DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari: Push-rod zavěšení je správné řešení
I když se očekávalo, že Ferrari na svém novém voze F150 použije zavěšení typu pull-rod, podobně jako loni Red Bull, nový vůz italské stáje zůstává u typu push-rod.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari: Push-rod zavěšení je správné řešení
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Anonym
21:27 31.01.2011 XXXAle pojmenování "pomalé" a "rychlé" nemají toto pojmenování dle rychlosti vozu, jak by se dalo pochopit z příspěvku. Pomalé tlumiče zabraňují přenosu váhy odstředivou silou, tedy především v zatáčkách a rychlé tlumiče pracují především při překonávání nerovností, především na obrubnících.
Takže souvislost jsem tam nenašel. U těch třetích tlumičů si nejsem jistej, protože jsme to už několikrát řešili i u nás. Teoreticky by měli zabraňovat přenosu váhy při akceleraci a deakceleraci. Ale prakticky to má asi i vliv na přenos váhy do stran. Jestli víš více, rád se přiučím
-
-
-
Nadcházející závod 26.5.2024
GP Monaka78 kol (260.286 km)
Circuit de Monaco
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek