DISKUZE K ČLÁNKU Chrám rychlosti Monza: Výzvy a technické parametry slavného okruhu

Formule 1 pokračuje bez přestávky 13. závodem: Velkou cenou Itálie. Čím je zajímavý nejrychlejší okruh šampionátu v Monze a jaké jsou její technické parametry?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Chrám rychlosti Monza: Výzvy a technické parametry slavného okruhu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 08.09.2012 08:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 5 lidé) 06.09.2012 08:06
Kdyby byli frajeři, tak povolí DRS v Eau Rouge … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Hemmis

90.177.28.XXX
tak ono ty staré svodidla by musela nahradit nová bariera jak je v indy myslím tu co absorbuje určitou část sily narazu. na rfactoru sem to skoušel z f1 to celkem šlo ale v klopení jsou udělaný stejný hroby jako tam jsou nebo spíše byly i zadob slávy a stačilo to rozhodit a byl stoho fatalní crach a zkusit to z RB X1 Byl taky zažitek ale obavám se že x1 nikdo nepostavyl už jen proto že na normálním okruhu má šilený přetižený natož takhle . je to škoda 10km monzy a vlastně dvoje otočení behem jednoho okruhu bylo unikatní

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

85.161.226.XXX
Nový povrch by samozřejmě byla podmínka, ale v jiných koutech světa jsou schopni postavit celou novou trať na zelené louce ... a co se přetížení týká - to je jednoduchý: kdo má potíže, ať zpomalí. Copak jsou to nesvéprávní opičáci, aby znali jedinou polohu plynovýho pedálu (na podlaze) ?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

zlo

88.103.69.XXX
Jo, byl jsem se tam podívat, ten ovál je v katastrofálním stavu, zadní rovinka a klopený úsek za Parabolicou jsou téměř nesjízdné. Ale to klopení je hodně extrémní. Dostat se po svých až k hornímu kraji dráhy je docela kumšt.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.255.168.XXX
No, kdyby nedostal ovál nový, pekelně rovný povrch, tak by na tamních hrbolech s dnešními auty stejně nemohli jezdit, takže je to opravdu jen hypotetická debata.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

zlo

88.103.69.XXX
Obávám se, že při takovém klopení by se opakovala situace známá z Texasu 2001, kdy musel být zrušen závod CART z důvodu obrovských přetížení, které některým jezdcům způsobovaly téměř ztrátu vědomí.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

88.146.243.XXX
na starý monze jsem to zkoušel v rFactor-u a kde je velmi realná fyzika ale dnešní formule už to má problém jed na takto klopené a prohnuté trati 05

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Kdyby byli frajeři, tak povolí DRS v Eau Rouge 03 Dnes už to kvůli bezp. předpisům nejde, nenechali ani původní Hockenheim 07
Stará trať v Monze dnes: [odkaz na stránku]

+ 5 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

85.161.176.XXX
Kdyby byli frajeři, tak znovu zprovozní ovál. To by teprve byly "Výzvy slavného okruhu". Ale v době, kdy měli provlém projet jednu zatáčku v Indy se klopených vlásenek už asi nedočkám.
No nevadí, pustím si znovu Grand Prix ...
[odkaz na stránku]

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu