Honda zůstává McLarenu 100% oddána, některé problémy již vyřešila

Petr Hlawiczka, 17. března 2017, 06:40 Google+

Přes problémový start do sezóny 2017 a zprávy o tom, že McLaren vyhodnocuje různé možnosti včetně návratu k Mercedesu, Honda tvrdí, že britskému týmu zůstává naprosto oddána a hodlá usilovně pracovat na zlepšení konkurenceschopnosti.

Počet komentářů:  6 komentářů (Poslední 17.03. 20:30) Napište svůj názor
Motor Hondy

Motor Hondy | foto: Honda Racing F1

Sdílejte článek

V předsezónních testech se opět trápila s výkonem i se spolehlivostí. Závodní ředitel McLarenu Eric Boullier připustil, že vztahy s japonským partnerem jsou "maximálně" napjaté, a vedení týmu již kontaktovalo Mercedes ohledně případných dodávek motorů. Honda však dlouhodobé partnerství končit nechce.

"Samozřejmě, že situace, v níž se nalézáme, není taková, v jakou jsme po návratu do Formule 1 doufali, stále jsme však 100% oddání naší budoucnosti ve sportu a vztahu s McLarenem. Věříme v toto partnerství, stejně jako McLaren," říká sportovní ředitel Jusuke Hasegawa.

"Abychom se mohli posunout dopředu, tak je pro nás důležité, abychom pracovali jako jeden tým a společně tuto situaci překonali. Prioritou je udržet upřímnou a otevřenou komunikaci a pokračovat v posilování všech vztahů mezi Hondou a McLarenem i přes potíže, kterým čelíme. Tohle pro nás není krátkodobý projekt," pokračuje.

Honda podle něj již napravila příčiny problémů se spolehlivostí, které se objevily v předsezónních testech, a usiluje o zlepšení ovladatelnosti a navyšování výkonu motoru před prvním závodem.

img-responsive

Stoffel Vandoorne při testování nového McLarenu v Barceloně | foto: McLaren

"Problémy v Barceloně samozřejmě omezily náš čas na dráze a vystupňovaly tlak na naši předsezónní přípravu. Přesto jsme dokázali vygenerovat obrovské množství užitečných dat, stejně tak i McLaren. I přesto, jak to zvenku vypadalo, jsme neřešili spoustu různých problémů," upozorňuje Hasegawa.

"Už v Barceloně jsme dokázali nasadit některá protiopatření a v druhém testu jsme prokázali jejich efektivitu. Pokud jde o výkonnost, tak před Melbourne máme prostor pro zlepšení s mapováním, abychom měli lepší ovladatelnost. A zároveň budeme pokračovat v práci na vývoji, abychom z pohonné jednotky generovali více výkonu," dodává sportovní ředitel Hondy.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Honda zůstává McLarenu 100% oddána, některé problémy již vyřešila

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 17.03.2017 20:30 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 6 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lewis Hamilton si přeje široké a vyrovnané pole

Hamilton si přeje návrat tradičních týmů na výsluní

Sebastian Vettel odkrývá své soukromí. Ale jen tam, kam on chce

Tajný život Vettela. Co na sebe čtyřnásobný mistr světa prozradil

Ross Brawn nehodlá ustoupit ze své plánované cesty

Nemohl jsem spolupracovat s Ecclestonem, svěřil se Brawn

Lauda před čtyřiceti lety prožil zdravotní kalvárii

Jak Laudova žebra (ne)rozhodla mistrovství světa

Daniel Ricciardo Alonsovo rozhodnutí vítá, sám by jednal na jeho místě obdobně

Alonso si k přestávce v F1 vybral ten nejvhodnější čas, tvrdí Ricciardo

Carlos Sainz v kvalifikaci v Bahrajnu

Trest mě překvapil. Kdyby byl Stroll zkušenější, tak by mi dal více prostoru, dušuje se Sainz

Nico Hülkenberg při sezónních testech v Bahrajnu

Pohonná jednotka není hlavní problém, ztrácíme jinde, tvrdí Renault

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VETTEL, 2. HAMILTON, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Valtteri Bottas s historickými vozy Mercedesu

Lauda po testech o svých dojmech z Bottase a jeho vztahu s Hamiltonem

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. GP Bahrajnu vyhrál Vettel, Hamilton doplatil na penalizaci

  2. Testování v Bahrajnu: Mercedes nejrychlejší, McLaren konečně jezdil + VIDEO

  3. Alonsova radiokomunikace prozrazovala jeho frustraci až rezignaci

  4. Začínají se nám rojit otazníky, které občas ani nepotřebují odpovědi

  5. Massa varoval Verstappena, aby si dal dobrý pozor na to, co říká

  6. Marko vysvětluje ztrátu Red Bullu, za níž může i Renault. A opět hrozí odchodem z F1

reklama