DISKUZE K ČLÁNKU Sauber Pérezova budoucnost netrápí: V neděli měl nejrychlejší auto

Sauber si myslí, že měl v neděli nejrychlejší monopost. Ve Velké ceně Itálie vybojoval 20 bodů, z toho 18 díky druhému místu Sergia Péreze - o jeho budoucnosti však moc mluvit nechce.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Sauber Pérezova budoucnost netrápí: V neděli měl nejrychlejší auto

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 11.09.2012 15:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Rostislav M. (Hlasovalo 8 lidí) 11.09.2012 08:53
talent Peréz má talent, dokáže dobře pracovat s… »
» odin (Hlasovalo 7 lidí) 11.09.2012 09:21
Až tak s tebou nesouhlasím. Každý pilot se… »
» odin (Hlasovalo 6 lidí) 11.09.2012 09:59
jj. je fakt, že se FIA a vedení F1 snaží o… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Rostislav M.

    Rostislav M.

    109.107.201.XXX
    talent Peréz má talent, dokáže dobře pracovat s pneumatikami, má rychlost a jezdí dost rozumně. Věřím, že si ho Sauber nechá, protože jejich auto opravdu v jeho rukou jede.
    Také nevěřím, že by šel tento mladý rychlík do Ferrari. Fernando nemůže mít takového konkurenta, který by ho mohl připravovat o body.

    + 8 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      Až tak s tebou nesouhlasím. Každý pilot se chce rozvíjet a časem mít šanci na zisk titulu. A musíš uznat, že šance na titul je v bohatých týmech daleko větší, než v Sauberu. (I když mně by se to docela zamlouvalo, kdyby občas týmy jako Sauber, vypálily rybník těm gigantům). Tak že Peréze jen těžko udrží. Zda půjde k Ferrari, nebo k jiné TOP stáji, je druhá věc.
      A o Fernanda vůbec nejde. Ten má jen poradní hlas, na který vedení buď dá a nebo ne.12

      + 7 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Rostislav M.

        Rostislav M.

        109.107.201.XXX
        Ano, to je pravda. Ale v současnosti jsou podmínky nastaveny tak, že i menší týmy mají šanci. Viz. úspěchy právě Sauberu. A taky s body přicházejí pro tým i finance a z pódiových umístění může vyústit více pozornosti a třeba příchod zajímavého sponzora atd. ani Řím nepostavili za den...
        Zlom budou až nové motory. Tam se uvidí jak si budou vést malé týmy...

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          jj. je fakt, že se FIA a vedení F1 snaží o rozšíření počtu aspirantů na titul a pomalu se to začíná dařit. Viz. Lotus a Sauber, navíc i takový Williams se začíná zvedat. Máš pravdu, budeme si muset počkat a těšit se.

          + 6 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel000718

            uzivatel000718

            46.39.170.XXX
            Něco jiného jsou pomalé záblesky menších týmů a něco jiného stálá umístění těch TOP týmů. S tím, že měl Sauber nejrychlější auto v Monze by se dalo možná i souhlasit..., jenže pokud nebude v Q dosahovat lepších výsledků nemá na to, aby vyhrával.

            Sauber je takové nízkorozpočtové Ferrari. Nejen že mají stejné motory, ale stejně se trápí v Q, a stejně jsou mnohem konkurenceschopnější v ostrém závodu.

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.96.XXX
              V podstatě jsi napsal to samé, co my, takže souhlasím i s tebou. I když podle mě je jedno z nejrychlejších aut (a to dlouhodobě) Mercedes. Oni mají jen problém s pneumatikami. Kdyby dokázali jet konzistentně v Monze na jednu zastávku, byli by na stupních vítězů. Ty rozdíly jsou minimální a záleží na charakteru tratě, jak která sedne jednotlivým týmům.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama