DISKUZE K ČLÁNKU McLaren je pro přeplňované V6 motory
Šéf McLarenu a předseda Asociace týmů Formule 1 (FOTA) by uvítal od roku 2013 přechod na přeplňované šestiválcové motory.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren je pro přeplňované V6 motory
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
ala6
12:04 20.06.2011 XXXOno to tady neni o dbornosti (bludu jsem si nevsiml), ale o sportovni strance veci. Jde o to, ze vetsina divaku by chtela rozmanitost. Jinak se muzeme divat na Octavia Cup, Clio Cup atd. Co dela zavodni vuz? Vykon, aero a mechanicky grip. Vykon=motor - unifikovali, Mechanicky grip=pneu - unifikovali, posledni rozmanitost je v aeru, kde kdyz nekdo s necim prijde, tak to opet zatrhnou. V cem maji konstrukteri soutezit? Sice jsou to zajimave zavody pilotu, ale F1 byla vzdy o technice a sampionat konstrukteru zacina postradat smysl a je pouze zrcadlem sampionatu jezdcu x 2.-
wrt
13:17 20.06.2011 XXXväčšinou s tebou súhlasím, bludy o koncepciách motorov si stačí lepšie prečítať, motory unifikovali kvôli nákladom (v Indy ich majú ešte menej a boli doby, keď mali len jeden), mechanika nie je len priľnavosť gúm (úmyselne nekvalitných), aerodynamika sa dá zlepšovať stále, len nesmie odčerpávať väčšinu nákladov na hlúposti. Spomeň si ako boli len nedávno autá zohavené kdejakými výčnelkami a teraz tie obrovské predné krídla a zadné krídlo ako rukoväť od kosačky tiež na kráse nepridajú a ich neustály vývoj stojí veľa peňazí, ktoré by sa lepšie hodili na zvýšenie testov.
-
-
-
-
ERacer
12:35 19.06.2011 XXXSe mi líbí jak každej srovnává Turbo motory z dřívější éry a ty co mají přijít. To je jako srovnávat komára s velbloudem. Turbomotory které mají přijít jsou absolutně nepřijatelné. Tohle může opravdu povolit jen Francouz ,divný je že Renault hrozí odchodem když francouz v čele FIA nepovolí do oběhu F1 4 válcové motory ve prospěch Francouzské automobilce. Nějaký Francouzi budou rozhodovat o tom jaké motory budeme slyšet a vidět....nehoráznost...-
tom
12:46 19.06.2011 XXXJa si myslím, že 4-valce neprejdu, takže voči turbu nemám žiadný problém, a ak to budú v6-ky tak to môže byť zaujímavé - a nerozumiem ako myslíš to, že tie staré turbá boli úplne iné ?
Iné budú v tom že tie nové budú na trochu inej úrovni - a rozhodne sa nebude stávať, že polovica monopostov vypadne kôli tomu, že motor odíjde.
Jediná vec - čo je podľa mňa neprijateľná je to, že určite budu chcieť znovu zmraziť vývoj motorov - a to je podľa mňa najväčší problém.-
ERacer
13:43 19.06.2011 XXXProti Turbu na silnici nic nemám. Ale když to někdo tahá na závodní dráhu konkrétně do F1 tak to už fakt ne. Atmosféra je synonymem pro F1. A přeplňované motory nebudou nikdy tak atraktivní jako Klasikcé atmosféry. Ale když už tak aspoň zachovat objem 2.0 a dát tam alespoň V6. Níž bych opravdu už nešel.
-
-
-
BULIT
10:01 19.06.2011 XXXTaky bych to nechal prostě tak, že ať má každý motor jaký chce ale nesmí být výkonější než nějaká hranice třeba 700-800 koní. Předepsat nějaké další parametry třeba obsah nesmí přesáhnout 3.0 nebo 3.5 litru, plnící tlak jak píše tady kolega a další věci. Myslím si, že by to bylo hodně dobré i když na druhou stranu nepohrdnu V6kou v Turbu, ale určitě bych bral vyší obsah 3.0 ideál, ty jejich 1.6ky... nevím přijde mi to spíš jako blbost než pokrok, protože ty motory musí trpět a být extrémě namáhavé, přitom jsou i jiné řešení jak snížit spotřebu... Dál mě napadlo proč zrovna turbem přeplňované? Nebyl by lepší kompresor, který to bere v celém rosahu otáček a nemá turboefekt?... Co myslíte vy? -
-
-