DISKUZE K ČLÁNKU Whitmarsh se zastává Mercedesu: Jejich zadní křídlo je legální

Kolem řešení zadního křídla Mercedesu a F-kanálu vedoucího do přední části vozu to začíná vřít. Red Bull s Lotusem jejich systém označili za nelegální a stěžovali si FIA, podle šéfa McLarenu je ale v pořádku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Whitmarsh se zastává Mercedesu: Jejich zadní křídlo je legální

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 22.03.2012 14:02 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Nasir

    XXX
    Asi nechápeš ako to funguje i s obrázkou Petra to viac menej jasné. Tá diera tam je stále len ju zakríva krídlo,keď sa krídlo odklopí tak sa diera odkryje a prudi do nej vzduch. Tá diere nieje sučastou DRS. Samozrejme ide o výklad pravidla,ale nič nelegálne natom nieje. Rovnako obchádza pravidla RedBull ,keď sa zase snaží viesť výfukové plyny do difuzoru a ma flexi krídlo vrámci merania.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Coehoorn

      XXX
      Sorry som napísal tvoj nick do zlej kolonky.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Nasir

      XXX
      Ne, pouze tobě to stále ještě nedošlo. Přesně to, co jsi popsal, je aero prvek ovládaný/zapínaný pilotem (v tomto případě ho pilot ovládá tlačítkem) a ten pravidla výslovně zakazují. Už to tu jasně napsal "Hm.." - tlačítkem DRS pilot neaktivuje pilot pouze DRS, ale i tento druhý systém a ten není povolen.

      Red Bull výfuky jsou zase jiná kauza a jak jsem řekl - pokud si je někdo jistý, že tyto výfuky jsou nelegální, ať tedy podá taky protest. Proti tomu nic nemám, nenadržuji RB.
      Flexi přední křídlo RB bylo v podstatě nelegální - v závodech bylo vidět, že jeho ohebnost odporuje pravidlům, ale rozdíl je v tom, že jeho legálnost byla určená měřením (jak jinak testovat ohebnost). A pokud to FIA neuměla změřit dostatečně funkční metodou, tak to RB prošlo. U tohoto prvku u Mercedesu je to jiné, tady není co měřit.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama