DISKUZE K ČLÁNKU Pirelli podává návrh na změnu pravidel kvalifikace

Pirelli podává návrh na vylepšení kvalifikačních pravidel. Chce zamezit zbytečnému taktizování, kdy by piloti nevyjeli do kvalifikace kvůli tomu, aby si mohli vybrat pneumatiky, na nichž by mohli startovat - jako to například udělal Michael Schumacher v poslední části kvalifikace v Monaku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pirelli podává návrh na změnu pravidel kvalifikace

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 26.06.2011 18:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pavel A. (Hlasoval 1 člověk) 25.06.2011 20:35
A jak chceš určit, co je odfláknuté a co měřené… »
» uzivatel000754 (Hlasoval 1 člověk) 26.06.2011 01:30
Nevím to tedy přesně, ale myslím že pokud by… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000754

    uzivatel000754

    XXX
    Nevím to tedy přesně, ale myslím že pokud by toto pravidlo bylo zavedeno, tak silný týmy, co odjíždějí druhou kvalifikaci na tvrdé sadě, by nemuseli jet 3. a pak na nich odjed jedno kolo a zbytek závodu odjezdit na všech 3 měkých sadách pneumatik....

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • ala6

      XXX
      Zadny tym do ted neodjel Q2 na tvrde. Top obcas usetri sadu v Q1, ale do Q3 na tvrde nemaji sanci postoupit.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pavel A.

    Pavel A.

    XXX
    Kvalda na Valencii ukázala přesně to, co jsem psal níže - Sutil nevyjel, Heidfeld neodjel ani jedno kolo. Podle nového systému by to znamenalo, že Sutil pojede na ojetých gumách z druhé kvaldy a Heidfeld bude startovat na fakticky nových gumách, které mají najeto jen jedno pomalé kolo... Jsme přesně tam, kde jsme byli...

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • ala6

      XXX
      Pletes se. Oni navrhuji, ze pokud nezajedes "merene kolo" (takze se to vztahuje i na to kdyz nekdo pouze objede okruh z boxu do boxu), tak budes muset startovat na pneu na kterych jsi zajel "merene kolo" v Q2. Takze se to vazne tebou navrzenym zpusobem ozulit neda. Plne ale souhlasim, ze mi pripada to startovani na pouzitych gumach nesmyslne. Kdyby to tak nebylo, tak by jsme na startu v prnich radach mohli videt ruzne strategie - takto o to prichazime.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pavel A.

        Pavel A.

        XXX
        A jak chceš určit, co je odfláknuté a co měřené kolo? Taky bude limit 107%? Znamenalo by to zajet kolo o 4 vteřiny pomaleji než nejlepší, což by na kvalitu gum nemělo mít podstatný rozdíl. Tohle pravidlo nemůže fungovat...

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • ala6

          XXX
          To se jim moc nevyplati. Sice by startovali na lepsi pneu, ale i tak by mela proste odjety 3 kola. Uz to neni nova a tam uz to nebude takovy rozdil. Je to sice podle me dobry krok, ale to omezeni pneu bych stejne radsi uplne zrusil.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Woopy

    XXX
    Stejně nechápu proč vlastně musí lidi z Q3 startovat na těch pneu co jeli kvalifikaci. Tenhle "trest" stejně nefunguje, možná tak na místa 8-12, ale rozhodně to nezmění nic na vedoucích místech nebo jsem si zatim nevšiml, že by se auta z Q2 díky tomu nějak drala dopředu.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000329

    uzivatel000329

    XXX
    Kdyby raději každému dali tu jednu sadu navíc, by se taky houby stalo.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pavel A.

    Pavel A.

    XXX
    To jsou u Pirelli hodně naivní, když si myslí, že to pomůže. Jediným výsledkem bude, že jezdec ve třetí kvaldě objede jedno pomalé kolo, aby gumy moc nepoškodil a aby na nich mohl startovat... Nevidím v tom moc velkou změnu...

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama