DISKUZE K ČLÁNKU Vyjádření Pirelli k defektu Vettela z úvodu závodu v Abú Zabí

Italský dodavatel pneumatik Pirelli se vyjádřil k nehodě Sebastiana Vettela z úvodu víkendového závodu na okruhu Jas Marina. Jako možnou příčinu problému vyloučil strukturální poškození pneumatiky či ventilku. K odstoupení šampiona zřejmě vedly ostré úlomky na trati.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vyjádření Pirelli k defektu Vettela z úvodu závodu v Abú Zabí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 16.11.2011 21:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasoval 1 člověk) 16.11.2011 11:41
Už jsem to jednou pod článek vkládal, kdyby… »
» uzivatel000026 (Hlasoval 1 člověk) 16.11.2011 12:05
Asi tam nejaky svincik byl a Vettel si to… »
» Petr (Hlasoval 1 člověk) 16.11.2011 14:32
Zřejmě nějaká propálená část karoserie, o které… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Adam P.

    Adam P.

    XXX
    Netuším, jak došlo k defektu pneu, ale zdá se mi krajně divné, aby zbylé části pneu poškodili zavěšení a podvozek natolik, aby nemohl pokračovat - spíš se mi zdálo, že při výletu mimo trať si poškodil zavěšení při jízdě "bokem" kdy v jednu chvíli ráfkem nabíral drny trávy... Tak jako tak je mi líto, že nemohl pokračovat, mohla to být skvělá stíhací jízda.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Lumix

      XXX
      To ne, od poškodil to zavěšení po cestě do boxů. Jak jel jen po třech kolech, tak díky tomu že byla pravá zadní guma prasklá, tak se auto naklánělo na pravou zadní stranu a tím bohužel dřel zavěšením o asfalt na trati, až ho postupně zničil. Škoda té vadné pneumatiky 09

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Zřejmě nějaká propálená část karoserie, o které mluví Horner.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Ještě k tomu kouři - dnes odpoledne jej vysvětlil Horner: "There was some worn bodywork that got burned, and that gave the appearance of smoke from the tyre after the start."
    Podle něj tedy nepocházel z pneumatiky, jak se mi dříve zdálo, ale z teplem opotřebované karosérie.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      XXX
      Este jedna "vec".
      Jak sa Vettel "odlepi" z miesta (cas napr. cca 0:22-23), nieco po nom zostane na zemi - nieco cierne - a nepripada mi to ako "obycajny" flek... skor ako "3D" objekt (nejaky ulomok? utrzok gumy?...) mozno len zdanie. 04

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Bridgestone

    XXX
    Ja si myslim, ze si za to Red Bull moze mozno sam.
    Niekto z paddocku raz v rozhovore spominal, ze RB sa dost hra s tlakom v pneumatikach. Asi ju RB tento krat prilis malo nahustil, Vettel v uvodnom kole pneu malo zahrial (tj tlak nebol dostatocne vysoky), a sa mu jednoducho vyzula na obrubniku...

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Kouř podle mě nebyl z motoru ani oleje, zdá se, jakoby s ní něco bylo (špatný tlak?). Zakouřilo se z ní i v první zatáčce (na tom videu to není vidět, kryje to Hamiltonův vůz), ale Red Bull tvrdí, že ztrátu tlaku telemetrie nezaznamenala. Vadné čidlo? Jenže Vettel až do druhé zatáčky nic necítil. Možná opravdu na něco najel. Na příčinu se v podstatě nepřišlo, my tady můžeme jen spekulovat.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • achmed-cz

    achmed-cz

    XXX
    úlomky na trati u vedoucího závodníka v prvním kole? Kde se tam vzaly? Něco mi tady nesedí.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Už jsem to jednou pod článek vkládal, kdyby náhodou.. [odkaz na stránku]
      A pro změnu opravdové záběry, start za Vettelem z pohledu Buttona: [odkaz na stránku]

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Lumix

        XXX
        A já už dokonce vím, kdo je ten sniper, co prostřelil Vettelovi tu pravou zadní pneumatiku 18

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      XXX
      ono se totiž o závodním víkendu nejede pouze v F1, ale je tam spousta doprovodných závodů a pochybuji, že trať po každém z nich pečlivě zametou 04.
      k tomu videu od Petra: při startu se Vetlovi zakouřilo od později poškozené pneu. dalo by se tedy odvozovat, že ji poškodil při startu? to se mi nezdá až tak pravděpodobné, protože při probrždění pneu taky většinou hned příští zatáčku neujde. spíš si tak říkám, jestli ten kouř není třeba od výfuků ústících poblíž pneu.... ale to jen tak "fantazíruju" 03

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000026

        uzivatel000026

        XXX
        Asi tam nejaky svincik byl a Vettel si to poskodil nekde ke konci zahrivaciho kola. Guma mohla byt poskozena take uz z kvalifikace, ale pak by bylo malo pravdepodobne, ze by na to zaprve neprisli a zadruhe by se to projevilo prave na startu.

        Kazdopadne to zakoureni na startu bylo asi uz dusledkem nejakeho poskozeni - mela mensi tlak, proto prave kolo nemelo takovou prilnavost jako leve a vic zahrabalo. V prvni zatacce ho to trochu rozhodilo a ve druhe uz to neustal.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          XXX
          kdyby byla poškozená už z kvalifikace, tak si mylím, že to odhalili už před závodem a požádali by o možnost její výměny. v úvahu spíše připadá zahřívací kolo, jinak naprostý souhlas.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama