Nejrychlejší zastávky během Velké ceny Británie jsme mohli pozorovat u Red Bullu, kde Marka Webbera ještě na mokré trati přezuli za 3,1 sekundy a Sebastiana Vettela ke konci závodu za 3,2 sec. U úřadujícího mistra světa ale měli uprostřed závodu v boxech velké problémy - zdržel se téměř 12 sekund a Fernando Alonso ho v tu dobu připravil o vedení.
Velmi rychle své piloty dokázalo dvakrát odbavit také vítězné Ferrari - Alonsa ve 39. kole za 3,6 sec, Felipeho Massu o dvě kola později dokonce za 3,4 sec. Nejlepší průměr (3,86 sec) všech zastávek ale dosáhli u McLarenu, když Lewise Hamiltona odbavili za 3,9, 4,3 a 3,4 sec.
Velmi slušně zvládali zastávky také u Toro Rosso v případě Alguersuariho, když ho ve 12. kole vyslali zpět na trať po 3,5sec zdržení. Naopak se příliš nedařilo Mercedesu, kterému vyšla jediná zastávka, když Nicovi nasazovali ve 12. kole poprvé suché pneumatiky.
Z pohledu strategií to v Silverstone příliš pestré nebylo: 10 pilotů zvolilo dvě zastávky na závod, 9 jich stavělo třikrát - z toho Michael Schumacher jednou neplánovaně kvůli penalizaci Stop & Go. Všichni po přeháňce před závodem startovali na přechodných (intermediate), většinou nových pneumatikách. Pouze jezdci Red Bullu s Rosbergem a Liuzzim začínali na použitých.
V úvodu na přechodných pneumatikách vydrželi nejdéle Vettel s Massou, nejdelší stint ale předvedl Vitalij Petrov, jenž na použité měkké směsi pneumatik Pirelli odkroužil uprostřed závodu 27 kol - výborný výkon. O jedno kolo méně vydržel jezdit na čerstvé sadě tvrdých pneumatik Paul di Resta.