DISKUZE K ČLÁNKU Whitmarsh se zastává Mercedesu: Jejich zadní křídlo je legální

Kolem řešení zadního křídla Mercedesu a F-kanálu vedoucího do přední části vozu to začíná vřít. Red Bull s Lotusem jejich systém označili za nelegální a stěžovali si FIA, podle šéfa McLarenu je ale v pořádku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Whitmarsh se zastává Mercedesu: Jejich zadní křídlo je legální

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 22.03.2012 14:02 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Nasir

    XXX
    Je vidět, že hodně lidí má radost, že na to nepřišel RB, ale podstata věci je někde jinde. Když srovnám tahle vyjádření pro a proti, tak je evidentně jasné, že - ať se to někomu líbí nebo ne - pravdu mají RB a Lotus. Vyjádření pana Whitmarshe dokonce působí tak prostoduše, že snad ani nemůžou být jeho slova, ale špatný překlad. "pro mechanismus DRS je stanovena výjimka a podle mě se vztahuje i na to..." - to je jasný nesmysl. Co je DRS vědí všichni a v pravidlech je to jasně stanoveno. Žádný další systém napojený na DRS nemůže být považován za součást DRS a součást výjimky. To by si jinak mohly týmy na DRS napojit naprosto cokoliv, včetně zakázaného foukání (pokud by to hypoteticky mělo smysl a šlo by to). Pokud jsou jakékoliv aktivní zásahy pilota do aerodynamiky zakázány, měl by být zakázán i tento systém.

    Můžu se zeptat redakce - vyjádřila se nějak podrobněji FIA k tomu, na základě čeho tenhle systém povolila?

    A ještě něco - pokud je pan Brawn přesvědčen, že RB má nelegální výfuky, ať si za tím stojí a klidně podá protest. Pokud bude jen zbaběle mlčet a hospodsky nadávat a pak to účelově vytáhne teprve ve chvíli, kdy jemu samému teče do bot, tak to bude vypadat, že je to on sám, kdo se snaží odvracet pozornost od vlastních problémů (podvodů?).

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • poli

      XXX
      :D :D podle mého názoru to nelegální není protože to funguje jenom při použití DRS tedy alespoň zadní křídlo podle mě by se přední křídlo mohlo bez použití DRS fungovat samo a aktivovat se pouze urcitou rychlostí. A pokud řekne že při 3.treninku jezdily s hodne paliva a ztratily minimum tak si myslim že to přední křídlo tam určitě bude figurovat. A jinak proč by podával protest? si vem že Mercedes má nejjednoduší řešení skoro ze všech aspoň mě to tak připadá a kdyby ho udělali podobně jako RB tak by mohli ziskat dalsi desetinky k dobru asi tak :D

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu