vyborne generovalo pritlak v zadnej casti.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • erdedy

          erdedy

          91.127.40.XXX
          Na vtedajsiu dobu urcite. Arnoux ale myslel v porovnani s dneskom. (aspon si myslim, ked to tam pise hned v prvej vete)

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Arnoux

          89.24.13.XXX
          No to jistě, ale tak asi padesátkrát menší než dneska.Před časem jsem čet rozhovor s Hamiltonem,kterej s tím někde jezdil, tak si ho najdi a tam si přečti jak velkej přítlak to mělo.
          A hlavně to přední křídlo-to muselo mít fakt strašnej přítlak.
          Neber to všechno tak vážně já to auto nekritizuju-já se klanim před těma co ho řídili.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Tomur

      Tomur

      188.175.121.XXX
      Povedlo se jim, ale můj tip na nejpovedenější vůz F1 je Williams FW11B

      [odkaz na stránku]

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • rock

    46.33.96.XXX
    Díky... Přidávám palec nahoru za takový článek. To jsou střípky, které zaujmou a pobaví vždy. A pokud se zbavíte úletů jako "3ka", "2ky" nebo "1čce", bude to bezchybné. Jen tak dál...11

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hixaxon

    hixaxon

    89.177.88.XXX
    krásný pohled do historie Díky za tento článek, je to hezký pohled do historie. Vždy si rád přečtu "jak to vlastně bylo". Thumbs up 01 .

    + 10 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    217.212.230.XXX
    . Okrídlenie tohoto auta by malo byť vzorom pre úpravu predpisov. Ale to sa bohužiaľ nestane.

    + 10 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama