DISKUZE K ČLÁNKU Pirelli mění tvrdou směs svých pneumatik, konstrukčně bude podobná loňské - déle vydrží

Pirelli oznámilo, že od Velké ceny Španělska upraví tvrdou směs svých pneumatik.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pirelli mění tvrdou směs svých pneumatik, konstrukčně bude podobná loňské - déle vydrží

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 26.04.2013 13:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000299 (Hlasovalo 15 lidí) 25.04.2013 10:56
Koukám že RedBull musel hodně řvát když Pirelli… »
» erdedy (Hlasovalo 13 lidí) 25.04.2013 10:38
Hembery sa zblaznil??? Neskutocne "paky… »
» erdedy (Hlasovalo 10 lidí) 25.04.2013 11:24
volali viac/menej... Pirelli RedBullu (a ani… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • odin

    odin

    77.240.96.XXX
    pneu Ať si každý říká co chce, podle mě, by se do materiálů pneumatik, stejně jako do pravidel během rozběhnuté soutěže, sahat nemělo. A jestliže k něčemu takovému dojde, vždy je to na základě nějakého "nátlaku". Když si zrekapituluji co se vlastně událo od počátku sezóny v oblasi gum. Pirelli poskytlo nové směsi pneu s tím, že budou o stupínek měkčí, než loni. Od počátku tyto pneumatiky vadily pouze RedBullu. A také RBR si na ně okamžitě stěžoval a požadoval změny. A tak by mě zajímalo, proč už po třech závodech ( cca1/6 sezóny) se nahrazuje na poslední chvíli měkká směs a po dalším odjetém závodě Pirelli najednou upravují složení nejtvrdší směsi?
    Ono totiž nejde jen o to, že RBR supertvrdá možná vyhovovala ze všech současných směsí nejvíce, ale i o to, kolikrát bude v sezóně nasazena. A zda Pirelli nezměnilo "původní" scénář nasazování pneu v sezóně, směrem k tvrdšímu složení. Ale to se asi nikdo nedoví. Můžeme jen spekulovat při porovnávání s loňskem.
    Za poslední roky se mi zdá, že RBR vystřídal Ferrari, co se týče "špinavého politikaření".
    A ještě dodatek. Výmluva, že se změnou souhlasily "všechny" týmy je jen výmluva. Všechny týmy budou souhlasit pokud jim Pirelli slíbí alespoň částečný "návrat do probádaných vod". Znamená to pro ně vidinu úspory.

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Zbytečné zmatky. Kdyby Hadrrelli dělali kvalitní gumy hned od začátku, tak by se nic měnit nemuselo.

    + 6 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    178.41.235.XXX
    Trochu iny pohlad na vec Jasne bolo, ze pod takymto clankom sa okamzite vyroja RB-fóbovia.

    Ale co ked je to zo strany pirelli len reakcia na Massov a Hamiltonov problem v Bahrajne! Stále sa mi nevidí 3xdefekt na tom istom kolese. A zmena zlozenia tvrdej zmesy je elegantny dovod na stiahnutie celej serie hardgúm a jej nahradenie novou, uz "dobrou". A to pekne bez priznania strukturalnej poruchy pneumatiky, ktore by nebolo moc PR pozitivne... !

    + 7 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Inkognito

      78.157.167.XXX
      V případě Massy to bylo pravé zadní. V případě hamiltona šlo o poškození zavěšení, nikoliv pneumatiky, na levé zadní.

      + 3 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    195.160.182.XXX
    praveze redbulu tvrda zmes sedela takze asi tak

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000635

    uzivatel000635

    88.101.0.XXX
    Tak to budou mít u McL (ale i někteří ostatní) docela peška... Auto nefunguje, 4 závody zkoumají, jak to změnit, připraví nějaký koncept, který postupně nasazují a PRÁSK, než to stačí celé uvést v život, tak jim Pirelli změní podmínky. V tomto případě si myslím, že pořekadlo "změna je život" tolik platit nebude...spíš že jsou si všichni rovni, ale RB je rovnější02

    + 8 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kapor

      194.160.178.XXX
      To je to šetrenie v F1,... ...o ktorom stále hovoria a Pirelli ako vidieť ide príkladom. 18

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ono v podstate tá tvrdá zmes sa až tak často nepoužíva,... ...lebo najviac sa použiva stredne tvrdá a na tú sa vlastne sústredil aj Lotus. Ak sa im podarí na ňu ideálne vyladiť auto, ostatní budú mať pochlebe. 14

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000299

    uzivatel000299

    94.112.175.XXX
    Koukám že RedBull musel hodně řvát když Pirelli mění pneumatiky.02

    + 15 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      A proto změnili ty gumy, se kterými RB problém nemá a nezměnili ty, na kterých jim to nejede. 11
      Asi řvali tak hlasitě, že jim Pirelli nerozumělo. 12

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    195.80.165.XXX
    Hembery sa zblaznil??? Neskutocne "paky" musia mat Helmutovci, ked este predvcerom sa rozpravalo, ze "sa bude upravovat len minimalne" a dokonca vobec neslo o tvrdu zmes, pokial sa nemylim...02

    Hlavne, ze 8. (Slovom OSEM!) teamov nechce zmenu, ze...?!

    + 13 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Ono to úplně dle představ Red Bullu či jejich vítězství - ti volali po podstatně větších změnách a nejen u tvrdé směsi.

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        195.80.165.XXX
        volali viac/menej... Pirelli RedBullu (a ani Mercedesu) nemalo ustupit ani za mak!

        Toto vnimam ako taky "maly" podraz. A predpokladam, ze nielen ja.

        Ked maju problem s gumami, nech si najmu nejakeho lepsieho specialistu - Hamašima vo Ferrari tiez nesedi nahodou predpokladam.03

        Za ide o problem (zeby nejaky fundamentalny?) uz pri navrhu je mi jasne tiez - nuz ale toto sa netyka len jedneho - niekto vyharava, neikto prehrava. Ide predsa o sutaz.
        Oni tentoraz radsej az prilis politizuju. Nedokazu prijat porazku?

        + 10 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Mě se taky změny uprostřed sezóny moc nelíbí, ale souhlasily s tím i ostatní týmy.

          + 7 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Nasir

            188.175.176.XXX
            A souhlasily s tím všechny? Dá se o tom něco vyšťourat ze zákulisí (co říkal Xevi bokem?)? 03

            Jestli upraví právě tvrdší směs, tak to vypadá, že některé týmy už asi budou schopny odjet závod na stejný počet zastávek jako Lotus a FI. Neříkám, že je to automaticky špinavost RB vůči Lotusu (o FI tady samozřejmě nejde), mohou z toho těžit i další týmy, ale nedělejme si iluze, že někdo nezkoušel svoje páky, jak pneu upravit "k obrazu svému".

            BTW dovedete si někdo představit, že by Lotus chtěl prosadit v průběhu sezony (!) naopak mírné změkčení směsi? Jakou by asi měl šanci to politicky prosadit? 03

            + 7 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Observer

          213.151.222.XXX
          Nic v zlom, ale ked sa pozriem do tabulky oboch sampionatov, nie je mi jasne, o akej porazke hovoris...
          Mimochodom
          1. so zmenou suhlasili VSETKY teamy (co myslis, ake paky ma na nich Red Bull?)
          2. pozri si, na ke pneu sa RB stazoval najviac

          trochu objektivity, prosim

          + 4 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • erdedy

            erdedy

            195.80.165.XXX
            OkOk v pohode04

            - pre nich je porazka aj to, ze im nesvieti uz teraz 4x25b pre Vettela.03

            - na poznamku c. 1 som odpovedal trochu nizsie (...Kto je potom schizofrenik? ...)
            - na poznamku c. 2 - jasne, ze sa stazovali na ine - (ako pise aj vyssie Kapor) hardy sa pouzivaju najmenej, preto sa nich stazovali najmenej. 06

            Staci? 18

            P.S.: Budem neobjektivny. Dnes taky chcem byt! 03

            + 4 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama