DISKUZE K ČLÁNKU Renault zpochybňuje návrat Hondy a Toyoty do F1

Renault Sport F1 pochybuje o tom, že by Honda či Toyota chystali svůj návrat do Formule 1 po zavedení nových V6 turbomotorů

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault zpochybňuje návrat Hondy a Toyoty do F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 29.04.2013 10:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovalo 6 lidí) 26.04.2013 08:34
Divne... Ked Mercedes "chce chranit data… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    95.103.65.XXX
    Japonci vedia postavit motor, nepotrebuju diskutovat, pockali si az na hotove pravidla, zavru sa do dielne a o polroka z nej vyleze perfektny motor.
    Ak to je pravda (aspon o Honde) tak mam radost. 11

    + 7 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kapor

      194.160.178.XXX
      Motor, áno,... ...možno aj MGUK, ale nie MGUH, na to mali v Renaulte, Mercedese a Ferarri 2 roky. Honda tuším odišla z F1 preto, lebo mala poruchový KERS o poznanie viac ako ostatné tím. Keď bol tento systém prvýkrát nasadený. Tuším vtedy najlepšei fungoval Ferrari, keď s ním Kimi vyhral titul. 11

      + 4 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Andy

        62.168.11.XXX
        KERS byl poprvý nasazený v roce 2009, Kimi titul vyhrál v 2007. Kdo ho měl poruchový nedokážu posoudit, ale vzhledem k tomu, že Honda odešla na konci roku 2008, tak to asi ona nebyla. A Brawn GP (zbytek po Hondě) ho ani nenasadil.

        + 7 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kapor

          194.160.178.XXX
          Brawn nenasadil ich KERS, dokonca nemal dôveru ani v motor Honda,.. ...preto prešiel k Mercedesu. Honda jednoducho odišla z F1, lebo stratila dych a aby tam bola nasmiech to asi z Hondy nik nechcel. Ak si dobre spomínam, tak Kimi bol súčasťou Ferrai aj po získaní titulu a o KERSe Ferarri sa vyjadril veľmi pozytívne, lebo ten bol v tej dobe na najlepšej úrovni. Mám o tom archivované články, ktoré môžem kedykoľvek doložiť. 01

          + 5 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Andy

            62.168.11.XXX
            No pokud vím, tak celé auto byla vlastně Honda? :-)

            Jinak ses tedy špatně vyjádřil s tím Kimim. Samozřejmě jezdil ještě v roce 2009, ale to auto jaksi nebylo mistrovské...

            + 3 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              178.40.222.XXX
              jasne ze brawn bola len premalovana honda s motorom mercedes to je vseobecne zname :)
              dokonca honda mu platila aj velku cast vyvoja pocas sezony 2009

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • anonym

            178.40.222.XXX
            ...
            honda odisla preto lebo cela fabrika sa dostala do financnych problemov a tak potrebovalo okresat vydavky ako to len islo ale to by si ako vsevedko mal vediet

            a brawn nenasadil kers preto ze honda prestala vyrabat motory a tak musel siahnut po inom ale ked nasadil mercedes tak sa mu tam kers uz nezmestil a aby ho tam dostal by musel prekovat cele auto na co samozrejme nemal peniaze

            a ty taky odbornik nevies v ktore roky bol kimi sucastou ferrari? ze musis pisat take konstrukcie "Ak si dobre spomínam, tak Kimi bol súčasťou Ferrai aj po získaní titulu" 12
            Příspěvek byl redakčně upraven.

            + 4 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Kapor

              194.160.178.XXX
              Si vymýšľaľ ty,... ...lebo monopost Hondy bol zkonštruovaný na to, aby sa tam KERS pohodlne vošiel. Snáď nechceš tvrdiť, že ten istý motor od Mercedesu je väčší ako ten od Hondy. To môže tvrdiť naozaj len taký odborník ako si ty. Nakoniec ten získaný KERS, tím Mercedes nakoniec zdokonalil a používa jeho terajšiu podobu dodnes. Skrátka Honda sa dostala do problémov a čím sekla bola F1. A ja sa tomu ani nečudujem, lebo sa tu nemenia len pravidlá zo dňa na deň, pneumatiky ale aj postoje tímov, ich počet klesá a stráca sa záujem divákov a to geometickým radom. Kto pozeral koľko bolo divákov v Bahrajne, tak zaplače. 02

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Je to asi preto len od r. 2015,... ...aby tímy, ktoré chcú odísť k novým dodávateľom získali dáta a poznatky, ktoré im veľmi pomôžu, nakoľko Honda aj Toyota po odchode z F1 stratili s F1 akýkoľvek kontakt a možno pomýšľajú okrem dodávky motorov hore uvedeným tímom, postaviť aj vlastné továrenské tímy. Darmo, cez F1 sa najlepšie zvyditeľňuje aj automobilka o to viac, čím sú jej produkty kvalitnejšie. Obe automobilky majú hybridy veľmi dobrej úrovne a zrejme výroba a dodávka týchto im viac sedí ako klasických atmosferických V8, ktoré sa prakticky do ich vozidiel už ani nemontujú. 14

    + 6 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    195.91.25.XXX
    Divne... Ked Mercedes "chce chranit data pred Hondou", tak to asi nebola len suskanda.

    Mozno ich ale slova R. Whitea nakopnu a vymacknu sa konecne aj oficialne.03

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama