DISKUZE K ČLÁNKU Boullier: Heidfeld zklamal. Požár byla jeho vina

Nick Heidfeld čelí kritice z vlastních řad. Šéf týmu Renault není spokojen s jeho výkony a domnívá se, že požár vozu na Hungaroringu byla vina závodníka.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Boullier: Heidfeld zklamal. Požár byla jeho vina

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 09.08.2011 22:38 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Dlouhaan

    XXX
    Heifeld býval nepatrně pomalejší než Kubica, a Kubica má schopnosti na to být mistrem světa, takže si stále myslím že je Nick dobrý pilot.. Tomu se musím smát, když čtu, že si mysleli, že "náhradník"
    povede tým. A k čemu tam je Vitalij?????
    Přál jsem si příští rok vidět Roberta v týmu s Nickem, teď mám ale pocit, že už Nicka v Renaultu další sezóny neuvidíme.. Kdo by tam zůstal, po těch všech kritikách. 05

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ruzak

    XXX
    za vše mohou ruský prachy a nápis Lada na Renaultu. Ostuda.Hamba

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pec

    XXX
    K jakým výkonům by se měl asi tak vzpínat? Jezdí cca stejně špatně jako Petrov a má cca stejně špatné auto jako Petrov. Bodů v šampionátu mají taky oba zrhuba stejně. Tak jaké pak copak? 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kefi

    XXX
    aaaa omlouvám se, to nebylo na mě. 12 11 01 Díky Dusinko3, máme stejnou pravdu.:)

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Panek

    XXX
    Je to nevraživost Francouzů vůči Němcům. V Miusy promluvíte německy a už vás na startovačku místní nepustí.
    Navíc mají i francouzkou "náhradu".
    Jde o latetní nenávist, stejně jako u LH jde o latentní rasimus.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • sony

    XXX
    aby se Nick udržel měl by porážet rozdílem třídy Petrova a to se nějak neděje,měl by v kvalifikaci mu dát 0.5s a v závodě mu ujet aspon o 20s.a ne divat se na jeho výfuky jak mu ujíždí 05.je za zenitem

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000299

    uzivatel000299

    XXX
    Heidfeld je tragét co nemá ve Formuli 1 co dělat. 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    XXX
    Msjé Bojler není schopen přiznat, že Renault na letošní sezónu postavil plečku, která není schopná obstát v konkurenci, navíc je opatřena samozapalováním a tak samozřejmě celou vinu háže na Heidfelda. Pokud měl někdo vidět první trénink z Maďarska, když jezdil Senna, tak mu bylo jasné že tahle mašina není aspirantem na prvenství. Ten chudák se s tím volantem pral v každé zatáčce, zatímco jiní piloti při ovládání vozu neměli takové problémy. Netvrdím, že Heidfeld je špičkový pilot, ale s takovým šrotem by neuspěl nikdo.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000729

    uzivatel000729

    XXX
    Grosjean nepotřebuje protekci.Jeho výsledky v GP2 hovoří samy za sebe.Byla by hloupost mu nedat druhou šanci.
    Bohužel,se vší úctou,Nick už nemá co nabídnou.Začátek sezony mu celkem vyšel,ale teď už je k těm počátečním výsledkům skutečně daleko.Když má s někým kolizi,tak se potom k tomu ještě dlouhé týdny vrací.Jakoby si chtěl "vydupat" pravdu aby Boullierovi ukázal,že u něj chyba nebyla.
    V tom je největší rozdíl oproti Robertovi.Ten nějaké incidenty háže za hlavu a soustředí se na závodní víkend.Jsem zvědavý jestli se ještě vrátí.
    Pak bych chtěl vidět,jak by to u Rencka vyřešili.kdo by dostal černého Petra.....Petrov (dobrý závodník s penězi),Grosjean (talentovaný šampion GP2),nebo Kubica (dříč který dokáže zajet stabilně velmi dobře).

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jiras

    jiras

    XXX
    Ukázka pitstopu Heidfelda ze Silverstone:

    [odkaz na stránku]


    Jezdec vytočí motor (ne na plné otáčky jak někdo píše, to je blbost, akorát by protočil kola) po cca 2 sekundách a čeká na povel, tak je to natrénované. Když se tankovalo, tak čekal na pokyn podle doby tankování, to teď nemá smysl. Takže imho Heidfeld neudělal nic špatně, prostě se zastávka protáhla a ukázal se nedostatek jejich výfuků. Grosjean má pěknou protekci, holt Frantíci.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Eracer

    XXX
    Pan Boullier tam skrátka Nicka nechce. Tady se doslova jedná o vypuzení. Když viděl jak jezdí chce dát příležitost mladíkovi který zaplatí. zase a opět peníze. Ale co F1 už není dávno sportem ale businesem. 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • matin

    XXX
    Dokáže někdo fundovaný vysvětlit, proč má pilot stát na plynu a držet to v plných otáčkách v pitu? Vyžaduje to nějak technika, nebo je to čistě kuli rychlejšímu startu?

    Jinak Boulliera bych taky nakopal do pr**le, přijde mi, jako pěkný křivák. Do médií pořád "vše je ok, forma bude, peníze jsou...", ale výkony tomu nějak neodpovídají. Nevěřím mu hned od jeho začátku v souvislosti s fámami ohledně přestupu Kimiho do Renaultu.

    Na jednu stranu je mi trochu líto Nicka, že mu ten comeback absolutně nevyšel, na druhou stranu se už hodně těším na návrat Roberta. Vitalij na špičku zatím nemá, nicméně na druhou sezónu to mysím není špatné.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Oňo

      XXX
      Je to vysoko otáčkový motor ktorý ma maximálny krútiaci moment na hranici nastavenia omezovača otáčok, t.j. 18 000 ot/min. Rozjazd sa u F1 nedeje ako pri červenej na križovatke, že pridávam a postupne púšťam spojku. Tu jazdec spravidla púšťa spojku okamžite, zadné kolá si trošku hrabnú a jazdec vyrazí. Potom stlačí tlačítko omezujúce rýchlosť v boxovej uličke a ide po hranicu, kde tento režim opustí. Priebeh krútiaceho momentu klesajúcimi otáčkami prudko klesá k volnobežným otáčkam. Ak nedá plný pred pustením spojky tak motor mu zastane. To isté sa stane, ak tam nemá najnižší prevodový stupeň I. Je to najlepšie si pozrieť z grafu, kde je závislosť krútiaceho momentu na otáčkach motora Renault V8. Aj na trati preto toľko radení, aby jazdec udržal motor ma rozmedzí otáčok 16-18 000 ot/min., vyšší krútiaci moment = vyššie zrýchlenie.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kefi

        XXX
        Pochybuju, žýe nejvyšší točivý moment budou mít kolem 16-18tis. To spíš nejvyšší výkon. troufnu si tvrdit, že maximální kroutící moment bude někde kolem 13-15tis/ot. Jinak nevidím důvod, proč by se zhruba v těchto otáčkách rozjížděli jak z boxů tak na startu?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000587

        uzivatel000587

        XXX
        ten dovod si sice napisal dobre ale preco tu udavas cisla o ktorych nemas tusenia. maximalny krutiaci moment urcite nebude pri otackach 16-18tis/min pretoze v tychto hodnotach bude maximalny vykon a keby ti ta otackova charakteristika spalovacieho motora nieco hovorila tak by si nenapisal taku hovadinu. Mkmax nikdy nebude lezat v rovnakych otackach ako max. vykon. taky motor este nevyrobili a ak ano tak o nom neviem. prikladam ti aj otackovu charakteristiku SM F1 z roku 2008 (malo by to byt cca rovnake az doteraz kedze je zmrazeny vyvoj). neviem sice nakolko je to pravdive ale vyzera to celkom realne [odkaz na stránku]
        a to ze sa nerozbiehaju z maximalnych otacok by si aj mohol pocut ked uz sme pri tom.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kefi

          XXX
          Kámo, ale to jsi napsal ty, že nejvyšší kroutící moment je mezi 16-18tis, ne já. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Kefi

          XXX
          Přečti si znova, jaký si napsal první příspěvek a jak jsem reagoval já. Ten graf co jsi poslal odpovídá zhruba tomu, čím jsem reagoval.. V tom případě nechápu, proč říkáš, že nic nevím o spalovacím motoru???

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Speed

    XXX
    Za chvíli ještě na něj svede ,že špatně zkonstruoval vůz Renault 11Heidfeld jako obětní beránek to má Boulier z té vší smůly taky štěstí obětního beránka.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama