DISKUZE K ČLÁNKU Chrám rychlosti Monza: Výzvy a technické parametry slavného okruhu
Formule 1 pokračuje bez přestávky 13. závodem: Velkou cenou Itálie. Čím je zajímavý nejrychlejší okruh šampionátu v Monze a jaké jsou její technické parametry?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Chrám rychlosti Monza: Výzvy a technické parametry slavného okruhu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Hemmis
08:16 08.09.2012 90.177.28.XXX
tak ono ty staré svodidla by musela nahradit nová bariera jak je v indy myslím tu co absorbuje určitou část sily narazu. na rfactoru sem to skoušel z f1 to celkem šlo ale v klopení jsou udělaný stejný hroby jako tam jsou nebo spíše byly i zadob slávy a stačilo to rozhodit a byl stoho fatalní crach a zkusit to z RB X1 Byl taky zažitek ale obavám se že x1 nikdo nepostavyl už jen proto že na normálním okruhu má šilený přetižený natož takhle . je to škoda 10km monzy a vlastně dvoje otočení behem jednoho okruhu bylo unikatní
rock
15:03 07.09.2012 85.161.226.XXX
Nový povrch by samozřejmě byla podmínka, ale v jiných koutech světa jsou schopni postavit celou novou trať na zelené louce ... a co se přetížení týká - to je jednoduchý: kdo má potíže, ať zpomalí. Copak jsou to nesvéprávní opičáci, aby znali jedinou polohu plynovýho pedálu (na podlaze) ?
Petr
08:06 06.09.2012 109.81.245.XXX
Kdyby byli frajeři, tak povolí DRS v Eau Rouge Dnes už to kvůli bezp. předpisům nejde, nenechali ani původní Hockenheim
Stará trať v Monze dnes: [odkaz na stránku]
Stará trať v Monze dnes: [odkaz na stránku]
rock
07:52 06.09.2012 85.161.176.XXX
Kdyby byli frajeři, tak znovu zprovozní ovál. To by teprve byly "Výzvy slavného okruhu". Ale v době, kdy měli provlém projet jednu zatáčku v Indy se klopených vlásenek už asi nedočkám.
No nevadí, pustím si znovu Grand Prix ...
[odkaz na stránku]
No nevadí, pustím si znovu Grand Prix ...
[odkaz na stránku]