Nasir
16:27 17.03.2012 XXX
Je vidět, že hodně lidí má radost, že na to nepřišel RB, ale podstata věci je někde jinde. Když srovnám tahle vyjádření pro a proti, tak je evidentně jasné, že - ať se to někomu líbí nebo ne - pravdu mají RB a Lotus. Vyjádření pana Whitmarshe dokonce působí tak prostoduše, že snad ani nemůžou být jeho slova, ale špatný překlad. "pro mechanismus DRS je stanovena výjimka a podle mě se vztahuje i na to..." - to je jasný nesmysl. Co je DRS vědí všichni a v pravidlech je to jasně stanoveno. Žádný další systém napojený na DRS nemůže být považován za součást DRS a součást výjimky. To by si jinak mohly týmy na DRS napojit naprosto cokoliv, včetně zakázaného foukání (pokud by to hypoteticky mělo smysl a šlo by to). Pokud jsou jakékoliv aktivní zásahy pilota do aerodynamiky zakázány, měl by být zakázán i tento systém.
Můžu se zeptat redakce - vyjádřila se nějak podrobněji FIA k tomu, na základě čeho tenhle systém povolila?
A ještě něco - pokud je pan Brawn přesvědčen, že RB má nelegální výfuky, ať si za tím stojí a klidně podá protest. Pokud bude jen zbaběle mlčet a hospodsky nadávat a pak to účelově vytáhne teprve ve chvíli, kdy jemu samému teče do bot, tak to bude vypadat, že je to on sám, kdo se snaží odvracet pozornost od vlastních problémů (podvodů?).
Můžu se zeptat redakce - vyjádřila se nějak podrobněji FIA k tomu, na základě čeho tenhle systém povolila?
A ještě něco - pokud je pan Brawn přesvědčen, že RB má nelegální výfuky, ať si za tím stojí a klidně podá protest. Pokud bude jen zbaběle mlčet a hospodsky nadávat a pak to účelově vytáhne teprve ve chvíli, kdy jemu samému teče do bot, tak to bude vypadat, že je to on sám, kdo se snaží odvracet pozornost od vlastních problémů (podvodů?).