Prohlášení týmů po Velké ceně Turecka

F1NEWS.CZ, 30. května 2010, 17:17 Google+

Přinášíme vám reakce pilotů a vybraných důležitých členů týmů na dramatickou Velkou cenu Turecka, v níž nakonec po chybě Vettela nezískal double Red Bull, ale McLaren.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Webber, Mark

Webber, Mark | foto: Red Bull Racing

Sdílejte článek

MCLAREN

Lewis Hamilton, 1.
Závod bohatý na události. Neměl jsem skvělý start - zdálo se sice, že jsem zareagoval lépe než Mark, vozu se však nikam nechtělo. Naštěstí jsem byl schopen zaútočit na Sebastiana v nájezdu do třetí zatáčky - dostal jsem se před něj, což byla úleva. Pak jsem se snažil dlouho o totéž s Markem, než jsem ztratil nějaký čas během zastávky v boxech.

Pak jsem musel bojovat s oběma, ne už jen s jedním Red Bullem. Bylo to těžké zkoušet je předjet. Dobré ale bylo, že jsem měl dostatek rychlosti na to, abych se jich držel, i když jsem si brzy musel hledět spotřeby paliva. Oni však k jejich smůle kolidovali a umožnili nám dostat se před ně.

Poté jsem věřil, že bychom mohli získat první a druhé místo a snažili jsme se pečovat o pneumatiky a ušetřit palivo. Cílový čas na kolo, který mi stanovili, byl možná trochu nižší, než mysleli, takže se Jenson najednou dostal těsně za mne. Svedl jsem s ním skvělý souboj a jsem rád, že jsem se udržel před ním, protože to bylo docela překvapení.

Dovolili nám spolu závodit, musíme být ale citliví: nakonec jsme tým, oba chceme vyhrát jak pohár konstruktérů, tak i v šampionátu pilotů. Nejsme však hloupí. Neudělal bych nic nebezpečného, že bych riskoval kontakt s Jensonem, on také ne, v tom je naše závodění skvělé. Víme, že v tomto případě se musíme krotit a vůči sobě chováme respekt, takže s tím nemáme problém.

Z dnešního vítězství nemám takovou radost, jak tomu bylo jindy. To proto, že jsem jej získal poněkud odlišně od těch předchozích. Ideální pro závodníka, jímž jsem uvnitř, je vyhrát předjížděním jezdců přede mnou, ne díky tomu, že se přede mnou srazí. Raději, než aby mi to spadlo do klína, bych o něj bojoval se svými soupeři a náročnějším způsobem si je zasloužil.

Stále cítím kvůli týmu velkou radost. Má přítelkyně je zde také, což je hezké, a můj otec je na dovolené, opravdu jsem chtěl dnes vyhrát, abych mu mohl vítězství darovat. Zítra oslaví 50. let, víte, a vítězství ve velké ceně je nejlepším dárkem, který mu můžu dát.

Jenson Button, 2.
Byl to bláznivý závod. Měl jsem dobrý start, ale v první zatáčce jsem se zasekl za Lewisem a Michael se dostal přede mě. Vrátil jsem mu to v zatáčce č. 12, což byla velká odměna za Barcelonu. Pak už to bylo pouze o nás čtyřech - o dvou McLarenech a dvou Red Bullech.

Bylo velmi těžké se dostat dostatečně blízko pro předjetí, mohl jsem si ale hlídat pneumatiky a těsně před zastávkou jsem zabral a mohl se přiblížit Sebastianovi. Doufal jsem, že bych jej v boxech mohl přeskočit, ale k tomu nedošlo. I tak jsme ale jezdili těsně za sebou a vypadalo to, že se do konce už nic nestane - ale stalo se, když se společně srazily oba Red Bully, čímž Lewisovi a mně darovali první a druhé místo.

Pak nám bylo řečeno, ať šetříme palivo - i když já jsem do té doby šetřil kolem 30 kol - nikdy bychom si nepomysleli, že tempo závodu bude tak vysoké.

Ke konci jsem dojel v zatáčce č. 8 Lewise. Nevím, proč byl tak pomalý, ale měl jsem dobrý nájezd do zatáčky č. 12 a podařilo se mi před něj dostat. Svedli jsme spolu krásný malý souboj, po tři zatáčky jsme jeli kolo na kolo, v poslední z nich mě to dostalo do nevýhodné pozice, měl jsem slabý výjezd a on byl schopný se dostat zpět přede mě podél boxů a vnitřní částí zatáčky č. 1.

Pak mi bylo řečeno, abych šetřil palivo, protože jsem se už hodně blížil kritickému množství. Byla to náročná bitva, ale nedošlo ke kontaktu a podařilo se nám dojet na první a druhé místo, tak to má být.

 

RED BULL

Mark Webber, 3.
Seb měl o hodně vyšší maximálku a vyjel na vnitřek, pak jsme jeli bok po boku. Docela rychle však začal zatáčet doprava a následoval kontakt. Stalo se to strašně rychle a je to zklamání pro tým, nebyl to zrovna ideální den. Samozřejmě jsme se nechtěli srazit, ale občas se to prostě stane.Ještě toho zbývalo hodně dojet, takže to nebylo jisté vítězství. Bylo to zajímavé, ale není to to, co jsme chtěli.

Sebastian Vettel, nedokončil
Víte, nejsem moc šťastný z toho, co se stalo. Což je logické po tom všem.
Jo, myslím, že jsme na tom byli stejně - stejná rychlost. Cítil jsem, že můžu jet rychleji a v několika kolech před tím incidentem jsem se dostával blíže. Prostě se to stalo strašně náhle a jak jste mohli vidět v televizi, dotkli jsme se.

Víte nejsem ten typ člověka, který by svaloval na někoho vinu. Jsme tým a to musíme respektovat. Bohužel tím skončil můj závod. Je to smůla pro tým i mě. Není to zrovna nejlepší případ.

 

MERCEDES

Michael Schumacher, 4.
Závod jsem začal s nadějí, že se budu moci od počátku držet Jensona. Naneštěstí mi chyběla dostatečná přilnavost pneumatik, protože zaváděcí kolo bylo docela pomalé a poklesl v nich tlak, což v kombinaci s maximální rychlostí McLarenu znamenalo, že jsem za sebou Jensona nemohl příliš dlouho udržet. Během úvodních kol jsem měl problémy vůz vůbec udržet na trati.

Když jsem se vrátil na svou výchozí pozici a když Sebastian odpadl, mohli jsme se posunout výše. To bylo vše. Byl to pro mě docela přímočarý závod bez nějakých příležitostí. Chápu, že to, co se událo na čele, bylo pro fanoušky vzrušující, dobrá show.

Celkově si myslím, že jsme měli dobrý závod a určitě jsme se posunuli kupředu k Red Bulům a před Ferrari, takže s tím můžeme být docela spokojeni.

Nico Rosberg, 5.
Jsem docela spokojený s pátým místem, i když to byl pro mne závod bez sebemenšího vzruchu. Většinou jsem o něco rychlejší než Michael, ale nebylo možné jej předjet a musel jsem si dávat pozor na Roberta, který se na mě tlačil zezadu.

Nejvíce vzrušující části tak pro mne byla kola, kdy jsem zajížděl či vyjížděl z boxů – byla hodně rychlá a spolu se skvělou práci, kterou odvedl tým, jsem byl schopen udržet se před ostatními vozy, které byly za mnou.

I když naši celkovou rychlost stále potřebujeme vylepšit, jsem spokojen s tím, že si z tohoto víkendu odnášíme maximum toho, co jsme mohli.

 

RENAULT

Robert Kubica, 6.
Byl to pro nás hezký víkend, získali jsme pár bodů. Bohužel jsme startovali za Mercedesem a celé odpoledne jsem za nimi byl zaseklý, i přesto, že to vypadalo, že je moje auto rychlejší, protože bylo jednoduché se ho držet. Vědel jsem, že budeme mít šanci se přes ně dostat během pit stopů, měl jsem velmi dobré kolo, ale jejich zastávka musela být o něco lepší, takže jsem ho nemohl přeskočit. Auto se chovalo dobře a nové části, které jsme se přivezli, auto zlepšili, což nás na dalších pár závodů povzbuzuje.

Vitalij Petrov, 15.
Jsem trochu zklamán, že jsem nezískal dnes žádné body, ale závod jsem si užil a auto jelo dobře. Během závodu jsem si myslel, že by mohlo pršet, což by přineslo zajímavé možnosti, ale nakonec těch pár kapek nepřineslo nic zajímavého. Na konci jsem měla už pořádně ojeté pneumatiky, když jsem bojoval s Alonsem. Snažil se mě předet po vnějšku v zatáčce číslo tři, takže jsme se střetli a díky tomu jsem píchnul. Je to smůla a mrzí mě to, že jsem nedosáhl na body, ale je tu i spousta pozitiv, které si ze závodu vezeme, protože forma auta má na nejlepší desítku. Houfejme, že budeme silní v Kanadě a budu moci získat pár bodů.

Eric Boullier, šéf týmu
Celkově to je uspokojivý víkend. Obě auto jela dobře a oba jezdci se v kvalifikaci dostali mezi top desítku - letos poprvé. V závodě jsme dnesk opět ukázali naši sílu a pokrok, kterého jsme dosáhli, ale je škoda, že jsme se nemohli dostat před Mercedes, Robert měl šanci během pit stopů, protože cítil, že je rychlejší než oni. To samé platí pro Vitalyho, měl excelentní víkend a jel velmi silný závod, silně tlačil na Massu a dobře bojoval s Alonsem. Bylo kruté píchnout tak blízko konce závodu, protože si zasloužil dobrý výsledek po tak výborném víkendu.

 

FERARRI

Felipe Massa, 7.
Byl to pro mě velmi nudný závod od startu až do cíle, ale zároveň i velmi obtížný. Pořád jsem byl zaseklý za Kubicou a dvěma Mercedesy, kteří měli stejnou rychlost jako já. Velmi často jsem se snažil dostat se Kubicovi blíž, ale předjet se mi jej nepodařilo. Věděla jsem,že stratovat osmý, bude na předjíždění složité, a to se potvrdilo. Takže musíme dál zůstat v klidu a rychle vylepšovat auto a začít hned pro závod v Kanadě.

Postrádal jsem výkon, hlavně v zatáčkách. A déšť? Těch pár kapek, co spadlo v posledních kolech nemělo na moje řízení žádný vliv.

Fernando Alonso, 8.
Naším cílem v šampionátu je boj s McLarenem a Red Bullem o pódia, rozhodně ne s Renaultem o osmé místo, se vším respektem, co k týmu mám. Musíme naše vylepšit naše výkony - do Valencie budeme mít důležitá vylepšení, která nám snad pomohou k tomu, abychom se dostali tam, kam patříme. Jsem přesvědčený, že i v Kanadě na tom budeme lépe, protože charakteristika trati nám sedí. Hierarchie pole se mění ze závodu na závod, jak jsme viděli v Monaku, kde jsme měli potenciál na výhru závodu. Ke konci jsem atakoval Petrova a doufám, že dva body, které jsem získal, budou na konci sezóny užitečné - je mi líto, že jsem mu způdonil defekt, což mu ukončilo naděje na boj o body, protože jel dobrý závod. Mimo tohle všechno jsme stále na dobré pozici pro získání titulu. Nicméně je čas na to reagovat.

Stefano Domenicalli, šéf týmu
Byl to definitivně velmi slabý víkend a je škoda, že jsme při oslavě naší osmistovky nebyli schopni oslavy vítězství.  Neměli jsme dobrý výkon, jaký jsme očekávali a jsme očividně horší než dva týmy, které v Turecku dominnovaly. Jsme ve skupině druhé skupiny týmů, jsou to ty, co spolu dnes bojovaly a měly mezi sebou pár sekund. Ale víme, že velký význam na výsledku má kvalifikace a včera jsme s problémy bojovali více. Dnes odpoledne jsem udělali vše, co jsme mohli: Massa neudělal žádnou chybu a Fernando si o několik pozic po pit stopu polepšil a předjel Petrova. Nyní musíme udělat další krok dopředu a zmenšit tím výkonnostní mezeru. Naši inženýři jsou připraveni, jak ukázali už několikrát, a jsem si jistý, že to dokážou opět.

 

FORCE INDIA

Adrian Sutil, 9.
Nakonec to byl dobrý závod, užíval jsem si ho. Měl jsem dobrý start i první kolo, jediný okamžik, kdy jsme trochu ztratili, byla zastávka v boxech. Ztratili jsme zde rozhodující čas a dvě pozice. Nakonec jsme bojovali s Kobayashim o deváté místo. Díky incidentu mezi Webberem a Vettelem a pak souboji mezi Alonsem a Petrovem se mi také podařila získat nějaká místa.

Devatá příčka po víkendu, který jsme zde zažili, je maximum, čeho jsme mohli dosáhnout. Dobře, možná jsme nepodařenou zastávkou v boxech ztratili nějaké pozice, ale celkově je každý bod dobrý.

Vitantonio Liuzzi, 13.
Byl to těžký závod, ale už po včerejší kvalifikaci mi bylo jasné, že to bude těžké. Musel jsem dost bojovat s autem, neměl jsem dostatečný přítlak. Na začátku jsem se díky strategii snažil jet hodně rychle, ale na konci už mi bylo jasné, že by to bylo zbytečné a také bych zbytečně riskoval, pořád jsem neměl ideální přilnavost.

 

SAUBER

Kamuj Kobajaši, 10.
Jsem velmi šťastný díky tomu, že se nám podařilo s oběma vozy dokončit závod a že jsem mohl získat první bod. Měl jsem dobrý start, byť jsem byl na špinavé straně trati, a rychlost auta na počátku byla dobrá.

Lépe se chovalo na tvrdší směsi, proto jsme pak odjeli velmi krátký stint na měkčí sadě. Po deseti kolech jsem zajel znovu do boxů a do cíle už dojel na stejné [tvrdší] sadě. Ke konci jsem pozoroval, že mám pravou přední pneumatiku sjetou až na plátno. Proto jsem byl velmi opatrný, obzvlášť v zatáčce č. 8 – což byl také důvod, proč jsem se tvrději nebránil proti Adrianu Sutilovi.

Pedro de la Rosa, 11.
S velkým množstvím paliva jsem zpočátku hodně trpěl nedotáčivostí, takže jsem se snažil jezdit a počkat na svou pozdější šanci v závodě. Čím byl vůz lehčí, tím bylo lepší vyvážení. V přední části se to spravilo a neměl jsem už žádné problémy s pneumatikami. Ke konci bych určitě byl býval bojoval, nebýt týmového kolegy přede mnou.

Zoufale jsme potřebovali dovézt oba vozy do cíle a získat bod. Musíte být opatrní a nepodstupovat rizika, nebyla to vhodná doba pro útok s rizikem, že přijdeme o vše. Je lepší, když získáme bod, než aby to dopadlo jinak. Závod jsme dokončili konkurenceschopní, což je velmi dobré.

 

TORO ROSSO

Jaime Alguersuari, 12.
Věřím, že s naším výsledkem můžeme být spokojeni, protože na víc jsem z pozice, z níž jsem startoval, neměli. Rozhodnutí stavět dvakrát kvůli výměně pneumatik bylo správné, díky němu jsem na konec mohl útočit na De la Rosu a Kobajašiho. Žel v posledních kolech jsem na to už neměl, byl to ale povzbuzující víkend a opravdu doufám, že na to v Kanadě zatlačíme a opět získáme nějaké body.

Sebastien Buemi, 16.
Start byl dobrý, pak se ale De la Rosovi moc nepovedl výjezd ze druhé zatáčky, takže jsem ho v nájezdu do třetí mohl vnějškem předjet. Byl jsem ale trochu široký, a když jsem se vracel na trať, předjel mě Hülkenberg, což jsem mu v zatáčce č. 7 vnějškem vrátil – zřejmě mu tam však uklouzla přední část vozu a vrazil do mé zadní, čímž mi způsobil defekt pneumatiky a musel jsem ihned do boxů.

Má závodní rychlost poté nebyla zas tak špatná, vzhledem k tomu, že jsem jel s mírně poškozenou zádí, kvůli čemuž jsem měl mnohem méně přítlaku. Svedl jsem dobrý boj, jsem však trochu zklamán, takže se už těším na další závod.


WILLIAMS

Rubens Barrichello, 14.
Měl jsem problém se spojkou na startu, což byla smůla, protože celý víkend bylo všechno fajn, takže to budeme muset prostudovat. Do boxů jsme jeli o něco dříve, než jsme plánovali protože naše rychlost nebyla taková, jako ta jezdců před námi. Naše zastávka byla docela pomalá, protože jsme měli problém s předním kolem. Poté jsme měl zase problém s plynem. Naše celková závodní rychlost nebyla tak špatná, nicméně musíme rozluštit problémy, které nás trápily.

Nico Hülkenberg, 17.
Nebyl to pro nás dobrý víkend. Naše rychlost nebyla dostatečně dobrá. V prvním kole jsem měl navíc incident, což mě donutilo jet brzy do boxů. Musíme pořádně zapracovat na tom, abychom našli způsob, jak zlepšit naše výkony.

 

VIRGIN

Timo Glock, 18.
Byl to dnes tvrdý závod pro náš tým, takže je skvělé, že obě auta projela pod šachovnicovým praporkem a získali jsme tím odměnu za všechnu tu tvrdou práci týmu, kterou tento víkend odvedl. Start byl špatný, protože jsem se zarazil na startu, takže mě Bruno Senna předjel. Zůstal jsem za ním zaseklý dalších 18 kol a prostě jsem se k němu nemohl dostat tak blízko, abych ho mohl předjet, ale nakonec se mi to v zatáčce číslo 12 povedlo. Po této chvíli jsem byl o něco rychlejší a závod už byl lepší. Měli jsme dobrý pit stop a na měkkých pneumatikách se mi jelo dobře a měli jsme slušnou rychlost.

Bohužel pět kol před koncem jsem cítil zmenšenou aktivitu posilovače řízení a tým mi poradil, abych zůstal na pátém rychlostním stupni a tak dojel i závod. Ale je dobře, že jsme byli schopni dovézt auto až do konce na nejlepší pozici z nových týmů.

Lucas di Grassi, 19.

Během víkendu jsme měli hodně problémů, obzvláště co se motoru týče, ale dokázali jsme dosáhnout našeho cíle a dovézt obě auta do cíle a zakončit víkend jako nejlepší nováčkovský tým. Opět jsme dokázali naše zlepšení. Co nyní potřebujeme udělat je zaměřit se na dalším zlepšení auta, tak abychom byli konzistentně rychlejší a byli nejlepším novým týmem ve všech závodech.

John Booth, šéf týmu
Dokončit závod s oběma auty na nejlepším místě ze všech nováčků je fantastická odměna pro celý tým, který neuvěřitelně tvrdě pracoval celý víkend na různých problémech, které se objevovaly. Po včerejším problému s motorem přišel další problém, který jsme museli řešit jen hodinu před závodem, a to byl problém s mazáním motoru, což nás nutilo rozebrat auto na kousky a poradit si s motorem ve chvíli, kdy se blížil start závodu.

 

LOTUS

Heikki Kovalainen, nedokončil
Jaká škoda. V zatáčce číslo osm mi přestal fungovat posilovač řízení - vypadá to, že se něco stalo s hydraulikou. V první chvíli jsme si myslel, že jsem píchnul, řízení se najednou začalo chovat tak divně, ale pak nešla převodovka, spojka a plyn. Je to velmi nešťastné, byl to náš nejsilnější závod této sezóny. Vyjel jsme na měkčích gumách, ačkoli jsem si nebyl jistý, jak se budou na začátku závodu chovat, držely velmi dobře.

Nemůžu si pomoct, ale cítím se zklamaný, jak jsem řekl, takové věci se stávají, budeme pokračovat tímto směrem a ve výsledku budeme silnější. Jsme jen několik desetin kilometru za ostatními a známe místa, která je potřeba zlepšovat. Jsem si jistý, že do příštího roku můžeme udělat velký skok. Prozatím musíme dnešek hodit za hlavu a jít dál.

Jarno Trulli, nedokončil
Bylo to těžké, začal jsem na tvrdých pneumatikách. Tým mi řekl, že Heikki, který jel na měkčích, jede rychleji a s odlišnou strategií se dostal přes mě. Později jsem se pohodlně odtáhl od svých protivníků, ale závod pro mě kvůli poruše skončil dříve.

Mike Gascoyne, technický ředitel
Samozřejmě, že je velmi smutné, když obě auta nedokončí závod ve stejném kole, když jsme byli v tomto závodě tak silní, nejsilnější během celé sezóny. Jarno startoval na tvrdých gumách a Heikki na měkkých - Heikki byl rychlejší, ale později v závdě jej Jarno dotáhl. Odkládali jsme zastávky, monitorovali d隍, ale náhle přišly na obou autech problémy s hydraulikou. V Heikkiho případě šlo o posilovač řízení a u Jarna ještě příčinu neznáme. I přesto držíme hlavy nahoře po tak silném víkendu, nepravíme problémy a půjdeme dál.

 

HRT

Karun Chandhok, nedokončil
Je to pro mě poněkud frustrující být klasifikován na horším než 20. místě. V první části jsem se trápil s rychlostí ve srovnání s Brunem a Virginy. Když jsme ale nasadili měkčí směs, rychlost se vrátila. Brzy v závodě mi selhalo palivové čerpadlo a tak jsem se trápil s maximální rychlostí na rovinkách. Žel pět kole před cílem závodu jsem skončil v boxech.

Bruno Senna, nedokončil
Jel jsem dnes hodně dobrý závod. Start byl dobrý a mohl jsem získat nějaké pozice. První kola byla také docela dobrá. Na konci jsem měl problém s palivovým systémem, kvůli tomu jsem musel odstoupit.

Během závodu jsem měl trochu smůly s provozem, protože jsme byli před oběma Virginy. Je to škoda, že jsme měli problém s tlakem paliva, kvůli němuž jsme museli předčasně odstoupit. Přišli jsme však na příčinu a snad se nám podaří vyřešit. Svedl jsem férový souboj s Lucou Di Grassim, protože jsme měli rychlejší auto než Virgin. Snad budeme moci znovu brzy bojovat o pozice.

 

Vytisknout

Diskuze: Prohlášení týmů po Velké ceně Turecka

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

gp monaka

McLaren bere vše, Red Bull chybuje!

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

  2. Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

  3. GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

  4. Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

  5. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  6. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud