Jeho letecká společnost bojuje o přežití a od prvního října dokonce zastavila lety. Na internetu přestala prodávat i letenky do 20. října kvůli tomu, že nedokáže přesvědčit piloty a inženýry, aby se vrátili do práce. Mají k tomu oprávněný důvod - výplatu neviděli již několik měsíců.
Kingfisher Airlines přitom patřily mezi nejlepší indické společnosti - nyní však svým věřitelům dluží již přes 20 miliard Kč.
Soud jižního města Hyderabad (13th Metropolitan Sessions Court) dnes vydal na Mallyu zatykač kvůli tomu, že asociaci GMR Hyderabad International Airport Ltd, jež provozuje místní letiště Rajiv Gandhi International Airport, vystavil čtyři nekryté šeky v hodnotě téměř 40 mil. Kč a nedostavil se k jednání navzdory několikerým předvoláním. Kauza se táhne již několik měsíců.
Vijay Mallya (vpravo) při loňském prodeji části akcií závodního týmu (foto: Sahara Force India)
Mallya loni prodal za 1,8 miliardy Kč část závodního týmu společností Sahara India Pariwar (psali jsme zde). Nyní by měl vlastnit 42,5 % akcií stejně jako Sahara, zbytek (15 %) drží rodina Molů, původních spolumajitelů Spykeru.