DISKUZE K ČLÁNKU Audi: Proč není Formule 1 pro automobilky důležitá

Podle německého výrobce aut Audi není F1 pro automobilky důležitá. Neposkytuje jim totiž možnost využít zkušenosti a technologie z tohoto sportu ke zlepšení svých běžných vozů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Audi: Proč není Formule 1 pro automobilky důležitá

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 26.05.2011 12:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasoval 1 člověk) 25.05.2011 20:22
kdepak, Red Bull 18 »
» Mike17 (Hlasoval 1 člověk) 26.05.2011 12:47
Srovnávat sotěž o nejmenší spotřebu v Le Mans s… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    XXX
    Srovnávat sotěž o nejmenší spotřebu v Le Mans s F1 je fakt úlet. Je jen dobře, že do F1 nechtějí. Ještě by se snažili prosadit zmenšení nádrží na 10l, aby mohli jezdit s diesely a vyhrávali na menší počet zastávek v boxech. 12

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      XXX
      No ale aby je pak nevypekla konkurence s něčím lepším. :))) Ona přeci jen Audi vždycky lezla jen do disciplín "slepých" ... tam pak jednooký králem jest. :D

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • hemmis

    XXX
    v f1 bychs e obešel bez automobilek a automobilky vyhradne automobilky bych bral ve wtcc ale ne zakaznický týmy jak ted a žadný diesely .

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    XXX
    majú pravdu. Vedeckotechnickí kontrarevolucionári, ktorí v tomto fóru bojujú proti novým motorom v F1 sa musia červenať 04Okrem menšej spotreby paliva v LeMans netrúsia gumu z nekvalitných pneumatík.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jon

    XXX
    No porovnávat Circuit de la Sarthe s okruhy F1 v průměrné rychlosti, to mi přijde jako dobrý úlet. :) F1 zpomaluje daleko rychleji, takže boxy by měla rychlejší. Na rovině dlouhé 4 km by těch 400 taky dala a o zatáčkách se ani nemusíme bavit. :) Ostatně i ta spotřeba je mimo. :) F1 namapují motor na úspornější režím a pořád na tom okruhu bude daleko rychlejší.
    Souhlasím s kolegy pode mnou, že jde pouze o PR a vědomí, že na F1 VW group nemá a mít nebude. :)) Leda by mohli svůj motor přeplňovat, k čemuž se uchylují celá ta léta pokusů o konkurování BMW. :))

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • diamond

    XXX
    Taky si myslím, že se bojí, že by nic nedokázali. Nemají zkušenosti s motorem F1. Je to totiž něco úplně jiného. Hlavně vysoké otáčky.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000558

    uzivatel000558

    XXX
    tak celkem lehce prokouknutelné a celkově lacinné PR. teda na dnešní možnosti. no ne? naprostý souhlas. f1 je mnohem zajímavější reklamní prostor. mimochodem taky těžce bez velkého progresu. red bull je v tomhle oledu asi nejdál. ale to je tím, že oni prostě nemají hranic. a čím větší úlet, tím líp. globálně. skrz naskrz disciplínami a to nejen sportovními.. zpět. RB7 je toho naprostým důkazem. užasná ještěrka, která jakoby dokázala poslouchat na slovo. přitlačí jí v kvalifikaci ke zdi a ujedou všem o rok vývoje. a to nepochybuji o rezervách. ta spolehlivost je toho důkazem. mám tušení, že tady máme éru red bullu. rád bych se pletl.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HWK

    XXX
    No hlavně by si nemohli jako ve 24h postavit auto podle sebe aby na ně ostatní neměli a pak si ho nechat až nachystaný schválit a díky tomu vyhrávat.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Benett

      XXX
      Možná kdyby nejlepší stáj ve formuli 1 byla na úrovni HRT nebo Virginu, tak by do toho šli.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Petřík

    XXX
    A co sekvenční převodovka hmm?:)

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Borja

    XXX
    To jsou zase žvásty 02 bojí se, že by ve F1 nic nedokázali, to je celý 03

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    XXX
    Takže Tata (no, ta se u nás přece jenom blbě shání) nebo Lada ? Ale nabízí se i Caterham a Lotus 04

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ibanez

    XXX
    jenže chlapci z Ingolstadtu zapomněli na fakt, že F1 je mnohem lepší reklama než Le Mans....ale s tím, že nelze nic použít do běžného provozu souhlasím....

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama