DISKUZE K ČLÁNKU McLaren je pro přeplňované V6 motory

Šéf McLarenu a předseda Asociace týmů Formule 1 (FOTA) by uvítal od roku 2013 přechod na přeplňované šestiválcové motory.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren je pro přeplňované V6 motory

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 31, poslední 20.06.2011 16:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovali 3 lidé) 19.06.2011 18:26
Mi by nevadily ani motory o obsahu 1 000ccm, ale… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Lojzko

    XXX
    R4 turbo je v nemilosti, preto nám fanúšikom ostáva len čakať ako sa to vyvrbí a čo v konečnom dôsledku schváli FIA. Určite sa FOTA s FIA dohodne tak, aby tímy boli pokojné !

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    XXX
    Obdivujem akí sú tu odborníci, ktorí strčia technické komisie F1 aj Indycar do vrecka. 04

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom

      XXX
      táto diskusia rozhodne nieje o odbornosti - to je mám pocit o názoroch - ak hľadáš odbornú diskusiu na tému turbo motory vs. atmosferické tak pochybujem, že ju tu nájdeš. 18

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • wrt

        XXX
        hľadám diskusiu podľa nadpisu, nič viac..netušil som, že tu sú žiadané bludy 04

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Abba

          XXX
          co vam brani diskutovat?

          + 4 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • ala6

          XXX
          Ono to tady neni o dbornosti (bludu jsem si nevsiml), ale o sportovni strance veci. Jde o to, ze vetsina divaku by chtela rozmanitost. Jinak se muzeme divat na Octavia Cup, Clio Cup atd. Co dela zavodni vuz? Vykon, aero a mechanicky grip. Vykon=motor - unifikovali, Mechanicky grip=pneu - unifikovali, posledni rozmanitost je v aeru, kde kdyz nekdo s necim prijde, tak to opet zatrhnou. V cem maji konstrukteri soutezit? Sice jsou to zajimave zavody pilotu, ale F1 byla vzdy o technice a sampionat konstrukteru zacina postradat smysl a je pouze zrcadlem sampionatu jezdcu x 2.

          + 3 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • wrt

            XXX
            väčšinou s tebou súhlasím, bludy o koncepciách motorov si stačí lepšie prečítať, motory unifikovali kvôli nákladom (v Indy ich majú ešte menej a boli doby, keď mali len jeden), mechanika nie je len priľnavosť gúm (úmyselne nekvalitných), aerodynamika sa dá zlepšovať stále, len nesmie odčerpávať väčšinu nákladov na hlúposti. Spomeň si ako boli len nedávno autá zohavené kdejakými výčnelkami a teraz tie obrovské predné krídla a zadné krídlo ako rukoväť od kosačky tiež na kráse nepridajú a ich neustály vývoj stojí veľa peňazí, ktoré by sa lepšie hodili na zvýšenie testov.

            + 3 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    XXX
    Mi by nevadily ani motory o obsahu 1 000ccm, ale bez KERSu a podobných ptákovin. Taky by nesmělo být žádné vývojové omezení těchto motorů, jinak by nemělo význam do této změny investovat.

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ERacer

    XXX
    Se mi líbí jak každej srovnává Turbo motory z dřívější éry a ty co mají přijít. To je jako srovnávat komára s velbloudem. 12 Turbomotory které mají přijít jsou absolutně nepřijatelné. Tohle může opravdu povolit jen Francouz ,divný je že Renault hrozí odchodem když francouz v čele FIA nepovolí do oběhu F1 4 válcové motory ve prospěch Francouzské automobilce. Nějaký Francouzi budou rozhodovat o tom jaké motory budeme slyšet a vidět....nehoráznost...

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom

      XXX
      Ja si myslím, že 4-valce neprejdu, takže voči turbu nemám žiadný problém, a ak to budú v6-ky tak to môže byť zaujímavé - a nerozumiem ako myslíš to, že tie staré turbá boli úplne iné ?
      Iné budú v tom že tie nové budú na trochu inej úrovni - a rozhodne sa nebude stávať, že polovica monopostov vypadne kôli tomu, že motor odíjde.
      Jediná vec - čo je podľa mňa neprijateľná je to, že určite budu chcieť znovu zmraziť vývoj motorov - a to je podľa mňa najväčší problém.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • ERacer

        XXX
        Proti Turbu na silnici nic nemám. Ale když to někdo tahá na závodní dráhu konkrétně do F1 tak to už fakt ne. Atmosféra je synonymem pro F1. A přeplňované motory nebudou nikdy tak atraktivní jako Klasikcé atmosféry. Ale když už tak aspoň zachovat objem 2.0 a dát tam alespoň V6. Níž bych opravdu už nešel.

        + 3 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • tom

    XXX
    jasne že to neboli 4-valce - väčšinou to boli V6-ky.
    Nemyslím si, že v F1 by mali byť 4-valce, ale tiež nechápem prečo tu väčšina lamentuje nad objemom motora.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fararek

    XXX
    Žádné kompromisy. Fanoušci chtějí V10 nebo V12.

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • BULIT

    XXX
    Taky bych to nechal prostě tak, že ať má každý motor jaký chce ale nesmí být výkonější než nějaká hranice třeba 700-800 koní. Předepsat nějaké další parametry třeba obsah nesmí přesáhnout 3.0 nebo 3.5 litru, plnící tlak jak píše tady kolega a další věci. Myslím si, že by to bylo hodně dobré i když na druhou stranu nepohrdnu V6kou v Turbu, ale určitě bych bral vyší obsah 3.0 ideál, ty jejich 1.6ky... nevím přijde mi to spíš jako blbost než pokrok, protože ty motory musí trpět a být extrémě namáhavé, přitom jsou i jiné řešení jak snížit spotřebu... Dál mě napadlo proč zrovna turbem přeplňované? Nebyl by lepší kompresor, který to bere v celém rosahu otáček a nemá turboefekt?... Co myslíte vy?

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tim

      XXX
      pro vysokootáčkový motor je turbo výhodnější, a navíc neubírá tolik výkonu jako kompresor, ale zase má ty nevýhody jak píšeš třeba turboefekt, ale s tím si myslím konstruktéři dokážou celkem poradit

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • BULIT

        XXX
        Pravdou je, že kompresor odebírá část výkonu, že turbo je výhodnější pro vyší otáčky jsem netušil.. Co povolit Kompresor a turbo? :D myslím, že Mercedes by bral kompresor protože to rvou do "všech" aut;)

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Heildelberg

    XXX
    Zlaté atmosférické motory, pusťte si staré závody z 80tých let a uslyšíte, jak má motor znít.

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    XXX
    mali by ako v Indy povoliť 6 aj 4 valce a postupne priťahovať prietok paliva a ostatné parametre. Ono by ich to nadšenie pre zvuk rýchlo prešlo. 4 valec totiž vychádza pri daných podmienkach ako optimum z hľadiska spotreby.

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama