Prohlášení týmů po kvalifikaci v Sepangu

F1NEWS.CZ, 9. dubna 2011, 11:24 Google+

Přinášíme přehled oficiálních prohlášení týmů po kvalifikaci na Velkou cenu Malajsie, která je druhým závodem sezony, a kterou dnes na okruhu Sepang ovládl Sebastian Vettel.

Počet komentářů:  6 komentářů (Poslední 09.04. 17:11) Napište svůj názor
Marko, Helmut

Marko, Helmut | foto: Red Bull Racing

Sdílejte článek

Red Bull

Sebastian Vettel, 1.
Až do kvalifikace to byla poměrně velká výzva. V autě jsem byl spokojený, ale nemohli jsme chytit rytmus. Pátek z tohoto důvodu nebyl bezproblémový, jak jsme očekávali. Také dnes ráno jsme věděli, že auto je dostatečně rychlé.

Posledně jsme byli kritizováni za to, že nejedeme s KERSem. Přijeli jsme  sem a většinu našich problémů jsme vyřešili. Myslím, že ani já, ani Mark bychom zde nebyli (pozn. redaktora: na tiskové konferenci nejlepších 3 pilotů po kvalifikaci), kdybychom nenasadili KERS. Má velkolepý výkon, což je kompliment pro hochy v továrně. Na tomto jsme vzájemně spolupracovali.

S autem jsme neměli žádné problémy, nic se nerozbilo. Nebylo to ale také  bezproblémové, neodjeli jsme tolik kol, kolik bychom chtěli. Zasekl jsem se v hustém provozu, udělal jsem chybu, takže to také nebylo bezproblémové. Teď se jen koncentrujeme na zítřek.

Mark Webber, 3.
Všichni jsme jeli po prvním kole ve stejném tempu na měkkých pneumatikách, takže to bylo pro nás jasné; prostě jen jet tak rychle, jak jen dokážeme. Víte, že nemůžeme přesně odhadnout, jak těsné to bude, neřekneme, že někdo je o dvě nebo tři desetiny rychlejší, takže jen musíte zajet co nejlépe. Dnes jsem vyvinul lepší výkon než minule v Melbourne, takže se těším na zítřek. Myslím si, že tento závod bude odlišný od toho loňského.

Christian Horner, sportovní ředitel
Dnes to byl skvělý týmový výkon. Získat první a třetí místo na startovním roštu po tak těsném boji s vozy McLaren je pro nás skvělý začátek závodního víkendu. V posledním kole vydal Sebastian, který byl pod enormním tlakem, ze sebe všechno a získal pole. Pro tým je první a třetí místo skvělý start do zítřejšího závodu

 

McLaren

Lewis Hamilton, 2.
Nemyslím, že bychom mohli být nespokojeni. Do posledního závodu jsme šli a odvedli skvělou práci, i když nás Red Bully porazily. Proto jsem velmi hrdý na náš tým, který opět dokázal na tento závod připravit nějaké nové díly, které vůz vylepšují tím správným směrem. 
S kvalifikační rychlostí můžeme být spokojeni. Myslím, že hoši od Red Bullu mají stále mírný náskok. My jsme ale vzájemný odstup snížili. Moje kolo nebylo perfektní. Red Bull měl ale vše ve svých rukou. Nikdy nevíte, co Red Bull vytáhne. V mém závěrečném kole jsem v jedné zatáčce ztratil trochu času, takže zkrátka nemohu být nespokojený. Kolo nikdy není perfektní.

Jenson Button, 4.
Přál bych si, aby Q2 byla Q3, ale to bohužel není. V Q3 jsem se potýkal s přetáčivostí, ale to bylo způsobeno nastavením, které jsem si vybral. Vyvážení auta bylo docela dobré, nicméně ve třetím sektoru jsem trochu zničil gumy, což mě posunulo na čtvrté místo. Vypadá to, že by to zítra mohlo být docela zajímavé. Jsme mnohem blíže Red Bullu, než si podle mě hodně lidí myslí. Je zde velký odstup od jezdců za námi. Takže musíme doufat, že to zítra bude hrát v náš prospěch.

Martin Whitmarsh, šéf týmu
Dnes odpoledne oba naši piloti jeli velmi dobře, Lewis přišel o pole positon jen o desetinu sekundy a Jenson se kvalifikoval s nevelkou ztrátou na čtvrtém místě. Je zřejmé, že jsme povzbuzeni našim tempem – ale není v tom žádná zvláštní magie: formule 1 je především o tvrdé práci a chtěl bych poděkovat všem ve Wokingu za jejich úsilí, které nám pomohlo ve zlepšení výkonu, který jsme mohli dnes vidět.

Myslíme si, že naše závodní tempo pro zítřejší den, by nás mohlo posunout blíže vítězství, což je i naším jediným cílem. Budeme tomu velmi blízko, o tom není pochyb. Vzhledem k tomu, že závod je naplánován až na 16 hodinu, je pravděpodobnost deště hodně vysoká, v tomto týdnu se to již několikrát stalo. Ale doufáme, že závod se odjede za sucha.

 

Ferrari

Fernando Alonso, 5.
Pneumatiky jsou stejné pro všechny, takže si nemyslím, že by byly problémem. Auto zkrátka není dostatečně rychlé. V těchto dnech tvoří aerodynamika 90 % výkonnosti vozu, takže si myslím, že to je oblast, kterou musíme lépe rozebrat. A opět: každé zlepšení aerodynamiky, které nasadíte na vůz, se na zlepšení času podílí 90 %. Takže to je zřejmě něco, v čem momentálně ostatní odvádějí lepší práci.

Žel jsme nebyli dostatečně rychlí v Austrálii a nejsme dost rychlí na souboj o pole ani tady. Čína je za pět dní, takže tam očekávám také těžký závod. Uvidíme. Momentálně ale musíme bojovat s touto technikou a získat co nejvíce bodů.

Co se týče šancí v šampionátu, jsem velmi optimistický. Šampionát je podle mě dlouhý, obsahuje mnoho závodů a stát se může cokoliv. Loni jsme se v některých závodech trápili, jako například v Turecku, kde jsem se nedostal do Q3, ale o týden později už jsem bojoval o kvalifikační vítězství v Monaku. Musíme zůstat soustředění.

Musíme se zlepšit, to není žádným tajemstvím. Musíme se zlepšit v nadcházejících závodech, protože momentálně nejsme dost rychlí. Musíme ale také zachovat klid, zachovat soustředěnost, protože šampionát je velmi dlouhý.

Felipe Massa, 7.
Rozhodně to nebyla jednoduchá kvalifikace, obzvlášť když se podíváte, co dokázala udělat top čtyřka. Bojovali jsme s ostatními, ale zřejmě, v porovnání s ostatními, pojedeme zítra defenzivní závod. Z pohledu strategie můžeme říci, že pokud bude sucho, tak očekáváme tři nebo čtyři zastávky. Pokud bude opravdu pršet, může se stát cokoli a my musíme být připraveni na jakoukoli možnost. Dnes tím nejlepším výsledkem, který jsme mohli odvést, bylo páté místo. Já jej nebyl schopen, částečně proto, že jsem nezajel perfektní kolo, ale na druhou stranu pojedu z čisté stopy. Víme, že máme nedostatek aerodynamického přítlaku, pracujeme na tom. Bojovat o nejlepší místa budeme moci až v tom případě, když se nám podaří pokročit více dopředu.

Stefano Domenicali, šéf týmu
Víme, že momentálně nemáme na boj o vítězství v kvalifikaci: dva týmy jsou rychlejší než my. Naším cílem proto bylo stát na startovním roštu hned za nimi, což se nám povedlo. Samozřejmě nemůžeme být spokojeni s tím, že nám na nejrychlejší čas schází sekunda, musíme však nyní hrát defenzívně, mohu-li použít fotbalové přirovnání. Předpověď slibuje na zítřek proměnlivé podmínky, což by mohlo věcmi zamíchat. Pokud z pohledu strategie, spolehlivosti a práce týmu i pilotů uděláme vše správně, pak můžeme pomýšlet na dobrý výsledek.

Renault

Nick Heidfeld, 6.
Se šestým místem jsem velice spokojený. Zvláště pak, když si uvědomíme, jaké problémy jsme měli v pátek. Nemohli jsme toho tolik odjet a tak jsme také nemohli auto tak dostatečně nastavit, jak bychom si přáli. V Q2 to bylo těsné. Možná jsem až moc sjel pneumatiky. Moje kolo v Q3 pak bylo dobré. Myslím, že víc už nebylo možné. Určitě není nedůležité, že jsme porazili Massu, ale není to nic, na co bychom se koncentrovali. My se soustředíme na naši práci a na to, abychom zajeli co nejrychlejší čas. To ostatní je na každém. Pokud sedíte v autě a myslíte jen na určitou věc, tak to není dobré. Bylo by samozřejmě super, kdyby vše klaplo. McLaren udělal zjevně krok kupředu. Mohou teď bojovat s Red Bully, to je velice překvapivé.

Vitalij Petrov, 8.
Být v první desítce, to je dnes dobrý výsledek vzhledem k času, který jsme včera ztratili. Tvrdě jsme v posledním tréninku pracovali na vylepšení nastavení a na jeho konci jsem se docela dobře sžil s vozem. V závodě se může cokoliv přihodit, ale je jasné, že bude důležité dávat si pozor na pneumatiky, protože degradace je zde velmi vysoká. Také si budeme muset dávat pozor na počasí, protože existuje vysoká pravděpodobnost deště. Je mi jedno, jestli bude pršet nebo bude sucho.

 

Mercedes

Nico Rosberg, 9.
Tahle trať mi sedí, podle mě je to nejhezčí trať seriálu. Moc mě baví zde jezdit. Je škoda, že se nám nakonec nepodařilo zajet tak dobře. V Q2 jsem byl tak šestý sedm nebo osm desetin od špičky. To bylo oproti Melbourne zlepšení. Nejsem si úplně jistý, co bylo v Q3 za problém. V auto jsem neměl důvěru a přilnavost také nebyla dobrá. Měli jsme také problém se zadním křídlem. V závodním rytmu, který jsme zkoušeli v pátek, jsme nebyli moc rychlí. V závodě to bude určitě těžké, zvláště dostat se dopředu. Pokud budou pneumatiky odcházet tak, jak odcházely v pátek, tak nás čeká dost zastávek v boxech. Tento víkend určitě auto pokročilo vpřed, ale stále je na něm dost problémů.

Michael Schumacher, 11.
Měli jsme problém s aktivací zadního křídla a to mi žel zkazilo mou poslední jízdu v poslední části kvalifikace. Auto se najednou stalo těžko ovladatelným. Je to velká škoda, protože jinak se dnes ovládalo v předešlých jízdách velmi dobře. Výkon vozu byl o mnoho lepší, dokud křídlo fungovalo, takže ho samozřejmě budeme muset používat. Řekl bych, že jsme udělali krok vpřed díky tvrdé práci kluků. Nyní se musíme soustředit na zítřejší závod, do kterého jdeme s pevným přesvědčením, že se může stát cokoliv.

Ross Brawn, technický ředitel
Pořád bojujeme s konzistentností vozu. Zatím se nám jako týmu nepodařilo dát Nicovi a Michaelovi nejlepší šanci ukázat, čeho jsou schopni dosáhnout. Jsou kola, kdy auto funguje opravdu dobře. Výkon je v nich evidentní. Naproti tomu jsou ale také okruhy, ve kterých věci na voze nefungují tak, jak by měly. Nejsme úplně tam, kde bychom chtěli být. Pořád ale pokračujeme v tvrdé práci, která by nás měla dostat až na konkurenceschopné pozice.

 

Sauber

Kamuj Kobajaši, 10.
S dnešní kvalifikací jsem docela spokojen. Samozřejmě jsem trochu doufal, že se ve svém posledním kole o něco zlepším, obzvlášť když jsem měl, na rozdíl od Melbourne, o jednu sadu měkkých pneumatik navíc. Myslím si ale, že nebylo možné dnes dostat z auta více. Nicméně tým odvedl dobrou práci, zlepšili jsme se po nějakých problémech ze včerejška. Přes noc jsme přišli na pár věcí, se kterými jsme ještě dnes ráno trochu bojovali, ale věděli jsme, co máme dělat. Bylo to právě tady, kdy se mi poprvé podařilo probojovat se do třetí části kvalifikace. Závod bude velmi zajímavý, hlavně ve chvíli, kdy začnou degradovat pneumatiky kvůli teplotě. Rozhodně se chci dostat na body.

Sergio Pérez, 16.
Jsem trochu zklamaný, protože jsem měl potenciál na to, abych se dostal do  třetí části kvalifikace, kdybych správně zajel své poslední kolo. V druhém kole druhé části kvalifikace jsem se dostal do provozu. Ve svém rychlém kole byly první dva sektory dobré, ale ve třetím jsem neměl přilnavost a auto bylo přetáčivé. Nyní doufám v dobrou závodní strategii, stále mířím na body, které samozřejmě nebude jednoduché z této pozice získat. Bude to náročný závod, ale těším se na něj.

Moniša Kaltenbornová, výkonná ředitelka
Kamuj odvedl excelentní práci. Sergio vypadal v Q2 dobře, stejně jako Kamuj, akorát ztratil v posledním sektoru, jinak by mohl být ještě výše. Jsme spokojeni se skvělou výkonností Kamuje. Nyní se musíme ujistit, že Sergio získá během závodu maximum, stejně jako se mu to podařilo v Austrálii.

 

Toro Rosso

Sébastien Buemi, 12.
Jsem velmi rád za to, jak dnes probíhala kvalifikace, podařilo se mi podruhé ze dvou závodů ukázat dobrý výkon, kdy jsem se kolo po kole stále zlepšoval. Bohužel jsem měl v Q1 problém, odletěla mi levá bočnice, ale mechanici dobře zapracovali a přimontovali velmi rychle novou. S dvanáctým místem jsem spokojen, nejsme daleko od Mercedesu a měli jsme blízko do Q3,takže musíme tvrdě pokračovat ve zlepšování. Alespoň to vypadá, že jsme na dobré cestě. Hodně jsme poupravili auto mezi třetím tréninkem a kvalifikací, a to byl dobrý krok, zrovna tyto úpravy by nám měly dobře pracovat v zítřejším závodě. Domnívám se, že zítra bude v nějaké chvíli určitě pršet, takže prvním naším cílem bude dokončit závod.

Jaime Alguersuari, 13.
Dojet na 12. a 13. místě je pro tým dobrý výsledek a cítím, že máme potenciál pro úspěšný zítřejší závod. Získali jsme maximum z dobrého nastavení. Sébastien byl opět o trošku rychlejší než já, odvádí dobrou práci. Klíčové bude udržet zadní pneumatiky při životě a snažit se na nich jet co nejdéle to bude možné. Doufám, že se nám podaří přivést nějaké body pro tým.

Giorgio Ascanelli, technický ředitel
Jsem šťastný, že stojíme před Force India, Sébastien odvedl dobrou práci a je tam, kam patří, to znamená, že zítra budeme silní. Do dnešního odpoledne jsme nemohli dostat maximum z nastavení vozu, ale to se odpoledne změnilo. To samé platí pro Jaimeho, jel výborně. Abych to shrnul; nezapracovali jsme dokonce v trénincích, ale v kvalifikaci už ano. Co se týče Sebastienovy uvolněné bočnice, nevím jestli byla špatně připevněná, nebo to způsobil nějaký náraz. Nicméně to není otázka čestnosti, okamžitě jsme nasadili novou bočnici a poslali jej na trať znovu.

 

Force India 

Paul di Resta, 14.
Tým odvedl opravdu skvělou práci. Dokonce si myslím, že se mi podařilo zajet velmi dobré kolo. Získali jsme více, než jsme si mysleli, že bychom mohli zajet. Náš odstup na špičku se podle mého názoru také zmenšil. Zítra nás ale čeká dlouhý závod. Počasí bude náročné. Jsem velmi potěšen 
postupem vzhůru, který se nám podařil. Doufám, že se nám podaří tento trend udržet a vůz se bude v budoucnu kontinuálně zlepšovat.

Adrian Sutil, 17.
První části kvalifikace nebyla špatná, měl jsem z ní pozitivní pocit. Ale ve druhé části jsme se moc nezlepšili, což nás trochu zaskočilo, navíc jsme měli nějaké drobné problémy. Vím, že tým odvádí tvrdou práci, aby dokázal vyřešit problémy ještě před zítřejším závodem.

Dominic Harlow, ředitel traťových inženýrů
Naším cílem bylo maximalizovat výkonnost v kvalifikaci, přičemž jsme chtěli využívat měkčí sady pneumatik, pouze pokud to bylo nezbytné. Naštěstí se žádného z pilotů nedotkly červené vlajky uprostřed úvodní části a oba postoupili do Q2. Jak jsme prokázali během minulého závodu, můžeme dojet na bodech i z těchto pozic vzhledem k tomu, jak jsou malé rozestupy v poli.

Žel Adrian špatně zařadil, což jej stále lepší čas v Q2. Budeme se zítra snažit odjet dobrý závod a využít příležitostí, které se mohou zítra naskytnout. S dalším vývojem v následujících podmínkách a s ohledem na to, že Q3 nám uniká jen o několik desetin, budeme tvrdě pracovat na tom, abychom tyto pozice v budoucnu vylepšili a pravidelně postupovali do Q3.

 

Williams

Rubens Barrichello, 15.
Zdálo se, že nám chyběl ten správný rytmus, který jsme potřebovali pro kvalifikaci. Jsme silnější než před dvěma týdny v Melbourne, je tedy nezbytné analyzovat důvody a pochopit tak jakou máme šanci v závodě. Celkově vzato, moje měřené kolo bylo ok, ve skutečnosti bych řekl, že bylo jedno z nejlepších, jaké jsem v Malajsii předvedl, ale zároveň nebylo tak dobré abych dokázal využít všech možností vozu. Ať již bude pršet nebo se pojede za sucha, budeme bojovat o body.

Pastor Maldonado, 18.
Byla to obtížná kvalifikace a rozhodně jsem nečekal, že skončím v první části kvalifikace. Z vozu jsem neměl tak dobrý pocit tak jak tomu bylo v ranním tréninku. Zastihl mě i zvýšený provoz na trati, tak jsem se nedostal k tomu, abych zajel čisté kolo. Máme tak spoustu pneumatik na zítřek a vůz se chová lépe při delším úseku. S dobrou strategií, kdo ví, co nás čeká. Není tu žádný důvod proč si nevěřit na body.

Sam Michael, technický ředitel
Dnešní kvalifikace nebyla určitě naším cílem, snažili jsme se získat maximum z FW33. Zítřejší závod bude určitě zajímavý, ať je to již s pravděpodobností deště nebo počtu zastávek v boxech. Naším cílem je získat body.

 

Lotus 

Heikki Kovalainen, 19.
Byla to pro nás opravdu velká zkouška a jsem hodně spokojený s prací, kterou jsme odvedli. Po včerejších jízdách jsme nevěděli co očekávat od dnešní kvalifikace, ale chlapci udělali všechno proto, aby mi připravili naprosto odlišný vůz od toho včerejšího. Hned, když jsem dnes ráno vyjel na trať, cítil jsem obrovské zlepšení téměř v každém směru a neměli jsme vůbec žádné potíže se spolehlivostí. Dnešní den jsem si opravdu užíval jako bych byl schopen dostat z vozu to nejlepší. Máme ještě nějaké rezervy a tak si myslím, že bychom v zítřejším závodě mohli zajet dobrý výsledek, především, když vidíme, jak blízko jsme středu pole.

Jarno Trulli, 20.
Dnešní výkon je samozřejmě mnohem více pozitivní z pohledu celého týmu. Neměli jsme žádný problém s vozem a myslím si, že jsme se dokázali přiblížit ke skutečnému potenciálu vozu. Ve třetím tréninku jsem se snažil z vozu získat co nejvíce údajů, tak abych je mohl použít v kvalifikaci. Plán na zítřek je jednoduchý, udržet konzistenci a spolehlivost, máme tak šanci na slušný výsledek. Bude to dlouhý a velmi horký závod, ve kterém se může přihodit cokoliv, ale myslím, že jsme na to dobře připraveni a tak uvidíme, jak nám to půjde.

Mike Gascoyne, technický ředitel
Velmi dobrý den pro celý tým, i když na druhou stranu jsme trošku zklamaní, protože jsme cítili, že máme reálnou šanci dostat se do Q2. Dnes jsme neměli s vozy sebemenší problémy, což pro nás znamenalo, že jsme mohli ukázat skutečnou úroveň našeho výkonu, jakou jsme mohli vidět během zimní přípravy. Byli jsme opravdu hodně blízko postupu do druhé části kvalifikace. Piloti odvedli skvělou práci, celý tým pracoval velmi tvrdě tak, aby překonal obtíže ze včerejšího dne a z Melbourne.

V posledním kole udělal Heikki pár drobných chyb, mohli jsme být ještě blíže postupu. Všichni se těšíme na zítřejší závod, degradace pneumatik bude mít velký vliv, každopádně to bude zajímavá neděle, v neposlední řadě máme vůz, se kterým můžeme bojovat ve středu pole.

 

Virgin

Timo Glock, 21.
Po třetím tréninku se mi zdálo, že máme nějaký problém, protože auto nepracovalo tak jako včera a neměli jsme také stejnou rychlost. Můj závodní inženýr a inženýr výkonu spolu spolupracovali, aby našli nějaké řešení, které by zajistilo získání dřívějšího výkonu zpět. Na mé druhé sadě pneumatik jsem měl trochu smůlu, když jsem se dostal za Karthikeyana. Mohl bych zajet o několik desetinek rychleji, ale to by stejně nezměnilo naši pozici. Udělali jsme to nejlepší, co jsme s tímto paketem mohli. Jako vždy se budeme soustředit na dojetí s oběma vozy do cíle. Důležité bude počasí, když zítra by možná mohlo během závodu pršet.

Jerome D'Ambrosio, 22.
Jsem velmi spokojený s výkonem, který jsem dnes podal. Je to určitý krok vpřed a odvedli jsme mnohem lepší práci než v Melbourne. Hodně jsem se naučil. I v tom jak jsme pracovali během tohoto víkendu, těším se na zítřejší závod – bude to velmi zajímavé s hlediska počasí a strategie zastávek v boxech. Celkově jsem docela spokojený s touto sobotou, udělal jsem pokrok a tak jsem šťastný.

John Booth, šéf týmu.
Byl to víkend smíšených pocitů, dnes jsem přesvědčený, že jsme udělali to nejlepší a s přehledem se kvalifikovali – je to určitě krok vpřed od Melbourne. Pokud se odjede zítřejší závod za sucha, bude to pro nás hodně dlouhé, ale tady nikdy nevíte, jak to bude s pneumatikami a počasím. V sousedních oblastech trochu sprchlo, ačkoli nic neovlivnilo dnešní výsledek. Těšíme se na zítřek – naším cílem je dostat oba vozy až k šachovnicovému praporku.

 

HRT

Vitantonio Liuzzi, 23.
Je to skvělé pro všechny, že jsme se dostali do 107 %. V Austrálii jsme dokázali, že problém nebyl s naší rychlostí, ale s nedostatkem času na dráze – měli jsme jen půl dne testování ve srovnání se třemi měsíci, po které testovaly ostatní týmy. Z ničeho zkrátka nezískáte zkušenosti. V následujících měsících musíme tvrdě pracovat, abychom v dalších závodech snížili ztrátu.

Byl to první krok pro Hispanii Racing, odvedli jsme skvělou práci a od Austrálie jsme podstatně vylepšili auto. Jsem hrdý na práci, kterou všichni odvedli – počínaje tím, že jsme ho dostali do Austrálie a nyní dobrou formou zde v Sepangu. Měli jsme několik drobných problémů včera i dnes, ale to je normální, když jste měli tak málo času. Myslím, že se stále můžeme zlepšit. Odjel jsem dobré kolo a to je výsledek: zítra budeme stát na roštu.

Narain Karthikeyan, 24.
Prošli jsme kvalifikací, což bylo naším dnešním cílem. Auto je skoro úplně nové, takže bylo dobré ujet další kilometry – čím déle jste na trati, tím lépe. Probrzdil jsem si svou druhou sadu pneumatik v první zatáčce, takže to bylo těžké na nich zajet dobrý čas, všichni ale velmi tvrdě pracovali a jsme potěšeni tím, že budeme v závodě.

Již dříve jsme si označili v kalendáři Sepang jako za jeden z nejtěžších okruhů pro splnění pravidla 107 %, takže to je velké zadostiučinění. Nyní doufám, že do jedu do cíle zítřejšího závodu a ujedu s novým vozem další kola. Na zítřek hlásí déšť, takže nikdy nevíte, co se tam může přihodit.

Colin Kolles, šéf týmu
Kvalifikováním se do závodu jsme učinili další krok. Bylo to naším cílem: kvalifikovat se a ujet další kola. Po ujetí více kilometrů lépe rozumíme lépe vozu F111 a naši piloti z něj dostávají čím dál více. Oba piloti tam dnes odvedli dobrou práci, Tonio stanovil velmi dobrý základ. Nyní na tom můžeme stavět a v budoucnu z toho při práci vycházet.

Ještě jednou bych všem v týmu rád poděkoval za obrovské úsilí. Nyní myslíme na svůj další cíl, kterým je ujetí dalších kol a projetí cílem závodu s oběma vozy.

Vytisknout

Diskuze: Prohlášení týmů po kvalifikaci v Sepangu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 09.04.2011 17:11 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 6 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

GP Koreje

Grafika: Postavení na startovním roštu v Malajsii

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

  2. Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

  3. Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

  4. GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

  5. SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

  6. SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud