Prohlášení týmů po Velké ceně Německa: Emotivní Hamilton, frustrovaný Red Bull

F1NEWS.CZ, 24. července 2011, 15:59 Google+

NÜRBURGRING; Jak hodnotí piloti a vybraní zástupci týmů desátý závod letošní sezóny?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Red Bull

Red Bull | foto: Red Bull Racing

Sdílejte článek

MCLAREN

Lewis Hamilton, 1.
Zajíždět kolo za kolem v na desetinu stejných časech byla skutečná dokonalost a ve spojení s mým agresivním stylem jsem měl pocit, že pohyby, které dělám, jsou jedny z nejpreciznějších, jaké jsem za dlouhou dobu předvedl. Být schopný celou dobu řídit hlavou a dělat to úplně přesně bylo obrovsky uspokojivé. Byl jsem na dobrém místě a takovéhle dny se vám vyplatí víc, než si dovedete představit.

Každé vítězství je jedinečné, ale společně s emocemi, úsilím a vší energií, které tým vložil do tohoto vozu, a s jakou vervou, prostě to nemůže být lepší. Když jsem sem jel, říkal jsem, že bych to bral jen jako jeden ze závodů. Vyhrát je pro nás neuvěřitelně pozitvní, ale je před námi dlouhá cesta a je potřeba dosáhnout konzistentnosti. Kdybych teď něco povídal, byla by to katastrofa, protože příští závod bude velice, velice těžký. Jsme ale zpátky v ringu a já doufám, že si takhle povedeme dál.

Jenson Button, nedokončil
Měl jsem příšerné první kolo, nevěděl jsem, kde až jsem skončil, a pak se mi nedařilo předjet Petrova. Nakonec se to povedlo, ale opět jsem skončil za dalšími dvěma jezdci. Moje tempo bylo v porovnání s Massou a Vettelem dobré, takže to vypadalo zajímavě. Zažil jsem spoustu zábavy, než přišly technické problémy s hydraulikou a musel jsem z bezpečnostních důvodů odstoupit. Nikdy nevíte, co se stane s hydraulikou, protože samozřejmě řízení je hydraulické stejně jako řazení - a co by vám pak zůstalo? 

Dohnat první tři bylo bez šance, ale další dvě pozice vypadaly dobře. Adrian Sutil, kterého jsem předjel hned po Rosbergovi. dojížděl Massu s Vettelem, takže jsme mohli mít dobrý závod. Myslím, že bychom se nakonec mezi první tři nedostali, ale čtvrté místo bylo rozhodně možné. Hlavně jsem si to tam dneska užil.

Martin Whitmarsh, šéf týmu
Co na to říct? Lewis byl perfektní v kvalifikaci, perfektní v závodě a výsledek je perfektní také. Měl vynikající start z čela roštu, vletěl předjetím Marka do vedení a pak přidal prvních pár kol. Potom ho tým strategicky správně zavolal do boxů a pod velkým tlakem bezchybně provedl zastávku. Byl to napínavý závod opravdu na hraně se zapojením třech bojujících týmů. Když k tomu dojde, vítězství je vždy těžce vydobyté a hodně uspokojující. 

Věřte mi, tento úspěch budeme slavit hodně dlouho a hlasitě, jak tady na Nürburgringu, tak ve Wokingu, a také v Brixworthu a Stuttgartu, domově Mercedes-Benz HighPerformanceEngines, pro něž to byl domácí závod. Jako vždy, jejich motor byl super. 

Jenson měl dnes těžký závod a zastavil ho předčasně problém s hydraulikou. Bude nevyhnutelně zklamán, ale je to velkolepý týmový hráč a báječní závodník, takže jsem si jistý, že v Budapešti bude zpět. Pokud jde o Lewise, myslím, že jeho šestnácté vítězství v grand prix bylo jedno z nejlepších: zářivý, spolehlivý výkon, který až příliš jasně ukazuje, jak strašně konkurenceschopný je.

 

FERRARI

Fernando Alonso, 2.
S dnešním výsledkem jsem nadmíru spokojen. Máme za sebou víkend, který asi nepatřil k nejlehčím. V pátek jsme měli trochu problémy, v kvalifikaci jsme byli pátí s půlvteřinouvou ztrátou na pole position, takže jsme se s tím trochu prali. Přes obtíže jsme ale druzí a bojujeme o vítězství, to je fantastické. Druzí ve Valencii, první na Silverstone a druzí tady. Se třemi různými pravidly, třemi různými okruhy jsme pořád první nebo druzí na třech různých oválech s různými teplotami. Za každých podmínek tedy prokazujeme konzistenci, což nás staví do dobré pozice, abychom si užili závěr letošního šampionátu.

Těším se na trochu teplejší trať. Měkká a superměkká směs by pro nás mohly být trochu výhoda v tom, jak s nimi dokážeme zacházet. Za týden nás čeká další zajímavý víkend. McLaren pokročil dopředu a Red Bull bude extrémně silný, takže je to pro nás výzva.

Ne, nemyslím si to (že by byl Sebastian Vettel v Německu pod zvýšeným tlakem). Byl to špatný závod nebo tak něco. Myslím, že se na začátku roztočil a nevím, jak se stalo, že visel za Felipem. Tyhle věci se stávají.

Felipe Massa, 5.
Byl to dobrý závod, spoustu okruhů jsem v něm odjel kolo na kolo s Vettelem. Škoda času ztraceného na začátku za Rosbergem. Mercedes je jedno z nejhůře předjížditelných aut, protože je hodně rychlé na rovinkách. DRS tu moc nepomáhalo, když si uvědomíte, že jsem jeho i Vettela předjel na brzdy v nájezdu do první zatáčky, kde pohyblivé zadní křídlo používat nemůžete. Samozřejmě bych raději před mistrem světa zůstal až do konce, ale při poslední zastávce v boxech jsme měli problém s maticí levého zadního kola, což mě stálo pár vteřin. Takové věci se stávají a stěžovat si je k ničemu.

Na startu se mi dařilo dobře, ale pak mě Vettel zavřel na vnitřku a já ho zkusil objet po vnějšku, protože jsem neměl jinou možnost, když jsem chtěl získat nějaké pozice. Nakonec jsem ale naopak jednu ztratil ve prospěch Rosberga. Teď jedeme do Budapešti, budeme tam mít nejměkčí pneumatiky a doufejme, že i trochu letnější počasí, to by mělo pomoct. Musíme pokračovat po téhle cestě a dostane se nám zadostiučinění, tím jsem si jistý.

Stefano Domenicali, šéf týmu
Pozitivní výsledek skvělého závodu, který byl opravdu vzrušující, a ve kterém oba naši jezdci předvedli velmi dobré výkony. Počasí bylo to nejhorší možné pro nás, příznačné však je zůstat v boji o vítězství do samotného konce. Jdeme správným směrem a musíme takhle pokračovat při současném uvědomování si, že je nezbytné neustále zvyšovat úroveň našeho výkonu. Je mi líto Felipeho, který přišel o pozici při úplně poslední zastávce. Takové věci se stávají, jak jsme viděli už letos mockrát po celé délce pitlane.

Teď máme je pár hodin na chycení dechu před upřením pozornosti na příští kolo v Budapešti, kde bychom rádi potvrdili všechen vývoj, který jsme zatím předvedli. Zároveň si uvědomujeme, že máme proti sobě silné soupeře. Není náhoda, že Fernando v posledních třech závodech získal víc bodů, než kterýkoli jiný jezdec, a tým odvedl maximum v posledních dvou. Znamená to, že pracujeme tak tvrdě, jak to jen jde, a věříme v to, co dělám,e bez polevování v našem úsilí.

 

RED BULL

Mark Webber, 3.
Dnes jsme nebyli dost rychlí. Dělal jsem, co jsem mohl. Jsem spokojený s tím, jak jsem jel. Kluci přede mnou ale měli velký náskok, hlavně v pozdních fázích stintů. To naší strategii trochu znevýhodnilo. Víme, že se musíme zlepšovat, dnes jsme tomu ale nemohli dát víc, než jsme dali. Jsem zklamaný, že jsem nevyhrál, měl jsem dobré zastávky v boxech, prostě smíšené emoce. Stále se ještě máme co učit, dělali jsme slušné pokroky, ale musíme se stále zlepšovat.

Pokud chcete srovnávat mě a Seba, v posledních třech závodech se to vyrovnalo. Minulý závod jsme ale prohráli a tady taky. Nemusíme být zrovna géniové jako Einstein, ale musíme pracovat tvrdě. Podávat stále výkony, učit se. Máme dobrou továrnu a spolehlivost vozu, takže na to musíme jen víc tlačit.

Sebastian Vettel, 4.
Cítil jsem, že se dostanu ven dřív než Filipe, a bylo příjemné vidět Ferrari stále stát (v boxech). Myslím, že jsme oba jeli přesně na limitu až dokonce závodu. Čtvrté místo ale nebylo dnešním maximem, což není zrovna uspokojivé. Potřebujeme víc pracovat, abychom naše auto dostali zpátky na stupně vítězů a možná i na nejvyšší stupínek. Musíme k dnešku přistupovat tak, že někteří byli rychlejší než my, ale určitě nejsem šťastný ani spokojený. Necítil jsem se dobře celý víkend, nikdy jsem neměl tempo, které měl Mark se svým autem.

Christian Horner, šéf týmu
Fascinující závod - samozřejmě třetí a čtvrté místo není to, po čem jsme toužili, ale pořád je to slušná dávka bodů pro oba jezdce. Dostali jsem Marka do vedení díky včasné zastávce, bohužel při druhé už to tak dobré nebylo a propadl se na třetí místo. Zkusili jsme ho nechat ještě při posledním stintu co nejdéle na trati, ale nakonec z toho byla stejně třetí pozice. 

Sebastian si velmi brzo udělal plošky na pneumatikách, rozhodli jsme se zariskovat a Sebastian pak strávil spoustu času pohledem na převodovku Massy. Došlo to až k závodu v boxech, kde naši kluci odvedli fenomenální práci a poskočili jsme před Ferrari. Bylo to trochu nervydrásající a myslím, že jak dnes řekl Sebastian, dluží čtvrté místo jim.

trio

FORCE INDIA

Adrian Sutil, 6.
Byl to skvělý závod, jsem potěšen výsledkem, tým si to zasloužil. Po celý víkend jsme měli dobré auto, vše šlo perfektně. Pneumatiky hodně vydržely, povedla se nám strategie, to mi pomohlo předjet Nika (Rosberga). Většinu času jsem ale jel osamělý. Je to něco extra, povedl se mi dobrý výsledek při mé domácí velké ceně. Chci tedy poděkovat fanouškům za jejich skvělou podporu. Je to ale jen začátek, stále máme co dělat. Chceme bodovat a dohnat týmy před námi.

Paul di Resta, 13.
Jsem frustrovaný, protože jsem měl šanci na body. Na startu jsem si udržel svojí pozici, v první zatáčce jsem bojoval s Michaelem. Pak mě někdo trefil zezadu, to musel být Nick (Heidfeld). Roztočil jsem se, to můj závod ovlivnilo. Je to škoda, protože se nám tu docela dařilo. Hodně jsem tlačil, abych se vrátil na body, ale dnes to nešlo. Dobrá zpráva je, že Adrian získal body a ukázal, že máme dobré auto.

Vidžaj Mallya, šéf týmu
Dnes to byl skvělý týmový výkon. Jsem rád, že byl Adrian šestý. Kvůli tomu jsme všichni tak tvrdě pracovali. V posledních závodech jsme měli celkem smůlu, ale dnes jsme ukázali pravý potenciál auta. Bohužel, Paul měl kolizi s Heidfeldem. Nebýt toho, určitě bychom měli na bodech obě Force Indie. I tak je to ale vítaných osm bodů do souboje s Toro Rosso.

 

MERCEDES

Nico Rosberg, 7.
Dnes jsem dobře odstartoval a v prvním kole získal pozice, díky tomu jsem jezdil pátý. Neměl jsem ale perfektní nastavení a auto nejelo tak dobře jako v kvalifikaci. Svedl jsem pár dobrých soubojů s Massou, ale přestože jsem se hodně snažil, nebylo možné ho za sebou udržet. Sedmé místo je ok, ale víme, že nás čeká ještě nějaká práce, abychom maximálně využili naše nejnovější komponenty v závodě. Mám za sebou skvělý tým, jak inženýry, tak kluky v garáži, takže jsem si jistý, že to zvládneme a uvidíme, co se bude dít za týden v Maďarsku.

Michael Schumacher, 8.
Dnes to byl hodně vzrušující závod se spoustou akce pro diváky i pro jezdce. Snad se všichni na tribunách bavili a trochu to kompenzovalo studené počasí. Hodiny mě zastihly úplně nepřipraveného, ale to místo je proslulé svou záludností za mokra, i když dnes zas tak mokro nebylo. Každopádně mě to stálo několik pozic, to je samozřejmě škoda. Ke konci mohl déšť pomoct, ale šance byly nízké, takže jsem na to nespoléhal. Celkově jsem se závodem spokojený. S malým krůčkem vpřed, který jsme udělali, se můžeme do Maďarska těšit.

Ross Brawn, šéf týmu
V počátečních fázích závodu to pro nás vypadalo dobře, Nico jezdil v první šestce a zdálo se, že by v první šestce mohl i dokončit. Ve třetím stintu tam ale nebylo dost rychlosti, to ho stálo pozici. Co se Michaela týče, myslíme si, že že brzdil na mokrém obrubníku na vjezdu do desáté zatáčky, a to ho roztočilo. Potom jel povedenou stíhací jízdu, díky které dojel méně než deset vteřin za Nikem. Dnes jsme viděli v celém poli spoustu dobrých závodnických manévrů, naši jezdci se spousty z nich účastnili a dovezli pár dalších důležitých bodů do šampionátu.

 

SAUBER

Kamuj Kobajaši, 9.
Povedl se mi start, takže jsem získal nějaké pozice v prvním kole. Po prvním kole jsem byl dvanáctý. Pak to ale bylo složité, protože nám to tady vůbec nešlo. Body jsme získali jen díky dobré strategii, chci týmu poděkovat za skvělou práci. Williamsy jsem předjel, ale předjet Michaela Schumachera nešlo. Byl mnohem rychlejší na rovinkách. Jsem ale šťastný, že jsem po špatné kvalifikaci bodoval. Doufám, že v dalším závodě budeme lepší.

Sergio Pérez, 11.
Nejsem vůbec spokojený. Vzhledem k postavení na startu jsme věděli, že to nebude lehké, Kamuj dokázal bodovat. Jsem na sebe naštvaný kvůli chybě v osmém kole. Vyjel jsem na trávu a poškodil pneumatiky, proto jsem musel tak brzy do boxů. Teď se chci soustředit na další závod, který bude už za pár dní.

Peter Sauber, šéf týmu
Když se podíváme, odkud jsme startovali, můžeme být spokojeni. Oba jezdci zajeli silný závod a tým získal dva body.

James Key, šéf týmu
Tohle opravdu nebyl náš nejlepší víkend, ale je skvělé, že máme body. Kamuj zajel skvělý závod, za zrádných podmínek dostal z pneumatik maximum. Myslím, že deváté místo je dobré. Sergio byl docela konkurenceschopný. Bohužel dostal v úvodních kolech smyk, to ho zdrželo, takže dokončil závod jedenáctý. Celkově to nebylo špatné, ale máme stále co dělat, abychom svou výkonnost udrželi i v dalších závodech.

 

RENAULT

Vitalij Petrov, 10.
No, jsou to další body, ale musíme zjistit, proč jsme ztratili pozice a proč jsme nezajeli do boxů dříve. Start byl dobrý, měl jsem několik slušných soubojů s Michaelem a Jensonem. Musíme ale zjistit, proč Saubery a Force Indie končí před námi a co nejdříve to napravit. Musíme se soustředit na Maďarsko, chceme před pauzou získat další body.

Nick Heidfeld, nedokončil
Start se mi moc nepovedl. Ztratil jsem pár pozic po kolizi s Paulem (Di Restou). Ve druhé zatáčce to bylo hodně těsné, Paul byl na vnějšku, mírně přede mnou. Zablokoval jsem kola, pokusil jsem se mu vyhnout, ale bohužel jsem do něj narazil. Pak jsem se hodně snažil získat zpět. Několik vozů jsem předjel a ocitl se za Buemim. Blokoval mě, což bylo naprosto v pořádku. Pak jsem se ale dostal vedle něj, on najel ke kraji a já najednou neměl kam uhnout. Vytlačil mě na trávu a byla z toho kolize. S tím, co udělal, se jí nedalo zabránit.

Eric Boullier, šéf týmu
Dnešek byl zklamáním. Měli jsme celkem dobrou kvalifikaci, oproti Silverstone to byl krok vpřed. Z devátého a jedenáctého místa jsme chtěli lepší výsledek. Nick měl smůlu, propadl se na 22. místo, pak se dostal na 16. místo a chtěl předjet Buemiho, ale vyjel mimo trať a to jeho závod rychle ukončilo. Vitalij měl také těžký závod, ale dokázal dojet desátý. Chceme ale dojíždět lépe než dnes. Jeden bod je lepší než nic, snad to v Budapešti bude ještě lepší.

James Allison, technický ředitel
Po brzkém konci Nickova závodu to bylo pro Vitalije těžké. Získal bod, ale doufali jsme, že máme na víc. Takhle jsme to opravdu nechtěli, takže se musíme snažit zrychlit auto - to přinese body. Do Maďarska povezeme jen menší vylepšení, více toho bude v dalších závodech.

 

TORO ROSSO

Jaime Alguersuari, 12.
Nebyl to špatný závod, myslím, že jsme odvedli dobrou práci s ohledem na postavení na startu. Nebylo to ale tak dobré jako ve Valencii a Silverstone. Trápil jsem se na brzdách. Naše strategie ale byla dobrá, tým odvedl dobrou práci při pit stopech. Alespoň jsme skončili před jedním vozem Force Indie. Vše, co můžeme dělat, je soustředit se na to, abychom v Maďarsku znovu získali body.

Sebastien Buemi, 15.
Bohužel, měl jsem nastavení do deště. Protože déšť nepřišel, nebylo to dobré. Povedl se mi start, předjel jsem pár vozů. Pak do mě ale v šikaně najel Heidfeld a měl jsem prasklou pravou zadní pneumatiku. Nečekaná zastávka mi v kombinaci s nastavením ještě více uškodila. Byl to víkend plný zklamání, nemůžeme být spokojeni. Můžeme se jen zaměřit na VC Maďarska.

Franz Tost, šéf týmu
Nürburgring není tratí pro Toro Rosso. Včera jsme měli problém se Sebastienem, vzorek paliva po kvalifikaci neodpovídal normálním hodnotám. Bylo to kvůli vadnému systému tlaku paliva, který jsme po problémech vyměnili za nový. Tím se palivo kontaminovalo. Musel startovat až z posledního místa. V prvním kole ale předjel šest aut. Kolize s Heidfeldem nás donutila změnit strategii. Od té doby se stále pohyboval okolo patnáctého místa, kde taky závod dokončil. Navíc, jeho vůz měl nastavení do mokra, protože jsme očekávali déšť. Jaime zajel dobrý závod, v úvodu se posunul o dvě místa, zajížděl dobré časy. Jeho maximem však bylo dvanácté místo.

podium

WILLIAMS

Pastor Maldonado, 14.
Dnes to byl opravdu těžký závod. Ve druhém stintu jsme byli celkem rychlí, ale na poslední stint jsme přezuli na tvrdší sadu a od té doby jsme ztráceli. Tempo nebylo dobré, ztratil jsem pár pozic. Snažili jsme se, ale lépe to dnes opravdu nešlo.

Rubens Barrichello, nedokončil
Po celkem dobrém startu to vypadalo, že pohodlně zvládneme strategii dvou zastávek. Pak mě tým ale zavolal do boxů kvůli úniku oleje. Chtěl jsem pokračovat, ale tým řekl, že to nejde. Bylo to správné rozhodnutí. Po startu to klouzalo, ale hlavním problémem bylo chladné počasí kvůli zahřívání pneumatik.

Sam Michael, technický ředitel
Bohužel, Rubens brzy odstoupil kvůli úniku oleje z motoru. Stále zjišťujeme, proč se to stalo. Pastora jsme brzy zavolali do boxů, což ho posunulo vpřed, ale ve druhém stintu mu rychle odešly pneumatiky, proto jsme se rozhodli zariskovat a prodloužit poslední stint. To nám ale uškodilo.

 

LOTUS

Heikki Kovalainen, 16.
Myslím, že to byl celkem dobrý závod. Všechno na mém autě fungovalo skvěle, ale jezdil jsem sám. Za týmy před námi jsme ještě moc daleko, před týmy za námi máme náskok. Proto jsem chtěl pouze ujet celou vzdálenost závodu bez jakékoli chyby. Děláme pokroky, jdeme správným směrem, ale na týmy před námi ještě nemáme. Ale dostaneme se tam.

Karun Chandhok, 20.

Musel jsem se opravdu hodně učit, ale ujel jsem celou vzdálenost závodu. Upřímně, nebyl to ideální závod, bylo tam několik situací, kdy jsem roztočil vůz ve vysokých rychlostech, ještě se musím o pneumatikách něco naučit. Odcházejí rychleji než ty loňské, ale to je vše součástí procesu učení. Jsem ale rád, že jsem dovezl vůz do cíle a odvedl nejlepší práci, co jsem mohl.

Mike Gascoyne, technický ředitel
Skvělé, oba vozy máme v cíli. Heikki měl dobré tempo, hlavně na měkčí sadě gum, po většinu závodu se udržoval za vozy před ním. Karun se také předvedl celkem dobře, až na pár momentů, ale jinak se o voze hodně naučil. Celý tým hodně pracoval, abychom měli oba vozy v cíli. Dobrá práce. Teď můžeme jet do Maďarska se stejným cílem - znovu se o něco zlepšit a posunout se vpřed.

Tony Fernandes, šéf týmu
Hlavním cílem dnes bylo mít oba vozy v cíli a také zajistit, aby se Karun naučil o voze co nejvíce. Odvedl dobrou práci. Jsem spokojen i s Heikkiho tempem na měkké sadě pneumatik. Stále ještě máme co vylepšovat, ale na tomhle můžeme stavět. Celkově jsem tedy velmi spokojený.

 

VIRGIN

Timo Glock, 17.
Po pozitivním startu dne, kdy jsem prodloužil smlouvu s týmem, to byl obtížný závod. Zhruba od půlky závodu jsem se trápil s brzdami, nemohl jsem tedy jet tak tvrdě. Na to se musíme podívat. Jinak chci týmu poděkovat za dobrý víkend během mé domácí velké ceny. Škoda, že bylo tak chladno, v Maďarsku snad bude lépe. Doufáme tam v další dobrý výsledek.

Jerome D'Ambrosio, 18.
Jsem s víkendem spokojený. I když se ještě mohu zlepšovat, hlavně v kvalifikaci, dělám pokroky. Posledních pár závodů bylo dost těžkých. Snad si v Maďarsku udržím tempo a zůstanu blízko za Timem.

John Booth, šéf týmu
Skvělé zakončení Timovy domácí velké ceny. Po podepsání nové smlouvy jsme dovezli oba vozy do cíle. Věděli jsme, že vozy lépe pracují s měkčí sadou, proto jsme na ní strávili většinu závodu a přezutí na tvrdší pneumatiky co nejvíce odkládali. Jerome sice napřed ztrácel, ale po první zastávce, když paliva v nádrži ubylo, to bylo lepší. Také předjel Ricciarda. Ke konci jsme měli malý problém s Timovým brzdovým systémem, proto zpomalil. Celkově je to potěšující výsledek. Nyní rychle přejedeme do Maďarska, kde doufáme ve stejně dobrý víkend.

 

HRT

Daniel Ricciardo, 19.
Byl to dobrý konec. Myslím, že jsem učinili zlepšení od Silverstonu, ale je tu ještě dlouhá cesta. Je to docela ostrá škola, ale myslím, že jsem se přece jenom tento víkend trochu posunul. Když půjdu touto cestou, jsem si jistý, že za pár závodů bude můj pokrok zřejmý a doufejme dokončím o pár pozic výš.  Kdyby se mi podařilo udělat stejný krok jako od Silverstounu v Maďarsku, tak to bude vypadat slibně. Jsem docela spokojený se svým postupem.

Vitantonio Liuzzi, nedokončil
Byla to škoda, protože i když jsem kvůli vyměně převodovky startoval z 23. místa, měl jsem povedený start, kdy se mi podařilo v prvním kole předjet pár vozů, a dobrou rychlost. Po několika kolech jsme měli problémy s rozložením brzdného účinku a ztráceli tím hodně naší rychlosti. Po zastávce v boxech, se naše tempo opět zlepšilo, a to až do problému s elektronikou, kvůli kterému jsme museli odstoupit. 

Celkově to od Silverstone bylo zlepšení, ale musíme na to tlačit víc a nijak nevypouštět příští závod. Naštěstí je GP Maďarska za rohem a my se musíme dívat dopředu. Bude to těžké, protože tahle trať našemu vozu vnebude vůbec vyhovovat, ale musíme jako obvykle bojovat.

Colin Kolles, šéf týmu
Samozřejmě bychom rádi dokončili s oběma vozy. Tonio měl na začátku i přes problémy s brzdami dobrý závod a byl schopen držet odstup od Heikkiho Kovalainena. Odstoupil před druhou třetinou závodu kvůli problému s elektronikou. Byla to škoda, protože tým přijal veškerá opatření a měli jsme dobrou rychlost. Zastávky v boxech také proběhly hladce. Teď něco pozitivního, Daniel dokončil už druhý závod v řadě. Dělá velké pokroky.

Vytisknout

Diskuze: Prohlášení týmů po Velké ceně Německa: Emotivní Hamilton, frustrovaný Red Bull

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

McLaren

Hamilton vítězí před Alonsem a Webberem

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud